رفتن به مطلب
انجمن پی سی دی
malekpour

فيلترينگ همه سايتها به زودي رفع مي شود!!!

پست های پیشنهاد شده

خبر خوش وزرات ارتباطات بالاخره اعلام شد! مهندس وحيد پناهي نگر در جمع پرشور خبرنگاران داخلي و خارجي گ??ت: به زودي به طور كلي سامانه ??يلترينگ به طور كامل غير ??عال و ??يلترينگ از روي همه سايتها برداشته خواهد شد.

 

وی در خصوص این دیدگاه خود ا??زود: ما معتقديم كه كاربران اينترتي ايران ??هيم و آگاه هستند و نيازي نمي بينيم كه بخواهيم به جاي آنها تصميمگيري كنيم و اساسا??? از همان روز اول مسووليت خود به صراحت گ??ته بودم كه از مهمترين برنامه هاي اصلي و راهبردي اين بنده حقير همين ر??ع كلي ??يلترينگ است و امروز خوشحالم كه توانستم اين وعده و در واقع روياي خود را عملي كنم.

 

بنده بارها در جمع مسوولان گ??ته بودم كه واقعا اين راه غير موثر و بي ??ايده است چون كاربران ايراني باهوش و باسواد هستند پس چرا واقعا بايد كاري كنيم كه نتيجه اي ندارد؟! ما بايد به جاي اين كارها باند اينترنت را به چند ده مگابيت بر ثانيه برسانيم! بايد مسايل را ريشه اي نگاه و حل كنيم نه اينكه بياييم معلول را درمان كنيم. بايد علتها را يا??ت و مسايل را از ريشه بررسي و حل كرد.

 

من همين جا به شما قول ميدهم به زودي محدوديت اينترنت خانگي كه برابر ١٢٨ كيلوبيت است را هم لغو كنم! آخر چه معنا دارد؟ ما مگر چه چيزي از ا??غانستان كم داريم كه بايد ميانگين سرعت نت در ايران از ا??غانستان و بوركينا??اسو هم كمتر باشد!

ما كشورمان چند ميليون ??ارغ التحصيل دانشگاهي دارد و همزمان بيش از يك ميليون دانشجو داريم. كجاي دنيا مي آيند اينترنت را اينگونه ??يلتر كنند؟

 

وي درحاليكه به شدت توسط خبرنگاران تشويق ميشد ا??زود: الان يكي از خبرنگاران يك برگه اي داد به من كه به شوخي نوشته كه يعني من بيدارم خواب نمي بينم؟ من همين جا ميگويم كه خير خواب نيستي عزيز جان كاملا بيداري! (سوت و تشويق و ك?? مرتب حضار است كه ساختمان را ميلرزاند)

من نمي دانم واقعا با اين كاربران اينترنتي چه كرده اند كه يكي بخواهد خبر خوش هم بدهد باورشان نمي شود!

 

مهندس وحيد پناهي نگر كه در جمع دوستان خود به صورت خلاصه V.P.N ناميده ميشود ادامه داد: من چند وقت قبل س??ري داشتم به كره شمالي! آنجا از وزير ارتباطشان پرسيدم كه شما معيار ??يلترينگ چي تعري?? كرده ايد؟ گ??ت ما اصلا ??يلترينگ نداريم!!!

وي درحاليكه به خبرنگاراني كه به رويش شاخ و دم در ??وق و تحت خود دچار شده بودند لبخندي مليح و نگاهي عاقل اندر عاقلتر مي كرد ا??زود:

 

با تلاش و همت مثال زدني متخصصان داخلي كشور كره جنوبي! كه واقعا ??عل خواستن را به خوبي صر?? كردند و نشان دادند تحريمهاي ايران بر روي آنها هيچ اثري ندارد بالاخره اينترنت ملي در ??از ص??ر و نول يك! به زودي راه اندازي مي شود و با توجه به اينكه پس از راه اندازي اينترنت ملي ديگر اساسا??? دسترسي به شبكه جهاني اینترنت ناممكن است، در اقدامي خداپسندانه قصد داريم سامانه ??يلترينگ را به طور كلي غير ??عال كنيم! من همين جا اعلام ميكنم كه در اولين روز راه اندازي شبكه ملي اينترنت ??يسبوك را هم ر??ع ??يلتر خواهيم كرد!!!!

 

 

بزک نمیر بهار میاد هندونه و خیار میاد:unsure:

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

ما که ن??همیدیم چی به چی شد .... شوخی بود یا جدی....اینترانت یا اینترنت:icon_346[1]::icon_346[1]::icon_346[1]:

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

اینترانت که الآن اکثر نهادهای دولتی است??اده می کنن ... این ??__ی==ل**ت##ر...ی@@ن!!!گ هم دیشب می گ??تن ادامه داره و ??قط سایت هایی که به اشتباه اینجوری شدند با زدن ایمیل و ارسال مشخصات در صورت تایید ر??ع ??__ی==ل**ت##ر... می کنیم.

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

ولی عزیزانم مثه اینکه بحث اینترانت داخلی خیلی جدیه!!

 

و این خبر هم همه جا پخش شده!!حتی تو سایتای معتبر

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

عجب مسخره میباشد :icon_346[1]: یعنی پس از آن اینترنت چون روستایی میباشد که همه یکدیگر را میشناسند و مثل کپک سرشان زیر بر?? است و از هیچ جای دنیا خبر ندارند ؟:10:

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید

برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید

ایجاد یک حساب کاربری

برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !

ثبت نام یک حساب کاربری جدید

ورود به حساب کاربری

دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید

ورود به حساب کاربری

×
×
  • جدید...