رفتن به مطلب
انجمن پی سی دی
reza_abp

اموزش اهنگسازی

پست های پیشنهاد شده

تعری?? آهنگسازی

آهنگسازی در واقع عمل درک یک قطعه موسیقی ، دانلود آهنگ ، هنر خلق آن و ساخت نهایی آن است. یک قطعه‌ی موسیقی در ??رم متداول از طریق نت‌نویسی یا یک رویداد صوتی من??رد بوجود می‌آید. ساختهٔ موسیقایی آهنگ اگر قبل از اجرا ساخته شده باشد، می‌تواند از طریق حا??ظه، از طریق نت نوشته شده، یا ترکیبی از هر دوی اینها اجرا گردد. این اجرا می‌تواند مجازی و یا روی کاغذ باشد که در ادامه توضیح خواهیم داد . دانلود ??یلم . آهنگ یا موسیقی دربرگیرنده عناصر موسیقایی‌ست که به طور گسترده از ??ردی به ??ردی دیگر و میان ??رهنگ‌ها مت??اوت است. بداهه‌نوازی نیز هنر ساخت آهنگ در حین اجراست.

 

 

اموزش آهنگسازی

 

اما…

خیلی ها ??کر میکنن آهنگسازی و تنظیم حتما نیاز به کامپیوتر داره و کلی نرم ا??زار. یا این که ??قط شامل چیدن یه سری سمپل لوپ کنار همدیگه هست.اما این تصور صحیح نیست.ایا میدونستین که بدون کامپیوتر هم میشه آهنگسازی کرد؟

 

الان تو کشور ما این دسته آهنگسازها بسیار کم هستن. ولی خوب هستن کسانی که برای ساختن یه موزیک خوب نت نویسی روی کاغذ انجام میدن. دانلود ??ول البوم . آهنگساز باید حداقل به یک ساز تسلط داشته باشه. ترجیحا پیانو.یا گیتار. این که آهنگساز بتونه با کامپیوتر کار کنه خیلی خوبه. اما این که با شنیدن کلمه آهنگسازی کردن ??کر کنیم چون با نرم ا??زار اشنا نیستیم نمیتونیم اهنگساز باشیم غلطه. آهنگسازی ??رمول نداره. ممکنه اول شعر باشه بعد ملودی یا بر عکس. ممکنه اول تنظیم انجام بشه بعد شعر. اما مهم اینه که سرانجام اهنگساز بتونه حس مورد نظر رو انتقال بده.

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید

برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید

ایجاد یک حساب کاربری

برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !

ثبت نام یک حساب کاربری جدید

ورود به حساب کاربری

دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید

ورود به حساب کاربری

×
×
  • جدید...