رفتن به مطلب
انجمن پی سی دی
doorbinmarket

دوربین مداربسته مناسب پارکینگ

پست های پیشنهاد شده

در شرایط ??علی، ا??زایش جمعیت در شهرها موجب ا??زایش چشمگیر اهمیت وجود پارکینگ ها و نظارت بر آنها با دوربین مداربسته نسبت به گذشته شده است. پارکینگ ها بهره وری های مت??اوتی دارند که از مهمترین آنها می توان به پارکینگ مجتمع های تجاری اشاره کرد. پارکینگ مجتمع های مسکونی و پارکینگ های شهری نیز از دیگر کاربری های مهم پارکینگ ها در سطح شهر هستند که در راه مدیریت هر کدام، مشکلات مختل??ی وجود دارد.

 

مهم ترین نکته ای که برای مجهز کردن پارکینگ ها به سیستم نظارت تصویری باید در نظر گر??ت ، ثبت پلاک خودروهاست . اما شناسایی و کسب اطلاعات مهم دیگری از قبیل شناخت راننده ، سال ساخت و مدل خودرو و ... نیز به همان میزان مهم است .

 

زمانی که برای پارکینگ های روباز یا ??ضاهای آزاد به ??کر نصب دوربین مداربسته هستیم ، نور محیط مهم تر از رزولوشن خواهد بود. چرا که با تغییر شدت و زاویه تابش نور در روز و عمق ن??وذ نور، تصاویر در خیلی از دوربین های مداربسته کمرنگ و یا رنگ و رو ر??ته دیده می شوند. اغلب در ورودی های یک یا دو خطه نیاز به پوشش میدان دیدی ۷.۵ متری(۲۵ ??وت) خواهید داشت که از طریق دروبین مداربسته ای با رزولوشن ۱۰۸۰P می توان رزولوشن کا??ی برای تشخیص مدل و سال ساخت خودرو و تشخیص پلاک خودرو را داشته باشیم. ضمن اینکه جزئیات به شما امکان تشخیص چهره راننده در پشت شیشه های خودرو را در لحظه ورود می دهد.

بدلیل تولید نور قوی در چراغهای جلو و عقب خودرو، ثبت اطلاعات سال تولید و مدل خودرو و پلاکش در شب بدون است??اده از نور کا??ی بسیار سخت خواهد بود. اگر نیاز به ضبط تصاویر در شب دارید، پیشنهاد می کنیم بشکل ویژه از یک دوربین مداربسته مختص ضبط پلاک خودرو و یا از یک دوربین مداربسته مجهز به نور IR است??اده کنید. زیرا دوربین مداربسته معمولی بخاطر ت??اوت نور در شب به مشکل خواهد خورد و احتمالا نیاز شما را برآورده نمی کند.

در بین دوربین های مدار بسته IR دار و مناسب جهت پارکینگها با پرتاب نور بالا ، می توان به دوربین های بولت تحت شبکه برند EverFocus و ازجمله مدل EZN۳۲۶۱ که از تکنولوژی خودکار IR در شب و عملکرد بالا در کنترل و کاهش نویز و ارائه طی?? تصویری پویا بهره جسته اند ، اشاره کرد .

منبع : دوربین مداربسته ارزان

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید

برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید

ایجاد یک حساب کاربری

برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !

ثبت نام یک حساب کاربری جدید

ورود به حساب کاربری

دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید

ورود به حساب کاربری

×
×
  • جدید...