رفتن به مطلب
انجمن پی سی دی
zeeker

بهترین لپ تاپ برای بازی

پست های پیشنهاد شده

[h=3]لپ تاپ MSI را بهتر بشناسیم[/h]

شرکت تکنولوژی Micro-Star International در سال ۱۹۸۶ با هد?? تولید مادربورد و وسایل کامپیوتر تاسیس شد و امروزه به عنوان بهترین تولید کننده کامپیوتر، لپ تاپ و وسایل گیمینگ در جهان شناخته میشود.

 

در واقع این شرکت پس از Asus و Gigabyte Technology سومین تولید کننده کامپیوتر، لپ تاپ و قطعات آنها میباشد. شرکت مایکرو استار اینترنشنال که از این پس آنرا ام اس آی (MSI) مینامیم با توجه به مو??قیت های گوناگونی که داشته است امروزه محصولات خود را در بازار خاورمیانه، اروپا، آسیا و آمریکای شمالی عرضه میکند.

 

[h=3]تولید لپ تاپ گیمینگ، نقطه عط?? MSI[/h]

لپ تاپ ها و بازار خرید و ??روش آنها به سرعت از کامپیوترهای دسکتاپ پیشی گر??ته اند که این امر به دلیل راحتی در است??اده، حمل و نقل و کارایی زیاد این لپ تاپ ها میباشد. MSI با درک این بازار ??روش دست به تولید لپ تاپ های گیمینگ زده است که امروزه مو??قیت عظیم این شرکت به شمار میرود.

 

مدلهای متنوع، قیمتهای مقرون به صر??ه مناسب برای تمامی اقشار جامعه و است??اده از سیستم سخت ا??زاری بسیار قدرتمند را میتوان به عنوان اصلی ترین نقاط قوت MSI در تولید لپ تاپ های گیمینگ دانست.

 

 

 

2017-10-06_16-26-52_896576-aysam.ir.jpg

 

 

 

علاوه بر لپ تاپ گیمینگ ، تولید کیس های اسمبل شده، لپ تاپ های رده کاربری مالتی مدیا و عمومی را میتوان از دیگر محصولات باکی??یت این شرکت دانست که توانسته اند تا حدودی توجه دانشجویان و مهندسان را به سبب قیمت و کارایی مناسبی که دارند جلب نمایند.

 

[h=3]مزایای است??اده از MSI[/h]

است??اده از قطعات هماهنگ برای ا??زایش بهره وری کامپیوتر و لپ تاپ در محصولات MSI را میتوان از جمله مهمترین مزایای لپ تاپ های این شرکت دانست. ترجیح مهندسان طراح محصولات MSI امروزه تاکید بر محصولات Intel برای پردازنده مرکزی و پردازنده گرا??یکی Nvidia میباشد که از بهترین تولید کننده های پردازنده مرکزی و گرا??یکی به شمار میروند و به دلیل هماهنگی کامل و بازده زیادی که دارند بهترین انتخاب برای گیمرها میباشند. تمامی هنر MSI به این قطعات سخت ا??زاری محدود نشده و نوع طراحی در کنار مادربردی که در لپ تاپ ها و دیگر کامپیوترهای این شرکت است??اده میشوند از جمله مهمترین مزایای این کامپیوتر به شمار میروند. همچنین قرارداد شرکت استیل سریز با ام اس آی باعث شده است تا کیبورد مورد است??اده در این محصولات با کارایی بسیار زیادی که دارند علاوه بر نرخ پاسخگویی بسیار سریعی که دارند، زیبایی لپ تاپ های ام اس آی را دو چندان کنند.

 

[h=3]ام اس آی در ایران، گارانتی و خدمات پس از ??روش[/h]

کمپانی ماتریکس به عنوان نماینده رسمی شرکت MSI در ایران وظی??ه اسمبل و گارانتی محصولات این شرکت را بر عهده دارد. محصولات MSI بر اساس قوانین و قواعدی خاص که از طر?? کمپانی اصلی ارائه میشود در ایران اسمبل شده اند تا علاوه بر کاهش هزینه ها برای خریدار، ارائه خدمات پس از ??روش و گارانتی به صورت اصولی و توسط تکنسین های آموزش دیده همین کمپانی انجام داده شود.

 

 

 

2017-10-06_16-27-57_637960-aysam.ir.jpg[h=3][/h] [h=3]چگونه لپ تاپ های MSI را خریداری کنیم؟[/h]

بهتر است برای خرید لپ تاپ MSI در بازار ایران از طریق ??روشگاه های اینترنتی اقدام شود. ??روشگاه اینترنتی تیک تاک با دریا??ت نمایندگی رسمی شرکت MSI در حوزه ??روش ایران توانسته است در زمینه خرید و ??روش این برند یکی شناخته شده ترین ??روشگاه ها در ایران باشد.

 

است??اده از روشهای اینترنتی برای تهیه این محصول به مصر?? کنندگان این امکان را میدهد تا بتوانند به صورت کامل از تمامی خدمات گارانتی به روز است??اده کنند. برای خریداری لپ تاپ ام اس آی بهتر است کارایی مورد نظر خود را انتخاب کرده و بر این اساس اقدام به خریداری محصولات این شرکت نمایید. [h=2][/h] [h=2]2017-10-06_16-29-07_633951-aysam.ir.jpg[/h] [h=3][/h] [h=3]نتیجه گیری خرید لپ تاپ های ام اس آی[/h]

ام اس آی به عنوان یکی از برترین کمپانی های تولید کننده لپ تاپ های گیمینگ و کاربری عمومی امروزه به یکی از شناخته شده ترین برندهای بازار ایران تبدیل شده است که دلیل اصلی این شهرت را میتوان کی??یت و کارایی این محصولات دانست. محصولات MSI با گارانتی معتبر در بازار ایران به صورت رسمی عرضه میشوند تا کاربران این سری از لپ تاپ ها از کارایی آنها اطمینان داشته باشند.

 

همچنین است??اده از بهترین انواع سخت ا??زار سبب شده است تا سرعت و عملکرد محصولات این برند به صورت بهینه صورت گیرند. همچنین است??اده از ??روشگاه های اینترنتی عرضه کننده این محصول از بهترین روشهای خریداری این محصولات به شمار میروند.

 

منبع : http://aysam.ir/%D9%84%D9%BE-%D8%AA%D8%A7%D9%BE-msi-%D8%B1%D8%A7-%D8%A8%D9%87%D8%AA%D8%B1-%D8%A8%D8%B4%D9%86%D8%A7%D8%B3%DB%8C%D9%85/

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید

برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید

ایجاد یک حساب کاربری

برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !

ثبت نام یک حساب کاربری جدید

ورود به حساب کاربری

دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید

ورود به حساب کاربری

×
×
  • جدید...