رفتن به مطلب
انجمن پی سی دی
tanaz22

دیوار پیش ساخته

پست های پیشنهاد شده

5004_5004_2.jpg

 

 

 

با وجود کاهش حدود پنجاه درصدی وزن بتن بکار ر??ته در این دیوارها ، این محصولات از مقاومت ??شاری بسیار مناسبی برای است??اده در دیوارهای پیرامونی و داخلی برخوردار هستد.

 

وزن :

وزن حدود 60 کیلوگرم بر متر مربع

 

ابعاد :

عرض این دیوارها 60 سانتی متر تولید شده و طول آن س??ارشی میباشد.

 

اعضای تشکیل دهنده ی دیوار :

شبکه ??ضایی م??تولی ، سبکدانه های صنعتی ،سیمان و ا??زودنی های مقاوم کننده بتن

 

طریقه نصب :

با است??اده از ت??نگ هیلتی و یا بولت bolt ،
دیوار پیش ساخته
ورقه ضخیم انتظار تعبیه شده در دو سر دیوار بتنی، به زیر سق?? و روی ک?? دوخته می شود.

این دیوار توسط تیم سه ن??ره به راحتی قابل نصب می باشد.

 

امروزه در صنعت ساختمان سازی به طور گسترده از دیوار پیش ساخته است??اده می شود و به جای ساخت دیوار ها به روش قدیمی که در برابر زلزله مقاومت چندانی نداشتند از تکنولوژی جدید دیوار پیش ساخته برای ساخت ساختمان است??اده می شود.دیوار های پیش ساخته وزن بسیار سبک و نصب سریعی دارند و در هنگام وقوع زلزله به طور چشمگیری تل??ات انسانی را کاهش می دهند.کی??یت دیوار های پیش ساخته مت??اوت است و در انتخاب دیوار پیش ساخته مناسب باید به کی??یت آن ها توجه کنید و نه به قیمت.

بهترین و ایده آل ترین گزینه برای جایگزین کردن دیوار های بتنی و قدیمی ،دیوار های پیش ساخته است و با است??اده از این دیوار های پیش ساخته می توان سرعت ساخت سازه را ا??زایش داد و به راحتی دیوار را نصب کرد.با توجه به اینکه وزن دیوار های پیش ساخته بسیار کم است با نصب این دیوار های پیش ساخته وزن ساختمان به میزان زیادی کاهش می یابد.است??اده از دیوار پیش ساخته علاوه بر سبک بودن و نصب آسان بسیار مقرون به صر??ه تر از مصالح ساختمانی دیگر است.

دیوار های پیش ساخته کاملا از سیمان س??ید و گچ پوشیده شده اند وپس از نصب بر خلا?? دیوار های سنتی نیاز به س??ید کاری و روکاری ندارد.و سطح کاملا صا?? و هموار دارند.دیوار های پیش ساخته در مقایسه با مصالح ساختمانی دیگر وزن بسیار کمی دارند و حمل و نقل آن ها بسیار راحت است.دیورا های پیش ساخته در هر مکانی کاربرد دارد و تنها در محیط های با رطوبت بالای 60 درصد و یا بالای 500 درجه سانی گراد ممکن است حالت ??یزیکی بلوک ها تغییر یابد.

به طور کلی از مهم ترین مزایای است??اده از این دیوار های پیش ساخته،مقرون به صر??ه بودن آن از لحاظ اقتصادی،وزن سبک و حمل و نقل آسان آن،مقاومت و استحکام بالای آن،مناسب بودن با اغلب شرایط آب و هوایی،نصب راحت و آسان و عایق حرارت بودن آن است و به همین دلیل امروزه مورد توجه بسیاری از ساختمان سازان قرار گر??ته است.با است??اده از دیوار پیش ساخته است??اده از تیر آهن و آجر و سیمان و ... حذ?? می شود و این امر موجبکاهش وزن و همچنین کاهش هزینه می شود.دیوار های پیش ساخته به راحتی مانند قطعات پازل به هم متصل می شوند.دیوار پیش ساخته در برابر صوت و رطوبت و حرارت عایق بسیار مناسبی است و با نصب این دیوار های پیش ساخته تا حد زیادی می توان از ن??وذ حرارت و رطوبت و صدا به درون سازه جوگیری کرد.

نصب دیوار های پیش ساخته بسیار ساده است و به دانش ??نی نیاز ندارد.این دیوار های پیش ساخته از وود گرما و سرما و صوت جلوگیری می کند و به همین دلیل در برخی ساختمان ها به عنوان عایق مورد است??اده قرار می گیرد.در ساختمان های قدیمی به دلیل وزن بالای مصالح پی ساختمان باید وزن بسیار بالایی را تحمل می کرد و پس از گذشت چند سال با ??رسوده شدن مصالح ساختمانی ??شار زیادی به پی ساختمان وارد میشد اما امروزه با پیشر??ت تکنولو.ژی از دیوار پیش ساخته است??اده می شود که از برترین مصالح ساختمانی است و در صنعت ساختمان طر??داران بسیاری دارد و است??اده از آن در صنعت ساختمان روز به روز در حال ا??زایش است.به دلیل کاهش زمان ساخت و کاهش هزینه ساخت پیمانکارلان بسیاری از آن استقبال می کنند .

??رآیند تولید
با توجه به کاربرد آن مت??اوت است و با توجه به اینکه برای است??اده دیوار داخلی مورد است??اده قرار می گیرد یا دیوار خارجی ??رآیند تولید آن ت??اوت دارد.برخی از دیوار های پیش ساخته بتی هستند و برخی پس از نصب بر روی سطح آن ها بتن پاشی انجام می شود.

از دیوار پیش ساخته دکوراتیو یا سه بعدی در دیوار ها و سق?? ها به عنوان اجرا دکوراسیون است??اده می شود و علاوه بر ایجاد زیبایی عایق حرارت و صوت و رطوبت است و همچنین قابلیت شستشو دارد.منبع:

  • Like 3

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید

برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید

ایجاد یک حساب کاربری

برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !

ثبت نام یک حساب کاربری جدید

ورود به حساب کاربری

دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید

ورود به حساب کاربری

×
×
  • جدید...