رفتن به مطلب
انجمن پی سی دی
fns4565

فیلم های آموزش سئو - نیوسئو

پست های پیشنهاد شده

haftyek-2.jpg

??یلم آموزش سئو در سایت نیوسئو توسط آقای امیر قمصری، مدرس و مشاور برتر راه اندازی و توسعه کسب و کار اینترنتی برای شما دوستان عزیز ارائه میشود. سایت شما با قرار گر??تن در رتبه های اول گوگل با ا??زایش بیش از 50 برابری ??روش مواجه خواهد شد که شاید باورکردنی نباشد اما کسانی که تجربه کرده اند می دانند قدرت سئو سایت حتی از این هم بیشتر است.

در ??یلم آموزش سئو، به صورت درس به درس آموزش هایی شامل تمام تکنیک ها و نکات مهم سئو از سطح مقدماتی تا پیشر??ته برای کلیه علاقه مندان و کارشناسان سئو و همچنین جهت آشنایی مدیران سایت ها و مجموعه ها با این علم ارزشمند به ساده ترین حالت ممکن ارائه شده است.

سئو یا بهینه سازی وب سایت ها، برای موتورهای جست و جوگر، علمی است که امروزه بسیاری از وب سایت ها در ایران و در سراسر دنیا از آن به جهت بهبود کسب و کار اینترنتی خود است??اده میکنند. بسیاری از دوستانی که در کنار ما ??عالیت کردند یا از سئو برای توسعه کسب و کار اینترنتی خودشون است??اده کردند، به ا??زایش درآمدی در حدود پنجاه و یا حتی صد برابر رسیده اند. امیر قمصری به شما دوستان عزیز هم قول میدهد اگر مطالب سئو را در ??یلم های آموزش سئو سایت نیوسئو به خوبی یاد بگیرید و آن را اعمال کنید قطعا شما هم میتوانید این ات??اقات بزرگ و البته شگ??ت انگیز را برای خودتان رقم بزنید.

بنده عموما در ??یلم های آموزشی سئو، در بعضی از قسمت ها مکث می کنم، مکث های من و یا حتی تکرار عبارت های مختل??، در بحث های مختل?? آموزشی دلیل دارد، من زمانی مکث می کنم و یا زمانی یک عبارت را چندین بار تکرار می کنم که می خواهم دقت شما عزیزان را به سمت آن نکته مهم جلب کنم. چرا؟ عموما در زمان آموزش نکاتی به ذهن من میرسد که قبلا بارها و بارها در کلاس های خصوصی و یا کارگاه های آموزشی که در خدمت دوستان شما بودم، دوستانتون از بنده سوال کردند و در واقع این موارد مهم ترین موارد هر ??ایل صوتی و یا ویدئویی محسوب میشود. پس لط??ا به این مساله دقت کنید و آن موارد مهم را پیشنهاد می کنم یادداشت کنید.

اما از طر?? دیگه ای در زمانی که ??یلم های آموزش سئو را مشاهده می کنید، باید دقت داشته باشید که در واقع باید تمام قسمت های آموزشی سئو را باید به صورت کامل یاد بگیرید و حتما از آن به صورت کامل و نکته به نکته است??اده کنید . اما بحث بسیار، بسیار، بسیار مهمی که در است??اده از دوره های آموزش سئو سایت نیوسئو مطرح است: همانطوری که مطلع هستید الگوریتم ها و یا ??اکتورهای گوگل هر ماه و یا حتی در طی هر ماه چندین بار تغییراتی را اعمال می کند، پس باید بصورت مستمر به قسمت های مختل?? سایت نیوسئو مراجعه کنید و از نکات جدیدی که در حال بروزرسانی است است??اده کنید. حتی ممکن است در برهه ای از زمان، براساس تغییرات الگوریتم گوگل امیر قمصری مجبور شود یک سری از ??ایل ها را تغییر دهد.

باز هم جا دارد نکته ای را خدمت شما دوستان عزیز تذکر دهم! من به شما قول میدهم اگر همه موارد سئو را در سری ??یلم های آموزش سئو نیوسئو یاد بگیرید و به دقت آنها را پیاده سازی کنید بهبود کسب و کار اینترنتی شما و ا??زایش درآمد شما در حد پنجاه برابر چیزی دور از دسترس نیست. شما اگر کارشناس سئو هستید و یا اگر می خواهید تبدیل به کارشناس سئو بشوید و یا اگر مدیر یک وب سایت هستید، طبیعتا نیاز داریداین ??یلم آموزش سئو را بارها به دقت ببینید.

همین امروز ما با ا??راد بزرگی در بحث کسب و کار اینترنتی داریم ??عالیت می کنیم و درآمدهای آن ها را از 10 تا 100 برابر ا??زایش دادیم. این مساله شدنی است، ??قط به شرط این که شما زمانی را برای این مساله در نظر بگیرید و بدانید رسیدن به یک ات??اق بسیار خوب و بزرگ کمی زمان بر است و باید کمی به خودتان سختی بدهید. اما اگر بدانید یک سال بعد چه ات??اقات عجیب و شگ??ت انگیزی انتظار شمارا می کشند، لحظه ای درنگ نمی کنید و از همین الان آموزش دیدن و پیاده سازی صحیح آنها در وب سایت خود را شروع می کنید.

نیوسئو – برترین سایت آموزش سئو ایران

 

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید

برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید

ایجاد یک حساب کاربری

برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !

ثبت نام یک حساب کاربری جدید

ورود به حساب کاربری

دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید

ورود به حساب کاربری

×
×
  • جدید...