رفتن به مطلب
انجمن پی سی دی
sanaff

فیلم واقعی جراحی ایمپلنت

پست های پیشنهاد شده

slider1-4.jpg

 

نگران از دست دادن دندان های آسیب دیده خود نباشید.امروزه با پیشر??ت علم در زمینه دندان پزشکی راهکارهای مختل??ی برای درمان این دندان ها اختراع شده است که یکی از این راهکارها
است که امروزه توسط پزشکان توصیه می شود و بهترین درمان برای دندان های از دست ر??ته است.دندان ها به طور کلی از دو قسمت ریشه و تاج که روی ریشه قرار می گیرد تشکیل می شوند.ایمپلنت از جنس تیتانیوم که ??لزی خنثی است و با بدن سازگاری دارد ساخته می شود و به همین دلیل به عنوان غیر خودی توسط بدن شناسایی نمی شود.

 

این ??لز در ابتدا در پای ا??رادی که استخوان پای آن ها آسیب دیده بود است??اده می شد و در سال ۱۹۵۲ نظریه کاربرد آن در استخوان ??ک توسط دانشمندی به نام اینگوار برنمارک ارائه شد و آن را ایمپلنت نامید و نخستین ایمپلنت ها در سال ۱۹۶۵ ساخته شد.

محدودیت سنی در این روش درمان وجود ندارد و هر ??ردی به سن رشد رسیده باشد و بتواند بهداشت دهان و دندان خود را رعایت کند می توانمد از این روش درمان برای درمان دندان های از دست ر??ته خود است??اده کند.برای مثال ا??رادی که در کودکی و پس از رویش دندان های دایمی یک یا چند دندان خود را بر اثر حادثه ای از دست داده اند پس از ۱۶ سالگی می توانند برای جایگزین دندان های مراجعه کنند و یا کسانی که با بالاتر ر??تن سن دندان هایشان پوسیده شده و از دست ر??ته می توانند از ایمپلنت دندان برای جایگزاری دندان های از دست ر??ته خود است??اده کنند.و یا هر ??ردی در هر سنی می تواند از این روش درمان است??اده کند.

اگر ??ردی به ع??ونت دندان یا ??ک مبتلا باشد نباید از ایمپلنت است??اده کند و در ابتدا قبل از کاشت ایمپلنت باید ع??ونت را برطر?? کند و پس از درمان ع??ونت اقدام به کاشت ایمپلنت کند زیرا اگر دندان ع??ونت داشته باشد و اقدام به کاشت ایمپلنت شود علاوه بر این که مشکل حل نمی شود.مشکلات و دردسر های جدیدی ممکن است به وجود آید .و اگر با وجود ع??ونت ایمپلنت جایگزاری شود ایمپلنت پس زده می شود و تمام زحمت ها و هزینه های هدر خواهد ر??ت.

ا??رادی که مبتلا به بیماری هستند محدودیت هایی برای کاشت ایمپلنت دارند و باید با احتیاط عمل گذاشتن ایمپلنت انجام شود.و در ابتدا قبل از کاشت ایمپلنت میزان قند خون یا دیابت باید توسط پزشک بررسی شود و در صورتی که دیابت قابل کنترل باشد جایگزاری ایمپلنت می تواند توسط پزشک انجام شود.و همچنین بیماران سیگاری و کسانی که دخانیات مصر?? می کنند باید با پزشک خوود مشورت کنند و برای کاشت ایمپلنت باید برای مدتی از مصر?? دخانیات خودداری کنند.زیرتا نیکوتین موجود در سیگار مانع از ارتباط بین ایمپلنت و استخوان ??ک می شود و روکشی که روی پایه ایمپلنت قرار داده می شود پس زده می شود

 

همچنین مواردی که برای جراحی های دیگر دهان و دندان مثل کشیدن دندان و … انجام می شود باید برای جراحی ایمپلنت نیز مورد توجه قرار گیرد و رعایت شود.برای مثال مصر?? داروهایی مثل آسپرین از یک ه??ته قبل از جراحی باید قطع شود.

برای مراقبت از
باید مانند دندان های طبیعی از آن ها مراقبت شود و بهتر است برای نگهداری ایمپلنت به بهترین نحو روزی سه بار مسواک و روزی یک بار نخ دندان زده شود .و همچنین است??اده از دهانشویه توسط پزشکان توصیه می شود و همچنین است??اده از آب نمک نیز روش خوبی برای نظا??ت دندان ها است.باید توجه کنید که رعایت نکردن بهداشت دهان و دندان ممکن است موجب بروز مشکلاتی شود که ایجاد ع??ونت موضعی یکی از این مشکلات احتمالی است.بنابراین بهداشت دهان و دندان را ??راموش نکنید.

برای دیدن ??یلم واقعی ایمپلنت دندان
را کلیک کنید.

  • Like 2

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید

برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید

ایجاد یک حساب کاربری

برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !

ثبت نام یک حساب کاربری جدید

ورود به حساب کاربری

دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید

ورود به حساب کاربری

×
×
  • جدید...