رفتن به مطلب
انجمن پی سی دی
panizan

نوار درزگیر و کاربرد های آن

پست های پیشنهاد شده

ارسال شده در (ویرایش شده)

کاربرد نوار درزگیر در عایق الاستومری

 

نوار درزگیر الاستومری از جنس خود عایق می باشد و در محل درزها و شکا?? های عایق برای درزگیری عایق است??اده میشود. این نوار باعث استحکام عایق شده و از اتلا?? انرژی جلوگیری می کند. دو نوع از این نوار وجود دارد( نخدار مسلح و پشت چسب دار ساده) که در ضخامت های 3 میلیمتری و 5 میلیمتری با عرض 5 سانتی متری وجود دارد.

عایق الاستومری را می توان به عنوان جدیدترین روش عایق کاری نام برد که می تواند جایگزین خوبی برای عایق کاری های سنتی باشد.این عایق ها مقاومت بالایی دارند و بین دمای -200 تا +150 درجه سانتی گراد مقاومت دارند و غیر قابل اشتعالند.پایداری بسیار بالای این عایق و دیگر ویزگی های آن مثل ن??وذ بخار آب پایین آن،عدم ایجاد خردگی در زیر آن و ضریب هدایت گرمای بسیار پایین این محصول و همچنین طر??دار محیط زیست بودن آن باعث محبوبیت این محصول شده است.

نوار درزگیر چسب دار و نوار درزگیر برزنتی و نوار درزگیر آلومینیومی و همچنین چسب
از جمله لوازم مورد احتیاج برای است??اده از عایق الاستومری است.

به دلیل وجود نخ از جنس ??ایبر گلاس در درزگیر آلومینیومی پشت چسب دار این درزگیر باعث استحکام عایق شده و مانع از پاره شدن آن می شود.در صنعت خودرو سازی نیز این درزگیرها برای درزبندی مورد است??اده قرار می گیرند.

از عایق های الاستومری در صنعت و ساختمان برای جلوگیری از هدر ر??تن انرژی است??اده می شود بنابرین از آن باید به صورت یکپاچه و منظم است??اده شود و برای این منظور میتوان از درزگیرها است??اده کرد.

انواع نوار درزگیرها:

نوار درزگیر الاستومری:این نوار درزگیر از جنس خود عایق الاستومری تولید میشود برای جلوگیری از هدر ر??تن .از این درزگیرها درعایق نهایی برای درزگیری است??اده می شود.این نوارها در دو نوع ساده و مسطح تولید می شوند.

نوار درزگیرآلومینیومی:برای پوشش دهی نقطه اتصال این عایق با روکش آلومینیومی از این نوارها است??اده می شود.در برخی از نوارهای آلومینیومی این نوارها با نخ های ??ایبر گلاس مسطح شده اند و بنابر این دارای استحکام بیشتری می باشند.

نوار درزگیر برزنتی:این نوار با قطر 5 سانتی متر برای درزگیری نقاط خرابی و نقاط خرابی عایق مورد است??اده قرار می گیرد.

است??اده از عایق الاستومری برای کانال ??لکسیبل:

کانال ??لکسیبل از لایه های آلومینیومی که بین آن ها از عایق الاستومری است??اده میشود تولید می شودو این محصول با ??نرهای ??ولادی تقویت می شود.کانال ??لکسیبل در اندازه های مختل?? تولید میشود و برای عایق کاری کانال های انتقال هوا در محیط های صنعتی و مسکونی مورد است??اده قرار می گیرد.الاستومری به دلیل ساختارسلولی بسته غیر سمی بوده و قطر کمی دارند.

از عایق الاستومری برای پوشش و همچنین جلوگیری از هدر ر??تن انرژی است??اده می شود که کانال ??لکسیبل یکی از مهم ترین این پوشش ها به شمار می آید که این محصول به عنوان عایق حرارتی نیز است??اده می شود. و محصولی بسیار مناسب برای انتقال هوا است.و برای است??اده در عایق کاری حرارتی کانال های انتقال هوا بسیار مناسب است.

از ویژگی های مهم عایق الاستومری این است که مقاومت بالایی در برابر حرارت و صدا دارد به همین دلیل است که از آن استقبال زیادی می شود.

انواع عایق های الاستومری:

عایق الاستومری لوله ای-عایق الاستومری رولی-عایق الاستومری پشت چسب دار-عایق الاستومری صوتی ساده-عایق الاستومری موجدار-عایق الاستومری با روکش پروتکت بلک-عایق الاستومری با روکش آلومینیوم.منبع:

ویرایش شده توسط panizan

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید

برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید

ایجاد یک حساب کاربری

برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !

ثبت نام یک حساب کاربری جدید

ورود به حساب کاربری

دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید

ورود به حساب کاربری

×
×
  • جدید...