رفتن به مطلب
انجمن پی سی دی
panizan

کفسابی

پست های پیشنهاد شده

پرسش:معنای سنگسابی و یا ک??سابی دقیقا چیست؟ برای ک?? ساختمانی که به طور مثال 5 سال کار کرده است چه ضرورتی دارد خدمات ک?? سابی یا سنگ سابی انجام دهد؟

پاسخ:عمر م??ید ک?? هر ساختمان در ایران حدود 50 سال است و و در طول این زمان نیاز به ک?? سابی یا سنگ سابی دارد .صقیل دادن سنگ را سنگ سابی یا ک?? سابی می گویند.در این عملیات به اندازه یک تا پنج میلی متر سطح سنگ ک?? ساختمان سابیده شده و جلوه ای ??وق العاده به ک?? ساختمان می دهد.

ساب خوب چه ویژگی هایی دارد؟

در سنگ و لبه سنگ هیچ گونه نا همواری پس از یک ساب خوب به جا نمی ماندکناره های دیوار باید به صورت دستی صا?? و براق شود زیرا این قسمت ها در دسترس دستگاه ساب زنی نیستهمه قسمت های ک?? از نظر آینه ای شدن و ش??ا??یت سنگ یکنواخت و یکدست می شوندپاکسازی کامل چسب و جوهر نمک و سیمان و هر گونه مواد دیگری که روی سنگ ریخته شده باشدپر شدن کامل بندکشی سنگ ها و یکنواخت شدن با سنگ به وسیله ساببه چه دلیل شرکت
ما برتری دارد؟

1-این شرکت با منص??انه ترین قیمت با مشتریان خود قرار داد می بندد بدون توجه به آگاهی و نا آگاهی مشتریان

2- بر خلا?? شرکت های دیگر و رقبا که از آغاز تا پایان کار به ??کر دبه های مکرر هستند شرکت ما در تمام طول پروژه به ??کر سابزنی و نما شویی و ارائه درجه کی??یت عالی ساب می باشد

3-کارکنان شرکت ک?? سابی سنگ برتر برخورد خوبی با کار??رمایان دارند و در طول زمان پروژه با اخلاق خوب با کار??رمایان کنار می آیند واین موضوع برای ادامه همکاری کار??رمایان در پروژه های بعدی با این شرکت دلیل کا??ی و مهمی است.منبع:

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید

برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید

ایجاد یک حساب کاربری

برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !

ثبت نام یک حساب کاربری جدید

ورود به حساب کاربری

دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید

ورود به حساب کاربری

×
×
  • جدید...