رفتن به مطلب
انجمن پی سی دی
hakiman-clinic

کاشت موی مصنوعی

پست های پیشنهاد شده

در بین روشهای مختل?? کاشت مو روش FDA نیز مورد است??اده قرار میگیرد، هرچند روش کاشت موی مصنوعی از طر?? FDA مورد تأیید قرار نگر??ته است اما این همچنین همچنان در آسیا و برخی کشورهای اروپایی عرضه میشود. حتی اکثر کشورها است??اده از این روش را تحریم نموده اند زيرا بايد با سوزن مخصوص روي سر کاشته ‌شوند و اين روش از طر?? اداره غذا و داروي آمريکا مورد تاييد قرار نگر??ته است. بدن بيشتر بيماران در عمل ، مو را به صورت جسم خارجي از بدن د??ع مي ‌کند. يکي از مشکلات و عوارض مهم کاشت اين نوع موها ، ع??ونت هایی است که احتمال بروز آن وجود دارد. در کاشت موي مصنوعي امکان رشد مو همراه با ساير موها وجود ندارد، و اگر پوست سر نسبت به اين موها واکنش نشان دهد، بايد آن ها را درآورد.این در حالیست که این مشکل در روش پیوند مو طبیعی رخ نمی دهد.

 

برندهای تولید کننده موی مصنوعی جهت کاشت مو شامل Biofiber ایتالیا و Nido ژاپن می باشند. اگر واکنش من??ی پوست سر نسبت به موهای مصنوعی مشاهده شود باید این موها را برداشت.

 

قبل از کاشت موی مصنوعی باید برخی اصطلاحات و ت??اوت آنها را دانست. Implant به معنی جایگزین نمودن و قراردادن ??یبرهای مصنوعی مو است در حالیکه اصطلاح transplant برای کاشت موهای طبیعی ??رد بیمار که انتخاب آنها به طور معمول از ناحیه پشت سر انتخاب می شود، اطلاق می گردد. در حال حاضر است??اده از پيوند موهاي مصنوعي در هاله اي از ابهام است و اين موضوع صحت دارد که به تازگي پيشر??ت‌ هايي در اين زمينه داشته اند، اما پژوهش ‌هاي علمي اين مطلب را تاييد نمي‌ کند.

 

biofibre_process_kr.jpg

 

انواع موی مصنوعی

 

– موهای مصنوعی از جمله مونواکریلیک و پلی اکریلیک و پلی استر

 

– تارهای طبیعی شبیه موی انسان که تحت تغییراتی قرار گر??ته اند

 

گره زدن و محکم کردن این تارها روی سر به وسیله ابزاری تحت عنوان implanter انجام می شود. از مزایای این روش می توان به راحتی و عدم خونریزی و سرعت در مشاهده نتیجه آن اشاره نمود. اما باید بدانیم برخلا?? کاشت مو، (Transplant) تارهای مصنوعی توانایی رشد ندارند و نمی توان آنها را کوتاه کرد.

 

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید

برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید

ایجاد یک حساب کاربری

برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !

ثبت نام یک حساب کاربری جدید

ورود به حساب کاربری

دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید

ورود به حساب کاربری

×
×
  • جدید...