رفتن به مطلب
انجمن پی سی دی
sinaweb

فعال سازی gprs برای گوشی های همراه اول

پست های پیشنهاد شده

[ATTACH=CONFIG]952[/ATTACH]

 

 

بعضی وقت ها کارتون اجاب می کنه حتی وقتی که به اینترنت ADSL یا حتی Dial-up دسترسی ندارید؛ باز هم به اینترنت یه دسترسی داشته باشید!!!! بنابراین بهترین روش کار است??اده از گوشی موبایل برای چنین موقعیت های ضروری ای است! سابقا برای ??عال سازی GPRS شما می بایست به د??اتر خدماتی مراجعه می کردید و هزار دنگ و ??نگ داشت! ولی امروز من در ۵ دقیقه و از خونه GPRS رو برای سیم کارتم که همراه اول و دائمی هست ??عال کردم!

برای این کار ابتدا روی این لینک کلیک کنید تا به ص??حه درخواست ??عال سازی GPRS بروید. اطلاعاتی که نیاز دارید؛ نام، نام خانوادگی، کد ملی و شماره تل??نتون هست. بعد از طی مراحل؛ به شما گ??ته میشه که بهتون پیام خواهیم داد! ولی منتظر پیام نباشید. لینکی هم که برای تنظیمات بهتون ارایه میشه؛ غلط هست!

پس از انجام مرحله ??وق؛ به این لینک بروید. بعد سازنده و مدل گوشی رو انتخاب کرده و نوع تنظیمات خودتون رو انتخاب کنید. من چون ??قط اینترنت می خواستم؛ گزینه اول رو انتخاب کردم. بلا??اصله بعد از حدود ۳۰ ثانیه؛ بعد از زدن کلید Finish تنظیمات به من ارسال شد.

گوشی شما پیامی با این عنوان رو نشون میده؛ تنظیمات دریا??ت شد؛ بعد شما ذخیره رو انتخاب کرده و از پین ۱۲۳۴ است??اده کنید.

تبریک می گویم! شما اکنون متصل شده اید! ولی برای جلوگیری از زیاد شدن هزینه تان؛ ۱۴٫۸ ریال درساعات ۸ تا ۲۳ و ۲۳ تا ۸ صبح بعد ۸ ریال به ازای هر کیلو بایت؛ بارگذاری تصاویر رو بیخیال شوید!

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید

برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید

ایجاد یک حساب کاربری

برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !

ثبت نام یک حساب کاربری جدید

ورود به حساب کاربری

دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید

ورود به حساب کاربری

×
×
  • جدید...