رفتن به مطلب
انجمن پی سی دی
sinaweb

دليل بي*صبري هواداران : نحوه رفتن دايي

پست های پیشنهاد شده

[ATTACH=CONFIG]948[/ATTACH]

 

 

به گزارش خبرگزاري ??ارس، حميد استيلي در نشست خبري پيش از ديدار ??ردا با شهرداري تبريز گ??ت: روز خبرنگار را تبريك مي*گويم و اميدوارم اين قشر زحمت*كش مثل هميشه وقايع ورزش را به خوبي انعكاس دهند. اين ماه عزيز را هم تبريك مي*گويم و اميدوارم با تغييرات مثبت در درون خود در زندگي مو??ق شويم. بازي با شهرداري تبريز سومين بازي ما در ليگ برتر است. اين تيم در دو ديدار گذشته 2 امتياز كسب كرده و مديريت و كادر ??ني خوبي دارد. آنها از نظر سطح اقتصادي نيز شرايط خوبي دارند. من پيش از حضور در پرسپوليس با مديرعامل باشگاه شهرداري صحبت كرده بودم، بودجه آنها مشخص و همه چيز در اين باشگاه معلوم است.

 

وي ادامه داد: بازي با شهرداري تبريز بسيار حساس است اما در تيم ما يك حقيقت وجود دارد و يك حق، حقيقت آن است كه ما در دو بازي گذشته نتايج خوبي نگر??تيم اما اين حق ما نبوده است. ما روز به روز بهتر مي*شويم. ??قط 10 روز است كه تمام بازيكنان را در اختيار داريم. 10 روز زماني نيست كه بتوانيم يك تيم مورد سنجش قرار دهيم. شكل واقعي خودمان را در ديدارهاي آينده بدست مي*آوريم و هواداران بايد مقداري صبورتر باشند.

 

استيلي تاكيد كرد: در مورد امام حسين(ع) نيز حقيقت اين بود كه ايشان شهيد شدند اما حقش نبود كه شهيد شوند. هواداران ما نيز بايد صبورتر باشند. ??وتبال يك پروسه زمان*بر است. كي*روش نيز كه از بهترين مربيان دنياست تيم ملي ما را ??قط 4، 5 ماه است كه تحويل گر??ته ولي قطعا همه شما از بازي ايران برابر مالديو راضي نبوديد. او نيز به زمان نياز دارد تا بازيكنان ما را بشناسد و تيم خوبي را درست كند. ما نيز ??كر مي*كنيم در پرسپوليس بازيكنان خوبي داريم و همه تلاش خود را خواهيم كرد تا هواداران را خوشحال كنيم. پرسپوليس بزرگتر از من و امثال من است و هواداران بايد بدانند كه ما براي آنان بازي مي*كنيم.

 

وي ا??زود: در دو ديدار گذشته هواداران به ما ??رصت كمي دادند. در بازي اول از شروع مسابقه مشكلاتي ايجاد كردند و در ديدار با شاهين ??قط 70 دقيقه به تيم ما ??رصت دادند. من به پرسپوليس اعتماد كامل دارم و ما يكي از بهترين* تيم*هاي ليگ مي*شويم.

 

استيلي در مورد اينكه بهتر نيست علي كريمي نزديك دروازه حري?? بازي كند، گ??ت: كريمي در هر بازي پشت مهاجمان ما بازي مي*كند اما ??شار بازي و يارگيري من* تو من باعث مي*شود كه او يك خط عقب بيايد اما در مجموع علي كريمي خواسته ما را اجرا مي*كند. در بازي ??ردا برابر شهرداري تبريز صددرصد به دنبال 3 امتياز و برد هستيم و تغييراتي نيز در تركيب پرسپوليس انجام خواهيم داد. اگر پيروز نشويم تيم دچار بحران مي*شود البته اين بحران از بازي اول براي ما بوده است.

 

استيلي در مورد اينكه شما 6، 5 ه??ته وقت خواسته*ايد تا پرسپوليس را به اوجش برسانيد، گ??ت: من 6، 5 ه??ته وقت نخواستم،* گ??تم 6، 5 ه??ته زمان نياز داريم تا پرسپوليس واقعي را ببينيم. البته با توجه به ??شردگي بازي*ها ما بين هر مسابقه يك ه??ته هم وقت نداريم. هر 4 روز يكبار بازي مي*كنيم و ??رصت كمي براي بازسازي است. شايد در نيم ??صل دوم بتوان هر 4 روز يكبار بازي كرد اما در ابتداي ليگ اين كار سخت است.

 

وي اظهار داشت: در پايان بازي با شاهين بوشهر بازيكنان ما ساعت 2.5 نيمه شب شام خوردند و 6 صبح بيدار شدند و 8 صبح به ??رودگاه ر??تند. ما ??قط يك روز توانستيم تمرين خوبي داشته باشيم. پرسپوليس تازه شكل گر??ته و زمان كا??ي مي*خواهيم تا تيم هماهنگ شود؛ تيمي كه تغييرات زيادي داشته است.

 

سرمربي پرسپوليس با اشاره به ليگ*هاي گذشته عنوان كرد: برق و ??جر شيراز 8 ه??ته صدرنشين بودند اما در نهايت به ليگ يك سقوط كردند. پاس نيز يك ه??ته صدرنشين بود اما در پايان ليگ سقوط كرد و برعكس سپاهان كه 6 ه??ته در پائين جدول بود قهرمان شد. ??وتبال پروسه زمان*بري است و ما براي تيم هد??*گذاري كرده*ايم.

 

استيلي اضا??ه كرد: اين اولين دوره*اي است كه در دوران آماده*سازي تمام بازيكنان را در اختيار نداشتيم. ما به حضور بازيكنان براي انجام كارهاي تاكتيكي نيازمند بوديم ولي به احترام تيم ملي بازيكنان را به تيم ملي داديم. در هيچ جا سراغ نداريم كه 3 روز قبل از بازي، بازيكنان را در اختيار تيم قرار دهند.

 

استيلي در پاسخ به سؤال خبرنگار ??ارس مبني بر اينكه دليل بي*صبري هواداران پرسپوليس در اين ??صل چيست، گ??ت: اگر بخواهيم ش??ا?? بگوئيم نحوه ر??تن دايي از پرسپوليس عامل اصلي است. خود من هم گ??تم علي دايي بايد سرمربي باشد اما در نهايت اين كميته ??ني بود كه تصميم گر??ت. ذوال??قارنسب، زادمهر و پنجعلي اعضاي كميته ??ني بودند. آيا كاشاني مي*تواند در ذوال??قارنسب و زادمهر ن??وذ كند؟ *خيلي*ها مي*گ??تند استيلي انتخاب كاشاني بوده نه كميته ??ني، من به همه پيشكسوتان پرسپوليس احترام گذاشته و مي*گذارم.

 

وي خاطرنشان كرد: بعد از شكست برابر شاهين بوشهر ??رشاد پيوس و علي پروين به من زنگ زدند. ما نياز به كمك همه پيشكسوتان پرسپوليس داريم، نياز به هواداراني داريم كه در سختي*ها در كنار ما باشند، در زمان برد همه هستند. در ايران هم وقتي بارسلونا مي*برد خيلي*ها خوشحال مي*شوند اما هوادار واقعي بارسلونا آنهايي هستند كه بارسلون هستند و هنگام باخت نيز در كنار اين تيم قرار دارند. من با تمام وجود براي پرسپوليس كار كرده*ام و در اين تيم سرم را جلوي توپ گذاشتم. از هواداران مي*خواهم در سختي*ها به ما كمك كنند و به همه آنها نيز احترام مي*گذارم.

 

استيلي در مورد اينكه مشكلات مالي پرسپوليس و استقلال مي*تواند بر روي عملكرد بازيكنان تأثيرگذار باشد، گ??ت: سال گذشته هم با شاهين بوشهر ما چنين مشكلي داشتيم اما در پرسپوليس اين مشكل وجود ندارد. باشگاه به تمام تعهدات خود عمل كرده و 20 درصد باقيمانده قرارداد بازيكنان را نيز از ??صل پيش به آنها پرداخت شده است.

 

اين مربي ادامه داد: پرسپوليس و استقلال تيم*هاي بزرگي و زير نظر سازمان تربيت*بدني هستند و اين سازمان مدت*ها رئيس نداشت و حالا خوشحالم رئيس هم انتخاب شده است و قطعا اين دو تيم آينده بهتري خواهد داشت. پرسپوليس و استقلال به خاطر هواداران زيادي كه دارند نياز به حمايت مالي دارند. بازي پرسپوليس با آنكه ساعت 10.30 شب برگزار شد بيش از 50 هزار هوادار را به ورزشگاه آورد و خيلي*ها نيز از پاي تلويزيون*ها بازي را تماشا كردند. اين ه??ته نيز تماشاگران زيادي به ورزشگاه مي*آيند. بايد به اين دو باشگاه امكانات خوب داد.

 

استيلي در مورد كاپيتاني محمد نوري در پرسپوليس در بازي با شاهين بوشهر گ??ت: خود من تصميم گر??تم و علي كريمي با من هماهنگ كرده بود. بين دو نيمه با علي كريمي صحبت كردم و گ??تم در صورتي كه شرايطي پيش بيايد يكي دو بازيكن هستند كه هركدام شرايط روحي رواني بهتري داشته باشند بازوبند را به او بدهد و كاپيتاني نوري در پرسپوليس به صورت دائمي نيست. همه ما براي مو??قيت تيم تلاش مي*كنيم و كاپيتاني مسئله بزرگي نيست. براي انتخاب كاپيتان پرسپوليس شخصيت، قدمت و پيشكسوتي را رعايت مي*كنيم.

 

استيلي در مورد هجمه برخي از پيشكسوتان پرسپوليس عليه كادر ??ني كنوني اين تيم، گ??ت:* يك انتقاد داريم و يك تخريب، آنهايي كه انتقاد مي*كنند و راه*حل نشان مي*دهند خوب است. در جلسه كميته ??ني كه ديروز انجام شد، انتقاد و راهكار ارائه شد. انتقاد به تيمي كه مشكلات زيادي داشته و خوب نتيجه نگر??ته است، وارد است. ما در بازي سوم تغييراتي خواهيم داشت اما تخريب ??رق مي*كند. همه دوستان مي*دانند يك تيم را كه 10 روز است كنار هم جمع كرده*ايم نمي**توان مورد ارزيابي ??ني قرار داد.

 

وي در مورد بازي ??ردا با شهرداري تبريز تاكيد كرد: در دو بازي گذشته كمترين موقعيت را به حري??ان داديم و ساختار د??اعي درست كرديم. در ديدار با شاهين به جز صحنه تك به تك منيعي با حقيقي كه روي يك ضد حمله بدست آمد شاهين موقعيت صددرصد آنچناني نداشت. گل اول شاهين نيز بر روي اشتباه بازيكن ما بدست آمد. در بازي با ملوان به مراتب بهتر بوديم. در بازي با شاهين ??قط يك نيمه خوب بوديم و حري?? را كنترل كرديم اما ما بايد در ??از حمله نيز بهتر باشيم و همانطور كه به حري?? موقعيت نمي*دهيم، موقعيت گلزني نيز براي خود ايجاد كنيم كه در بازي با ملوان اين كار را انجام داديم اما از موقعيت*هاي گلزني نتوانستيم است??اده كنيم. در بازي با شاهين بعد از خوردن گل دوم چند موقعيت عالي گلزني بدست آورديم اما شرجي بودن و رطوبت بالاي 90 درجه در بوشهر مشكلاتي براي ما ايجاد كرد. اين تجربه خوبي براي بازيكنان ما بود.

 

استيلي يادآور شد: بازيكني مثل مهرداد اولادي در ملوان كه تيم*ها مقابل آن تهاجمي بازي مي*كند، ??ضاي زيادي دارد و مي*تواند خوب كار كند اما در پرسپوليس و استقلال اكثراً* تيم*ها مقابل آنها مخصوصا در تهران د??اعي بازي مي*كنند و ??ضا را از مهاجمان مي*گيرند.

 

به گزارش ??ارس سرمربي پرسپوليس در مورد مصدوميت مهرداد اولادي گ??ت: اولادي را به دليل مصدوميت چند ه??ته در اختيار نداريم. در مورد داوري بازي با شاهين ما اعتراض نكرديم ولي صحنه آسيب*ديدگي مهرداد اولادي مشخص است. آن صحنه را تلويزيون به طور آهسته نشان نداد اما بازيكن شاهين روي مچ اولادي تكل بدي زد و ما اين بازيكن را چند ه??ته در اختيار نداريم.

 

استيلي ا??زود: حتي يك صحنه داور مي*توانست روي نوروزي پنالتي اعلام كند و يا اخطاري كه به شيث رضايي داده شد درح الي بود كه بازيكن شاهين پيش از او خطا كرده بود. ما اين ??يلم*ها را چند بار مي*بينيم. مظ??ري*زاده داور خوبي است اما آن روز قضاوت خوبي نداشت. باشگاه در اين مورد صحبت و تصميم*گيري مي*كند اما با يك تكل عمدي اولادي دچار مصدوميت شد. بايد ببينيم وضعيت وحيد هاشميان امروز چگونه است. غلامرضا رضايي و هادي نوروزي را نيز در اختيار داريم وضعيت كاظميان روز به روز بهتر مي*شود و ما به دنبال جذب يك مهاجم خارجي توانمند نيز هستيم.

 

سرمربي پرسپوليس در مورد اينكه علي كريمي گ??ته مي*توانند بازوبند كاپيتاني را از او بگيرند، اظهار داشت: شايد آنهايي كه كريمي را از نزديك نشناسند به خلق و خوي او آشنا نباشند اما كريمي الگوي خوبي براي جوانان است. او همواره به عنوان ن??ر اول در تمرينات حاضر مي*شود و همواره منا??ع تيم را به منا??ع شخصي ترجيح مي**دهد و مدا??ع منا??ع بازيكنان است. او پيش از اين نيز به من گ??ته بود كه اين بازوبند را از من بگيريد و به ??رد ديگري بدهيد اما كريمي لياقت بازوبند كاپيتاني پرسپوليس دارد.

 

استيلي در مورد اينكه اظهارات مايلي*كهن براي پرسپوليس حاشيه*ساز مي*شود يا نه، گ??ت: مايلي*كهن مدير ??ني تيم است و مربي من هم بوده است. من از راهنمايي*هاي ايشان است??اده مي*كنم اما ايشان خودشان در مورد حر??*هايي كه مي*زنند تصميم*گيرنده هستند.

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

این خبرنگارها هم شورشو در آوردن ... واسه ??روش روزنامه ها هی میان حر??های م??ت میزنن ... ??قط می خوان تیم و تو حاشیه ببرن ...

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

به نام خدا

سلام

*************************

خوشبختانه ??علا ديگه حميد استيلي كوله بارشو جمع كرده و از پرسپوليس ر??ته آخرين خبر هم از ايشون اينه كه ر??ته اسپانيا بلكه يكم مربي گري ياد بگيره.

اوضاع پرسپوليس هم به قول اون خواننده همه چي آرومه من چقدر خوشبختم ...:dancegirl2:

مصط??ي تركه هم ديروز رسيد تهران و امروز هم اولين تمرينش رو با تيم برگذار كرد تا ايشالله نيم ??صل دوم ، پرسپوليس ديگه اي رو راهي ليگ كنه.

اومدن دنيزلي به قول مازيار حداقل سودي كه برا تيم داره آشتي هواداراست .:4:

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

ولی بازم باید قطبی برگرده

به نظر من خیلی خوب بود

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

موا??قم ! من پرسپولیسی هستم ولی اگه ایران دو تا مربی خوب داشته باشه ( که عمرا اگه بیشتر هم داشته باشه !) :

 

1. ا??شین قطبی 2. امیر قلعه نوعی

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

ایول ایول ایول بتمن تاج سر ایول

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

به نام خدا

سلام

**********************

ولی بازم باید قطبی برگرده

به نظر من خیلی خوب بود

موا??قم ! من پرسپولیسی هستم ولی اگه ایران دو تا مربی خوب داشته باشه ( که عمرا اگه بیشتر هم داشته باشه !) :

 

1. ا??شین قطبی 2. امیر قلعه نوعی

ا??شين قطبي تيمي رو قهرمان كرد كه سال قبلش زير نظر دنيزلي اموزش ديده بود.

درمورد امير قلعه نويي هم حر?? زياده ولي همينقدر بگم كه ايشون براي اين مربي بزرگي شده كه تيم هاي ايراني رو خوب ميشناسه.

درواقع ايران اصلا مربي خوب نداره.

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید

برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید

ایجاد یک حساب کاربری

برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !

ثبت نام یک حساب کاربری جدید

ورود به حساب کاربری

دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید

ورود به حساب کاربری

×
×
  • جدید...