رفتن به مطلب
انجمن پی سی دی
nik952148

مشاوره خانه هوشمند

پست های پیشنهاد شده

تاثیرات هوشمند سازی ساختمان

با توجه به آنچه گ??ته شد در یک ساختمان هوشمند علاوه بر تعادل دمایی و صر??ه جویی در مصر?? انرژی ، در صورت بروز اتصالی در سیستم سیم کشی و تحمیل بار اضا??ی سریعا متوجه آن خواهید شد .

حال تصور کنید می خواهید در پایان یک روز پر مشغله و خسته کننده خود را به تماشای ??یلم مورد علاقه تان در خانه مهمان کنید لازم است نور اتاق را تنظیم کنید ، پرده ها را بکشید ، شرایط را محیا کنید و از تماشای ??یلم لذت ببرید . اما با وجود خستگی این همه مقدمه چینی برای یک ??یلم احتمالا شما را از تماشای آن منصر?? می کند . اما کمی صبر کنید دستیار شما آماده است تا همه این کارها را انجام دهد بی آن که لازم باشد از جای خود جابجا شوید .

همچنان که روی مبل نشسته اید و مشغول مطالعه یا تماشای ??یلم هستید یا گپ و گ??ت شبانه ای با اعضای خانواده خود ترتیب داده اید می توانید روشنایی اتاق ها و قسمت های مختل?? خانه را تنظیم کنید و لازم نیست برای روشن یا خاموش کردن لامپ ها به اتاق ها سر بزنید . این ??اصله دور می تواند تنظیم روشنایی یک اتاق از اتاقی دیگر و حتی از خارج از منزل باشد .

بنابراین همانطور که اشاره شد در خانه هوشمند با نظارت بر بخش های مختل?? با یک سیستم هوشمند مرکزی از داخل یا خارج از منزل ، همه چیز تحت کنترل شماست و ضمن تامین امنیت و راحتی شما ، در انرژی مصر??ی نیز صر??ه جویی شده که همین مسئله در دنیای امروز از مهم ترین مزیت های هوشمند سازی به حساب می آید .

خانه هوشمند ، ساختمان هوشمند ، هوشمند سازی ساختمان ، هوشمندسازی ساختمان

 

  • Like 1

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید

برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید

ایجاد یک حساب کاربری

برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !

ثبت نام یک حساب کاربری جدید

ورود به حساب کاربری

دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید

ورود به حساب کاربری

×
×
  • جدید...