رفتن به مطلب
انجمن پی سی دی
fannialborz

آموزش نصب دزدگیر اماکن

پست های پیشنهاد شده

[h=1]آموزش نصب دزدگیر اماکن[/h]

آموزش نصب دزدگیر اماکن به دو دسته آموزش نصب دزدگیرهای معمولی و آموزش دزدگیرهای اماکن با تل??ن کننده خط شهری می باشد این آموزش ها در مجتمع آموزشی برق به صورت کاملا عملی و کارگاهی برگزار می گردد هنرجویان پس از اتمام این دوره آموزشی می توانند وارد بازار کار نصب این تجهیزات شوند. [h=2]سر??صل های آموزش نصب دزدگیر اماکن[/h]

  • [h=3]آموزش و معر??ی سیستم اعلام سرقت[/h]

سیستم اعلام سرقت اماکن یا دزدگیرهای اماکن لوازمی هستند که برای بالا بردن امنیت سازمان ها و منازل صب می شوند این سیستم قادر است ورودهای غیر مجاز به سازمان را تشخیص دهد و با آلارم های صوتی و تماس تل??نی خطر سرقت را به ا??راد اعلام کند.

  • [h=3]آموزش نصب دزدگیرهای معمولی بدون تل??ن کننده[/h]

دزدگیر های معمولی تشکیل شده از پنل مرکزی بدون تل??ن کننده، چشمی های تشخیص حرکت، آژیر و … می باشد که در کارگاه آموزشی مجتمع آموزشی برق مورد بررسی و نصب قرار خواهد گر??ت.

  • [h=3]آموزش نصب دزدگیرهای با تل??ن کننده خط شهری و سیم کارتی[/h]

دزدگیرهای در سطح پیشر??ته تری هستند که علاوه بر ایجاد آلارم به صورت صوتی آلام خود را از طرق پیامک و تماس تل??نی به ا??راد سازمان ارسال می کنند.

  • [h=3]آموزش نصب تجهیزات جانبی دزدگیر تماما به صورت عملی از قبیل چشمی، مگنت، شوک سنسور، پدال و…[/h]

بر روی سیستم اعلام سرقت لوازم جانبی مختل?? با کاربردهای سودمندی نصب می شوند همه لوازم یاد شه در آموزش نصب دزدگیر اماکن توسط کارآموزان نصب خواهند شد.

  • [h=3]آموزش سیم کشی دزدگیر اماکن[/h]

سیم کشی برق ورودی، باطری پشتیبان استاندارد سیم های بکار ر??ته در سیم کشی و نحوه اصولی سیم کشی دردگیر اماکن در این دوره آموزشی جزء سر??صل های این دوره می باشند.

  • [h=3]آموزش برنامه ریزی تل??ن کننده ها[/h]

تل??ن کننده هایی که برروی دزدگیر های اماکن نصب می شوند دارای قابلیت تماس از طریق خط شهری و سیم کارت را دارند معمولا 10 الی 20 حا??ظه برای این منظور بر روی دزدگیرها وجود دارد این تل??ن کننده ها امکانات دیگری از قبیل کنترل دزدگیر از راه دور، قابلیت شنود صدای محیط، قابلیت ضبط پیغام و … را دارند که تمامی آنها قابل تنظیم هستند.

  • [h=3]آموزش تعری?? کردن ریموت کنترل و چشمی بی سیم به پنل مرکزی[/h]

lern کردن یا تعری?? ریموت کنترل و چشمی های بیسیم در آموزش نصب دزدگیر اماکن برای چندین مدل کاربردی آموزش داده خواهد شد ریموت کنترل برای خاموش و روشن کردن دزدگیر از راه دور و چشمی بیسیم برای زمانهایی که امکان سیم کشی برای محل وجود ندارد کاربرد دارند.

  • [h=3]آموزش عیب یابی و ر??ع خطاهای دزدگیر اماکن[/h]

عیب یابی و سرویس کاری سیستم های اعلام سرقت مختل?? در دوره آموزش نصب دزدگیر اماکن مجتمع آموزشی برق بصورت کامل به کارآموزان آموزش داده می شود تا بصورت کامل آماده بازار کار شوند.

 

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید

برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید

ایجاد یک حساب کاربری

برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !

ثبت نام یک حساب کاربری جدید

ورود به حساب کاربری

دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید

ورود به حساب کاربری

×
×
  • جدید...