رفتن به مطلب
انجمن پی سی دی
setareh238

نکات اجاره ماشین در روز عروسی

پست های پیشنهاد شده

خیلی‌ از عروس و دامادها دلشان می‌خواهد حداقل در روز عروسی اشان برای یک بار هم که شده سوار بر ماشین های لوکس شوند. شاید همان خودرویی که آرزویش را دارند. خودرویی که هرگز تا آخر عمر نمی‌توانند خریداری‌اش کنند اما به راحتی با اجاره خودرو ارزان و اجاره خودرو تشری??اتی میتوانند حداقل برای یک شب به آرزوی خود برسند. شب عروسی و برگزاری عروسی بهانه‌ای است که حداقل برای چند ساعت، ??ارق از دنیای خودروهای بی کی??یت و خشک، سوار بر ارابه‌های نرم و تشری??ات شد. اما برای تجربه این احساس خوب، باید هزینه کرد.

توصیه‌های طلایی در زمان برگزاری مراسم عروسی

 

_یادتان باشد عروسی‌اتان ??قط یک شب است. و شما می توانید با یک مراسم مجلل عروسی و باشکوه مورد نظرتان خاطره به یاد داشتنی برای خود و همسرتان ایجاد نمایید _سعی کنید با شرکت خدمات مجالس کنید که آشنایی نسبی با آن را داشته باشید . در زمان کرایه خودرو توجه نمایید خودروهای اسپرت گذر موقت به دلیل قدرت بالای موتور، مهارت خاص خود را طلب می‌کند البته بیشتر ماشین های اجاره ای شرکت سعادت با پلاک دایمی جمهوری اسلامی ایران می باشد.

_شرکت سعادت رنت این اطمینان را به شما مشتریان می دهد که تمامی ماشین اجاره این شرکت از لحاظ ??نی و ظاهری بدون کوچکترین مشکل و در بالاترین سطح می باشد. _یادتان باشد در روزهای گرم سال 90 درصد خودروهای کلاسیک ??اقد کولر هستند لذا شما می توانید یک خودرو اجاره ای کروک یا یک بنز و ب ام با توجه به لیست قیمت اجاره خودرو در سایت سعادت رنت انتخاب نمایید.

_زمانی که تصمیم به برگزاری مراسم گر??تید از قبل با شرکت تماس حاصل نمایید و از شرایط و خدمات مجلس ارزان و شرلیط رزرو سوالات و هماهنگی لازم را مبذول نمایید

_در انتخاب رنگ خودرو و رنگ اجاره ماشین خارجی احساسی عمل نکنید. گل آرایی خودروهایی که رنگ‌های عجیب دارند هزینه‌های اضا??ی خودش را دارد که باعث می شود با گل آرایی که از قبل در نظر گر??ته اید با مشکل مواجه شوید.

_بنزین خودرو اجاره شده پای مشتری می باشد.

 

 

 

 

 

original-2017-11-13-16-151057836095.jpg

 

 

 

 

. اجاره ماشین سدان

 

_سواری معمولی یا اصطلاحاً صندوقدار میگویند که دارای سق?? ثابت ، صندوق عقب مجزا و دو ردی?? صندلی بوده و می‌تواند دو یا چهار درب داشته باشد . سدان متداولترین شکل طراحی بدنه خودرو می‌باشد که می توان از اجاره ماشین ایرانی یا اجاره خودروهای خارجی در نظر گر??ت که از اجاره 206 تا اجاره ماشین بنز یا اجاره خودرو ب ام و نام برد.

 

اجاره ماشین کروک

ماشین است که در کنار اینکه متعلق به یکی از کلاس‌های استاندارد خودرو است ، سق?? آن نیز امکان جمع شدن یا گسترده بودن را دارد . خودرواجاره بنز و ب ام و از کلاس‌های گوناگون خودرو می‌توان یا??ت که در این دسته قرار می‌گیرند..

اجاره ماشین شاسی بلند

اجاره خودرو شاسی بلند یا اس ‌یو وی به گونه ای از خودروها می‌گویند که برای کاربرد بیابانی و پیمودن مسیرهای ناهموار طراحی شده‌اند . این خودروها معمولا دو دی??رانسیل هستند و ??اصله محور آنها تا سطح زمین بیشتر از خودروهای عادی است.

 

 

09128005848|اجار٠اتÙÙبÛ٠تشرÛÙ??ات با راÙÙدÙ|تراÙسÙ??ر Ù??رÙدگاÙÛ|اجار٠ÙاشÛ٠عرÙس

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید

برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید

ایجاد یک حساب کاربری

برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !

ثبت نام یک حساب کاربری جدید

ورود به حساب کاربری

دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید

ورود به حساب کاربری

×
×
  • جدید...