رفتن به مطلب
انجمن پی سی دی
asalyousefi

Eq نام تجاری جدید برای خودرو های الکتریکی

پست های پیشنهاد شده

 

 

در نمایشگاه پاریس، مرسدس بنز نام تجاری جدید خود را برای خودرو های الکتریکی معر??ی کرد. EQ، به معنای هوش الکتریکی و برگر??ته شده از ارزش های مرسدس بنز، احساسات و هوش است. نام تجاری جدید شامل تمام جنبه های اصلی خودرو های الکتریکی با تمرکز بر نیازهای مشتری بوده و پا را ??راتر از یک وسیله نقلیه گذاشته است.

 

EQ یک اکوسیستم متحرک الکتریکی از محصولات، خدمات، ??ن آوری ها و نوآوری ها را ارائه می دهد. این نام تجاری طی?? گسترده ای از محصولات از خودروهای الکتریکی گر??ته تا جعبه های دیواری و خدمات شارژ مجدد با واحد های ذخیره انرژی خانگی را شامل می شود.

 

 

 

 

electric-mobility-2.jpg?x10728

شارژر خودرو های الکتریکی

 

 

 

 

 

این نام تجاری، خودروی م??هومی EQ خود را به خط تولید نزدیک کرده است که اولین جشن نمایش جهانی آن در پاریس برگزار شد. اولین مدل سری EQ تولید شده به صورت SUV قبل از پایان این دهه رونمایی خواهد شد. [h=3]EQ جهت گیری روشن برای مشتریان[/h]

نمونه کارهای EQ شامل تمام خودروهای الکتریکی با باتری در آینده و همچنین محصولات و خدمات مرتبط با مرسدس بنز است. به این ترتیب، مخترعین خودروهای موتوری یک وسیله ساده و ش??ا?? با جهت گیری در مشتریان خود را در مجموعه های در حال توسعه خود ??راهم کرده اند. بنابراین نام تجاری EQ گام منطقی بعدی در استراتژی ??روش و بازاریابی برای بهترین تجربه مشتری خواهد بود.

 

مرسدس بنز در حال حاضر زیرساخت های شارژ مناسب را برای خودرو های الکتریکی ارائه می دهد، از قبیل یک جعبه دیواری به عنوان یک ایستگاه شارژ سریع در خانه، نرم ا??زار رایگان “Charge & Pay??? برای شارژ راحت در ایستگاه های شارژ عمومی و همچنین برای صاحبان خانه ها و کسب و کارها، واحد ذخیره انرژی ثابت برای است??اده از انرژی تولید شده توسط سیستم های ??توولتائیک یا خورشیدی.

 

تمام این محصولات و خدمات در آینده تحت نظر EQ قرار خواهند گر??ت. به این ترتیب، مرسدس بنز یک تصویر منسجم و واضح برای محصولات و خدمات پایدار ستاره دار ایجاد می کند. [h=3]متصل، مستقل، مشترک و الکتریکی[/h]

تحرک آینده در مرسدس بنز بر چهار پایه استوار خواهد بود، متصل، مستقل، مشترک و الکتریکی. مدیر عامل شرکت دایملر و مدیر تولید خودروهای مرسدس بنز ، گ??ت: “م??هوم EQ??? هماهنگی منطقی بین هر چهار پایه است. خودرویی بدون آلایندگی که متعلق به آینده است و برند جدید EQ ما، ??راتر از خودرو های الکتریکی است. EQ یک اکوسیستم الکتریکی ??راگیر از خدمات، ??ن آوری ها و نوآوری ها می باشد.

 

نسل جدید خودروهای الکتریکی براساس معماری خاص بر پایه مدل های باتری الکتریکی طراحی شده است، که در هر جهت قابل اندازه گیری است و در همه مدل ها قابل است??اده است.

 

 

 

 

electric-mobility-3.jpg?x10728

خودرو های الکتریکی مرسدس بنز

 

 

 

[h=3]طراحی از نقطه نظر الکتریکی جدید[/h]

گوردن واگنر، رئیس طراحی در دایملر AG، گ??ت: م??هوم EQ یک م??هوم گرم و سرد است. شگ??تی آن در ت??سیر ??لس??ه طراحی احساسی و خالص ما است، هد?? این است که یک نوآوری مدرن و متمایز الکتریکی ایجاد کنیم.

 

طراحی ماشین نشان می دهد که است??اده از ملزومات غیرضروری کاهش یا??ته است و تمرکز بر جنبه های جذاب ا??زایش داشته است با ??رم اولیه یکپارچه. او م??هوم EQ را ترکیبی از ژن های یک SUV با کلاس و پویایی خودروهای کوپه کرده است. [h=3]??ضای داخلی، نوآورانه و عملکردی[/h]

تمرکز در طراحی ??ضای کابین راننده بر روی است??اده از کنترلگرهای ساده لمسی با یک جلوه الکتریکی جدید و سازگار با ظاهر بیرونی است. طراحی نامتقارن پانل دستگاه با ص??حه نمایش بزرگ و عریض آن برای است??اده راننده انجام شده است.

 

??ضای داخلی “م??هوم EQ??? با م??اهیم لوکس و مدرن متمایز شده است و کاربری اصلی آن در یک رابط کاربری جدید طراحی شده است که ترکیبی از احساس و هوش است که کاربر پسند بوده و از سوئیچ ها و دستگیره های سنتی، به جز تنظیم صندلی الکتریکی معمول مرسدس بنز است??اده شده است.

 

حاشیه ها به رنگ رز صورتی بوده و کنسول مرکزی قابلیت شناوری دارد. از طریق کنترلگرهای مکانیکی که به عناصر حساس لمسی مجهز شده است. به طور مشابه با کنترل های لمسی روی ??رمان، راننده می تواند از یک انگشت برای کنترل آب و هوای اتوماتیک و سیستم سرگرمی است??اده کند.

 

در مدل های آینده، از ملزومات حرکتی که نشان دهنده پیشر??ت های الکتریکی می باشد، است??اده شده است. تل??یق طراحی جذاب، لذت بردن از رانندگی، کاربری روزمره و حداکثر ایمنی، به صورت کاملا معمول، مشابه با هر وسیله نقلیه تولید شده توسط تولید کنندگان خودروهای موتوری.

 

تشری??ات سورنا سیر آماده ارائه خدمات اجاره ماشین در تهران و اجاره خودرو در تهران در اکثر شهرها می باشد.

 

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید

برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید

ایجاد یک حساب کاربری

برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !

ثبت نام یک حساب کاربری جدید

ورود به حساب کاربری

دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید

ورود به حساب کاربری

×
×
  • جدید...