رفتن به مطلب
انجمن پی سی دی
mahsa-nita

بهترین کلینیک زیبایی تهران کجاست؟

پست های پیشنهاد شده

کلینیک پوست و مو، زیبایى و لیزر دکتر قانعى، یکى از بهترین و مجهزترین مراکز لیزر پوست و زیبایى و تناسب اندام در غرب تهران، بلوار مرزداران مى‌باشد،در این مرکز، عرضه خدمات تشخیصى-درمانى تخصصى پوست و مو، زیبایى و لیزر و همینطور خدمات لاغرى و تناسب اندام با بالاترین سطح کیفیت به هموطنان عزیز عرضه مى‌شود؛ ما با وجود محدودیت‌هاى فراوان، تلاش کرده‌ایم تا همگام با کشورهاى پیشرفته اروپایى و ایالات متحده، جدیدترین دستاوردهاى دانش و فناورى روز دنیا در زمینه دستگاه‌‌ها و تجهیزات پزشکى را در این مرکز گردآورى نماییم و اعتقاد قلبى خود را که “ایرانى شایسته بهترین‌هاست” در عمل نیز به اثبات برسانیم.

افتخار کلینیک زیبایی ما اینست که بهترین‌هاى دنیا را زیر یک سقف گرد آورده‌ایم، تعدادى ازدستگاه‌هاى مورد استفاده در این مرکز:

دستگاه لیزر موى زائد الکساندرایت Gentlelase مدل ٢٠١۵ ساخت کمپانى Candela آمریکا، که با دارا بودن سیستم منحصربه فرد کولینگ DCD، بدون درد و با کمترین تعداد جلسات یعنى، بطور میانگین ۵-٣ جلسه بیشتر موهاى زائد را از بین مى‌برد.

دستگاه لیزر موهای زائد دایود Lightsheer مدل XC ساخت کمپانى Lumenis آمریکا، که از بهترین و مؤثرترین دستگاه لیزر موى زائد بوده و بیشتر موهاى زائد را بطور میانگین در ۴ جلسه از بین مى‌برد.

دستگاه لیزر Co2 فرکشنال مدل eCo2 ساخت کمپانى Lutronic داراى FDA امریکا، جهت جوانسازى پوست و رفع چین‌ و چروک‌ها و ضایعات رنگدانه‌اى و پیر پوستى، درمان جاى زخم و اسکارآکنه و آبله مرغان و سایر عوارض پوستى.

دستگاه Exilis مدل elite ساخت کمپانى BTL انگلستان، که در حال حاضر سریعترین، قویترین و پیشرفته‌ترین سیستم غیرتهاجمى Body shaping براى لاغری، درمان زگیل تناسلی و کاهش سایز و تناسب‌ اندام و بهترین و مؤثرترین سیستم جهت رفع شلى و افتادگى پوست بدن و صورت مى‌باشد و جایزه بهترین دستگاه لاغرى و تناسب اندام و skin tightening سال ۲۰۱۲ و ۲۰۱۳ امریکا و انگلستان را دریافت کرده است. در این دستگاه همزمان از دو مکانیسم رادیوفرکانسى(RF) مونوپلار و امواج اولتراسوند استفاده مى‌شود. تعداد جلسات درمانی ۴ جلسه و فاصله جلسات ١۴-١٠ روز می‌باشد.

 

ویرایش شده توسط mahsa-nita

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید

برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید

ایجاد یک حساب کاربری

برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !

ثبت نام یک حساب کاربری جدید

ورود به حساب کاربری

دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید

ورود به حساب کاربری

×
×
  • جدید...