رفتن به مطلب
انجمن پی سی دی
sitesazz

آموزش ایجاد ایمیل با اسم سایت در هاست cPanel + ویدئو

پست های پیشنهاد شده

در آموزش‌های قبل نحوه‌ی آپلود ??ایل و ایجاد لینک دانلود در هاست سی‌پنل و دایرکت ادمین را آموزش دادیم. در این مطلب نحوه‌ی ایجاد ایمیل با اسم سایت در هاست cPanel آموزش داده می‌شود. در واقع می‌خواهیم آموزش دهیم چگونه با نام سایت در هاست سی پنل ایمیل ایجاد کرده و از آن ست??اده نمایید.

 

برای مشاهده آموزش ویدئویی این مطلب به لینک زیر مراجعه کنید:

آموزش ایجاد ایمیل با اسم سایت در هاست CPanel + ویدئو

[h=1]مراحل ایجاد ایمیل با اسم سایت در هاست CPanel:[/h]

برای اینکه بتوانید با نام سایت خود در هاست سی پنل یک ایمیل ایجاد نمایید:

 

1- ابتدا باید وارد مدیریت هاست سی پنل خود شوید.

 

2- پس از ورود به هاست و نمایش ص??حه‌ی اصلی سی پنل، بخشی با عنوان Email را مشاهده می‌کنید. روی گزینه‌ی Email Accounts کلیک نمایید. شما در ص??حه‌ی جدید باز شده امکان ایجاد و اضا??ه کردن یک اکانت جدید را خواهید داشت.

 

3- در قسمت ایمیل کا??یست اسم و پسوند مد نظر خود را وارد نمایید تا با نام دامنه‌ شما ایمیل را ایجاد نماید. معمولا از اسم info است??اده می‌شود، ولی شما می‌توانید با هر اسم دیگری که مد نظر دارید ایمیل ایجاد نمایید. معمولا شرکت‌ها به ازای هر کارمند یک ایمیل ایجاد کرده و به آنها دسترسی مختل?? می‌دهند. شما هم می‌توانید چند ایمیل با دسترسی‌های مختل?? ایجاد نمایید ولی معمولا یک ایمیل به عنوان ایمیل اصلی با نام info ایجاد می‌شود.(نام دامنه به صورت پیش ??رض در کنار کادر Email قرار دارد.)

 

4- در کادر بعد باید پسوردی را انتخاب نمایید که می‌توانید پسوردی به صورت رندم انتخاب نمایید. پسورد را کپی کنید و دوباره در کادر (Again)Password وارد نمایید.

 

5- در کادر بعد Mailbox Quota می‌توانید میزان ??ضایی که برای اکانت ایمیل در نظر گر??ته‌اید، تعیین نمایید. در صورتی که تمایل به محدودیت دارید میزان ??ضای دلخواه خود را در کادر وارد نمایید ولی اگر تمایل دارید ایمیل شما نامحدود باشد Unlimited را تیک بزنید. توجه نمایید انتخاب گزینه‌ی نامحدود یعنی تا زمانی که هاست ??ضا دارد، که حداکثر آن میزان ??ضایی است که در هاست شما در نظر گر??ته شده است. بنابراین ل??ظ نامحدود در اینجا به این معنا می‌باشد.

 

 

6- پس از تکمیل اطلاعات روی Create Account کلیک نمایید. تا اکانت ایمیل شما ایجاد شود. در صورتی عدم وجود مشکل پیغامی با عنوان مو??قیت آمیز بودن ساخت اکانت ایمیل به شما نمایش داده می‌شود. در قسمت Email Accounts در پایین همان ص??حه می‌توانید لیست ایمیل‌های ایجاد شده را مشاهده نمایید.

 

 

7- پس از ایجاد ایمیل، در همان ص??حه می‌توانید وارد مدیریت ایمیل خود شوید. در مقابل نام ایمیل ایجاد شده تعدادی عملیات وجود دارد که با است??اده از آنها می‌توانید پسورد را تغییر دهید، یا میزان ??ضای در نظر گر??ته شده را تغییر دهید، ایمیل را حذ?? نمایید یا حتی برای ایمیل ایجاد شده دسترسی کاربر در نظر بگیرید.

[h=3]برای اینکه از اکانت ایمیل ایجاد شده است??اده نمایید:[/h]

1- در مقابل آدرس یا نام ایمیل در قسمت Email Accounts گزینه‌ای با عنوان More وجود دارد روی ??لش رو به پایین آن کلیک نمایید و سپس روی گزینه‌ی Access Webmail کلیک کنید. وارد ص??حه‌ای می‌شوید که در آن با سیستم‌هایی که می‌توانید از وبمیل خود است??اده نمایید، نشان داده می‌شود. که در اینجا می‌توانید از سیستم roundcube است??اده نمایید که اگر روی آن کلیک کنید وارد بخش Mail شما می‌شود، که در این قسمت می‌توانید Inbox(صندوق ورودی) یا ایمیل‌های دریا??ت شده را مشاهده نمایید. به صورت پیش‌ ??رض پس از ایجاد اکانت ایمیل یک ایمیل از طر?? سرور ارسال می‌شود که حاوی مشخصاتی ایمیلی است که ایجاد نموده‌اید.

 

2- به راحتی می‌توانید ایمیل‌های خود را دریا??ت و یا ایمیل ارسال نمایید. برای ارسال ایمیل از گزینه‌ی Compose است??اده کنید. سپس اطلاعات را وارد نموده و ایمیل را ارسال (send) کنید. امکانات مختل?? دیگری نیز وجود دارد. در قسمت settings می‌توانید تنظیمات مورد نظر خود را اعمال نمایید که پیشنهاد می‌کنیم تنظیمات روی پیش ??رض باقی بماند تا مشکلی بوجود نیاید و ارسال و دریا??ت‌ها به خوبی انجام شوند.

 

این آموزش مربوط به هاست cPanel بود. به زودی آموزش مربوط به هاست دایرکت ادمین نیز منتشر خواهد شد. امیدواریم این ویدئو و مقاله مورد پسند شما واقع شود منتظر ویدئو های بعدی سایت ساز زرین باشید.

 

 

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید

برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید

ایجاد یک حساب کاربری

برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !

ثبت نام یک حساب کاربری جدید

ورود به حساب کاربری

دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید

ورود به حساب کاربری

×
×
  • جدید...