رفتن به مطلب
انجمن پی سی دی
fannialborz

آموزش نصب دوربین مداربسته

پست های پیشنهاد شده

[h=1]آموزش نصب دوربین مدار بسته[/h]

آموزش نصب دوربین مداربسته در مجتمع آموزی برق به صورت کاملا تخصصی و عملی برگزار می گردد در دوره آموزش نصب دوربین مداربسته نصب دوربینهای آنالوگ، HD ، IP و دوربین های بی سیم به همراه آموزش تنظیمات DVR و NVR آموزش داده خواهد شد و انتقال تصویر بر روی موبایل ، کامپیوتر و انتقال تصویر رادیویی نیز به صورت تخصصی مورد بررسی قرار خواهند گر??ت. [h=2]آموزش نصب دوربین مدار بسته آنالوگ و HD[/h]

  • [h=3]آموزش و معر??ی انواع دوربین های مداربسته[/h]

در کلاس آموزش نصب دوربین مدار بسته به انواع دوربین های آنالوگ، HD و تجهیزات مرتبط آنها اشاره خواهد شد و تمامی انواع دوربین ها از قبیل دوربین های دیواری، سق??ی، اسپیددام، PTZ، مینیاتوری، صنعتی و … توسط کارآموزان نصب و برنامه ریزی می شوند.

  • [h=3]آموزش نصب دوربین های اسپیددام[/h]

دوربین های اسپیددام دوربین هایی با قابلیت چرخش 360 درجه ا??قی و 180 درجه عمودی هستند قابلیت زوم و ??وکوس نیز در این دوربینها وجود دارد که می توان تمامی موارد یاد شده را از راه دور کنترل نمود.

  • [h=3]آموزش نصب دوربین های پین هول، صنعتی و …[/h]

دوربین های مختل??ی در صنعت وجود دارند از جمله دوربین های خاص می توان به دوربین های پین هول یا مینیاتوری که برای است??اده های جاسوسی کاربرد دارند و یا دوربین های صنعتی که دارای IP بندی خاصی برای مصار?? صنعتی هستند اشاره نمود که در دوره آموزش نصب دوربین مدار بسته در مجتمع آموزشی برق به آنها پرداخته می شود.

  • [h=3]آموزش انتقال تصویر بر روی کامپیوتر و موبایل[/h]

انتقال تصویر به معنی ارسال تصاویر لحظه ای و ضبط شده دوربین های مداربسته از طریق بستر اینترنت و رادیو می باشد انتقال تصویر بر روی دستگاه های کامپیوتر و موبایل در این دوره به صورت کامل آموزش داده خواهد شدو

  • [h=3]آموزش تنظیمات DVR[/h]

DVRها دارای منوهای زیادی هستند از جمله قابلیت تنظیم برای تشخیص حرکت، آلارم، تنظیمات ضبط و…که تمامی این قابلیت ها را می توان بر روی این سیستم ها ??عال نمود.

  • و…

[h=2]آموزش نصب دوربین مدار بسته IP و بیسیم[/h]

  • [h=3]آموزش و آشنایی با دوربین های مداربسته IP[/h]

دوربین های IP یا دوربین های مداربسته تحت شبکه دوربین هایی هستند که در بستر شبکه نصب و راه اندازی می شوند این دوربین ها به راحتی به اینترنت و کامپیوتر متصل می شوند و دارای قابلیت های بالا کی??یت بسیار مناسب ??یلم برداری هستند.

  • [h=3]آموزش کابل کشی شبکه به صورت عملی[/h]

با توجه به اینکه بستر کابلی دوربین های IP کابل شبکه می باشد در این دوره کارآموزان با اصول مقدماتی کابل کشی شبکه آشنا خواهند شد.

  • [h=3]آموزش تنظیمات دستگاه NVR[/h]

دستگاه NVR یا Network Video Recorder دستگاه ضبط تصویر دوربین های تحت شبکه می باشد این دستگاه می تواند تصاویر را برای مدت طولانی در خود ذخیره کند و تنظیماتی از قبیل انتقال تصویر p2p بر روی آن انجام می شود.

  • [h=3]آموزش نرم ا??زارهای دوربین IP[/h]

دوربین های IP قابلیت این را دارند تا در بسترهای نرم ا??زاری بر روی کامپیوترها نصب شوند و این موضوع قابلیتی است که در دوربین های آنالوگ و HD وجود ندارد.

  • [h=3]آموزش انتقال تصویر رادیویی[/h]

انتقال تصویر رادیویی یا بیسیم از جمله انتقال تصویر های کاربردی در دوربین های IP می باشد با است??اده از این قابلیت برای محل های که کابل کشی در آنها سخت می باشد بسیار مناسب است.

  • [h=3]آموزش تنظیمات و نصب دوربین بیسیم Wirless[/h]

نصب دوربین های بیسیم امروزه بسیار رایج شده است و نصب و برنامه ریزی آنها در دوره آموزش نصب دوربین مداربسته IP بصورت کامل گ??ته خواهد شد.

  • [h=3]آموزش انتقال تصویر بر روی موبایل[/h]

دوربین های IP یا تحت شبکه قابلیت انتقال تصویر بر روی موبایل و کامپیوتر را دارند از این رو این آموزشها به صورت عملی در این کارگاه آموزشی بیان خواهد شد.

  • [h=3]آموزش شبکه مقدماتی[/h]

سبکه مقدماتی آشنایی با انواع سوئیچ ها و روترها و سایر لوازم بکار رونده در شبکه های اینترنت در دوره دوربین مداربسته IP گ??ته خواهد شد.

  • و…

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید

برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید

ایجاد یک حساب کاربری

برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !

ثبت نام یک حساب کاربری جدید

ورود به حساب کاربری

دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید

ورود به حساب کاربری

×
×
  • جدید...