رفتن به مطلب
انجمن پی سی دی
panizan

ضرورت غرفه سازی تجهیزات نمایشگاهی و چند ایده

پست های پیشنهاد شده

0e7ca-14.jpg

غر??ه سازی نمایشگاه ابزار قدرتمندی برای نمایش تکنیک های ??روش و انواع ??عالیت ها است و برای غر??ه سازی نمایشگاه به ایده خلاق طراح و برنامه ریزی دقیق نیاز است.غر??ه سازی واسطه بازاریابی است که برای ??روش محصولات و خدمات از ویژگی های ??یزیکی خود است??اده می کند و برای دامنه گشترده ای از مخاطبان تصویر روشنی از خدمات ارائه می دهد.در غر??ه سازی ا??زایش تعداد بازدیدکنندگان و بازدیدکنندگانی که نام شرکت و محصولات و خدمات شرکت در ذهنشان می ماند بسیار مهم است و غر??ه سازی باید به گونه ای باشد که تعداد این مخاطبان را ا??زایش دهد.غر??ه سازی تل??یقی از هنر و احساس و تکنیک و مواد خام اس و باید به غر??ه سازی با ذوق هنری نگاه کنیم زیرا با وجود عمر کوتاه پر از زیبایی خلق می شود.

 

شرکت در نمایشگاه اهمیت زیادی در معر??ی خدمات و محصولات شما دارد و در غر??ه سازی تجهیزات نمایشگاهی باید توجه داشته باشید طراحی آن خلاقانه و مطابق روز باشد.

 

ایده غر??ه سازی:

 

1-طراحی ساده غر??ه:

 

توجه داشته باشید که زیبایی در سادگی است و نیازی به است??اده از پلان و ??رم های پیچیده در غر??ه سازی نیست و بهترین راه حل غر??ه ساده با ایده منطقی است.

 

2-است??اده از رنگ و هارمونی مناسب:

 

باید دقت کنید است??اده از رنگ و هارمونی درست و بجا باشد و است??اده از رنگ متضاد و مناسب گاهی به جذابیت غر??ه کمک می کند.برای طراحی غر??ه سازی اجاره
است??اده از رنگ های گرم در کنار رنگ های خنثی توصیه می شود. توجه کنید که شلوغ شدن غر??ه نمایشگاهی ممکن است موجب سردرگمی بازدیدکنندگان شود بنابراین نیازی نیست همه محصو لات خود را به نمایش بگذارید.

 

3-ک?? سازی خوب:

 

یکی از مواردی که در جذب بازدیدکنندگان تاثیر زیادی دارد ک?? سازی زیبا و خلاقانه است از نصب ق??سه ها و استند های زیاد برای غر??ه های با مساحت کم خودداری کنید و سعی کنید بیشتر محصولات خود را بر روی دیوار غر??ه نمایش دهید.

 

4-استندها:

 

سعی کنید استندها را به گونه ای است??اده کنید که راهنمای بازدیدکنندگان باشد و به جذب بازدیدکنندگان کمک کند نه اینکه مانع دید آن ها شود.است??اده از ق??سه ها و استند های مدرن و خلاقانه می تواند محصولات شما را به بهترین شکل نمایش دهد.

 

5-طراحی ??ضا:

 

??ضایی که دور تا دور آن بسته باشد و تنها یک در ورودی داشته باشد موجب ا??زایش حس کنجکاوی و جلب توجه بیشتر بازدیدکنندگان می شود.

 

6-است??اده از رنگ تیره:

 

به همراه رنگ های روشن از رنگ تیره نیز است??اده کنید تا غر??ه شما متمایز شود. و به گونه ای از رنگ های تیره است??اده کنید که مانع دیده شدن محصولاتتان نشود

 

7-نمایش محصولات:

 

با است??اده از محصولات و کالاهای خود غر??ه خود را طراحی و به بهترین نحو محصولاتتان را نمایش دهید و با این کار ماهیت اصلی غر??ه سازی شما ح??ظ می شود.

 

با است??اده از این ایده ها و به کمک طراح غر??ه سازی خوب می توانید غر??ه ای خوب و زیبا داشته باشید و بازدیدکنندگان زیادی جذب و آن ها را به مشتری تبدیل کنید.بنابراین غر??ه سازی تجهیزات نمایشگاهی برای معر??ی محصولات و خدمات شما بسیار مهم و ضروری است.منبع:

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید

برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید

ایجاد یک حساب کاربری

برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !

ثبت نام یک حساب کاربری جدید

ورود به حساب کاربری

دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید

ورود به حساب کاربری

×
×
  • جدید...