رفتن به مطلب
انجمن پی سی دی
negar2000

موارد با اهمیت در انتخاب تالار عروسی

پست های پیشنهاد شده

انتخاب تالار عروسی مناسب جهت برگزاری جشن­های عروسی همواره یکی از اولین دغدغه­ هایی است که عروس و داماد و همچنین خانواده­ های آن­ها با آن مواجه هستند. عوامل زیادی در این انتخاب می ­تواند مؤثّر باشد؛ شیک و مجلّل بودن تالار عروسی و مدرن بودن آن، مقدار هزینه ­ای که باید جهت رزرو سالن عروسی پرداخت شود و حتّی چگونگی برخورد پرسنل تالار با میزبان مجلس و میهمانان و مسیر دسترسی نیز آن از عواملی است که جهت انتخاب تالار، باغ تالار و یا باغ مدّنظر قرار داده می­ شود. برای این انتخاب می ­توانید از شرکت ­ها و ا??رادی که در زمینۀ خدمات مجالس ??عالیّت دارند کمک بگیرید.

سعی کنید اولین اقدامی که پس از شیرینی خوران و تعیین زمان برگزاری مراسم عروسی انجام می ­دهید، تعیین سالن برای مراسم عروسی (تالار، باغ تالار یا باغ) باشد، زیرا سالن­ هایی که کی??یت مناسب و خوبی دارند، همواره شناخته شده هستند و از این رو به سرعت پر می شوند.

از نخستین مواردی که کمک زیادی به شما می­ کند تا از بین تعداد زیادی از سالن ­هایی که در نظر گر??ته­ اید، چند گزینه را حذ?? کنید و گزینه ­هایی با تعداد کمتر برایتان بماند تا شما را از سر در گمی رهایی بخشد و قدرت انتخابتان را بالا ببرد، هزینه­ای است که می خواهید جهت رزرو سالن متقبل شوید. زیرا به عنوان مثال اگرتمایل به رزرو سالن­ های گران را نداشته باشید، گزینه ­های گران را به راحتی از لیست خود حذ?? کرده و انرژی خود را بر دیگر گزینه­ هایی که باقی مانده است متمرکز می­ کنید.

در انتخاب جایگاه برگزاری مراسم خود دقت داشته باشید. اگر زمان مراسم ­تان در ??صول سرد یا ماه­ هایی که هوا اندکی سرد است برگزار می­ شود، سعی خود را بر آن دارید که از رزرو سالن ­های روباز خود داری کنید و مراسم عروسی ­تان را در باغ برگزار نکنید.

محل و موقعیت سالن برگزاری مراسم­ تان را نسبت به محلّ زندگی، آرایشگاه، گل ??روشی و آتلیه خود بسنجید. آیا سالنی که انتخاب خواهید کرد، در روز عروسی از نظر ر??ت و آمد برای شما مشکلی ایجاد نخواهد کرد!؟ همچنین اگر سالن انتخابی شما در منطقه­ ای قرار گر??ته که به لحاظ ترا??یکی شلوغ و پر ر??ت و آمد است، بهتر است که مهمانانتان را در جریان این موضوع قرار دهید و در صورتی که نقشۀ مسیر تالار را در پشت کارت دعوت عرروسی­تان چاپ کرده ­اید، کم تردّد ترین خلوت­ ترین مسیر را در نقشه نمایش دهید.

در انتخاب تالار پذیرایی تعداد مهمانان خود را در نظر داشته باشید، زیرا برخی از سالن ها مراسمی را قبول می­کنند که تعداد خاصی مهمان حضور داشته باشند (مثلاً 500 ن??ر یا 300 ن??ر به بالا)، علاوه بر این، در صورت بزرگ بودن باغ یا تالار و کم بودن تعداد مهمانان، جشن عروسی بی­ رمق و سرد به نظر خواهد رسید، بنابراین اگر مهمانان کمی دارید، از رزرو سالن­های بزرگ خودداری کنید. بعلاوه در نظر داشته باشید که آیا پارکینگ سالنی که انتخاب کرده ­اید پاسخگوی تعداد مهمانانی که دعوت می­ کنید خواهد بود یا نه.

قبل از رزرو سالن مورد نظر خود، حتماً از غذاها و دسرهایی که برای عروسی س??ارش داده ­اید تست کنید و از مدیر سالن بخواهید که اجازه دهد تا در یکی از مراسمی که در سالن برگزار شده حضور داشته باشید و نمونه­ موسیقی­ هایی که در زمان برگزاری مراسم پخش می ­شود را بشنوید. آیا این موسیقی با آنچه که شما در ذهن خود خواهان آن هستید همخوانی دارد و باب میل شما است؟ علاوه بر این بازدیدی از نورپردازی­های سالن داشته باشید.

دکور و چیدمان داخلی سالن و ??ضای بیرونی آن را نیز در نظر داشته باشید، به ویژه اگر پس از اتمام مراسم عروسی داخل سالن، تمایل به برگزاری مراسم آتشبازی در ??ضای بیرون سالن را دارید دقت کنید که این ??ضا با مراسم آتشبازی و آنچه که شما در ذهن خود برای هر چه با شکوه برگزار کردن آن پرورانده­ اید مطابقت داشته باشد.

 

 

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید

برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید

ایجاد یک حساب کاربری

برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !

ثبت نام یک حساب کاربری جدید

ورود به حساب کاربری

دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید

ورود به حساب کاربری

×
×
  • جدید...