رفتن به مطلب
انجمن پی سی دی
mr.mousa

دستبند هوشمند می بند 3 در دست مدیر عامل شیائومی

پست های پیشنهاد شده

مدیر عامل شیائومی در جریان اخیر معر??ی گوشی جدید این شرکت چینی، گجتی در دست داشت که بر اساس گمانه زنی ها، دستبند هوشمند Mi Band 3 بوده است.

 

اسمارت ??ون گیمینگ شیائومی با نام Black Shark در جریان رویدادی در کشور چین معر??ی شد که آقای Lei Jun مدیر عامل شرکت یاد شده نیز در این مراسم حضور داشت و ضمن رونمایی از این محصول، عکاسان و خبرنگاران متوجه گجتی در دستان وی شدند که بر اساس حدس و گمان ها، می توان آن را به دستبند هوشمند Mi Band 3 نسبت داد. خرید می بند 3

 

همانطور که در تصویر مشاهده می کنید، دستبند هوشمندی در دستان مدیر شیائومی است که از نظر ظاهر، شباهت زیادی به سری می بند این شرکت دارد. این گجت که به نظر می رسد دستبند هوشمند Mi Band 3 باشد، از بند لاستیکی بهره می برد که در نسل های پیشین نیز شاهد آن بودیم. اما ص??حه شیشه ای آن به نظر می رسد که دارای ابعاد بیشتری است و باید منتظر نمایشگر OLED بزرگتر می بند 3 باشیم. همچنین در گوشه ها و محل اتصال نمایشگر به بدنه، شاهد انحنا هستیم و به نظر می رسد که ص??حه شیشه ای یاد شده دارای لبه های منحنی خواهد بود که ??رم خاصی را به این دستبند هوشمند بخشیده است.

 

Xiaomi-Mi-Band-3-Lei-Jun.jpg

 

از لحاظ امکانات سخت ا??زاری، می توانیم انتظار قرارگیری سنسور ضربان قلب در کنار GPS و شتاب سنج را داشته باشیم. پیش بینی می شود که این گجت پوشیدنی به بلوتوث نسخه 4.2 مجهز بوده و گواهی IP67 نیز برای مقاومت در برابر آب و گرد و غبار نصیب آن شده باشد. برخی شنیده ها نیز حاکی از آن است که دستبند هوشمند Mi Band 3 به موتور لرزاننده نیز مجهز خواهد شد.

 

پیش تر در اخبار نقل شده بود که نسل جدید دستبند هوشمند شیائومی سال جاری عرضه می شود. از آنجا که دستبند هوشمند Mi Band 3 در دستان مدیر عامل شیائومی دیده شده، به نظر نمی رسد که زمان زیادی تا رونمایی از این محصول باقی مانده باشد.

 

منبع: کلیک

 

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید

برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید

ایجاد یک حساب کاربری

برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !

ثبت نام یک حساب کاربری جدید

ورود به حساب کاربری

دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید

ورود به حساب کاربری

×
×
  • جدید...