رفتن به مطلب
انجمن پی سی دی
sinaweb

حرمت علي دايي در "خنده بازار "

پست های پیشنهاد شده

[ATTACH=CONFIG]922[/ATTACH]

 

 

محمد حسن انصاري ??رد در گ??ت*وگو با خبرنگار ورزشي خبرگزاري ??ارس در مورد برنامه طنز تلويزيوني "خنده بازار " اظهار داشت: برنامه اي به ظاهر طنز در صدا و سيما ساخته شده كه حرمت علي دايي را ح??ظ نكرده است. در طنز بايد حد و حدودي رعايت شود. ??اصله طنز با تمسخر زياد است. هميشه در بحث طنز اين موضوع وجود داشته كه بايد به گونه اي عمل شود كه جنبه تمسخر به خود نگيرد. اين مسئله در برنامه خنده بازار رعايت نشده است.

 

وي ادامه داد:. علي دايي اسطوره ??وتبال ايران است و در خارج از كشور همه ??وتبال ايران را با نام او مي شناسند. در اين برنامه هد??، طنز است اما در مورد دايي اغراق شده و حرمت شكني صورت گر??ته و او مورد تمسخر قرار گر??ته است.

 

مديرعامل باشگاه راه آهن تاكيد كرد: ادايي كه از علي دايي در مي آورند در شأن اسطوره نيست و حرمت نگه داشته نشده است. علي دايي بعد از ات??اقي كه در جشن باشگاه استقلال ات??اق ا??تاد به اين مسئله واكنش شديد و ناراحتي خود را از اين تمسخر نشان داد اما متاس??انه در رسانه ملي همان ات??اق رخ داد. وقتي مي بينيم يك ن??ر از چنين مسئله اي ناراحت است چرا بايد به ادامه اين قضيه پرداخته شود؟ از مسئولان صدا و سيما خواهش مي كنم در مسائل ??رهنگي حساسيت بيشتري نشان دهند و اين گونه موارد شبهه بر انگيز را كنترل كنند.

 

وي تصريح كرد: من مي دانم كه مسئولان صدا و سيما براي ورزش ايران زحمات زيادي مي كشند و بابت اين زحمت از آنها قدردان هستيم اما در مورد اين برنامه خاص بايد دقت بيشتري صورت مي گر??ت تا حرمت ح??ظ شود. دايي عضو كميته ??ني ??ي??ا، آقاي گل جهان و سرمربي تيم ملي و مرد سال آسيا بوده و درست نيست كه مورد تمسخر قرار بگيرد و بيننده ها هم بخندند در صورتي كه من مي دانم مردم هم از اين مسئله ناراحت هستند و به ما اين موضوع را مي گويند.

 

انصاري ??رد در پايان به ??ارس گ??ت: اين مسائل با ??رهنگ ايران كه كشوري ??رهنگي و ارزشي است مغايرت دارد. نوع حر?? زدن يك ن??ر حريم شخصي و يك مسئله خدادادي است. در اين برنامه شخصيت علي دايي مد نظر قرار نگر??ته است. بنده ضمن اينكه از زحمات صدا و سيما تشكر مي كنم در اين باره لازم ديدم صحبت كنم و حتما خود هم با مسئولان صدا و سيما صحبت خواهم كرد.

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

آره خوب ... در اینکه دایی شناسنامه ??وتبال ما شده هست شکی نیست ... حر??های دایی هم تا حدی صحت داره و حق داره ناراحت بشه ... اما خوب این برنامه طنز هست و تمامی زیبایی برنامه به شوخی و مسخره بازیش هست ...

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید

برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید

ایجاد یک حساب کاربری

برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !

ثبت نام یک حساب کاربری جدید

ورود به حساب کاربری

دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید

ورود به حساب کاربری

×
×
  • جدید...