رفتن به مطلب
انجمن پی سی دی
neda96

مرکز خرید زورلو استانبول + تصاویر

پست های پیشنهاد شده

 

مرکز خرید زورلو استانبول : مرکز خرید زورلو به تازگی به یکی از محبوب ترین مراکز تجاری بین توریست ها و گردشگران تور استانبول تبدیل شده است. این مرکز خرید در قسمت اروپایی استانبول و نزدیک به میدان تقسیم قرار دارد. مرکز خرید زورلو برای نخستین بار، میزبان شرکت اپل در این کشور بوده و بروزترین مخصولات اپل را ارائه میدهد. این مرکز خرید مجلل و باشکوه حدود 105 هزار مترمربع مساحت داشته و نسبت به دیگر مراکز خرید به خاطر مالیات خرید محصولات اپل کمی گرانتر است.

 

 

1532869071.jpg

 

 

??روشگاه ها و مغازه های مرکز خرید زورلو استانبول

 

 

بیشتر از 180 ??روشگاه و مغازه در این مرکز خرید بزرگ مشغول به ??عالیت در زمینه های کی?? و ک??ش، پوشاک، لوازم خانگی، لوازم دیجیتال و الکترونیک، جواهرات، لوازم بهداشتی و آرایشی رایگان، مد و لباس، عطر و ادکلن و ... هستند. برندهای معرو?? و بین المللی بسیار خوبی در مرکز خرید زورلو استانبول شعبه دارند مثل بربری، ??ندی، منگو، لویس ویتون، کوتون، دیزل، ویکتوریا سیکرت، دیور، دولچه اند گابانا، ولنتینو، وتیک، وانپن، موکاسینی، دیوارس، آلدو، آیگنر و ... . وجود این شعبه ها باعث شده تا زورلو به یکی از مراکز خرید لوکس و معرو?? و البته گران در استانبول تبدیل شود.

 

 

1532934664.jpg

 

 

رستوران ها و امکانات ر??اهی مرکز خرید زورلو استانبول

 

 

رستوران ها و ??ودکورت های بسیاری در مرکز خرید زورلو قرار دارند. توریست ها و گردشگران تور ارزان استانبول میتوانند بعد از خرید لذت بخش خود از زورلو، در یکی از رستوران های آن، خوراک های معرو?? ترکی و یا بین المللی را میل کنند. یکی از رستوران های این مرکز خرید غذاهای مخصوص ایتالیایی خوشمزه ای دارد که پیشنهاد می شود امتحان کنید. علاوه بر رستوران ها، چند سالن سینما با ظر??یت 1600 ن??ر، مجموعه ورزش و شهربازی بزرگی نیز برای سرگرم کردن بازدیدکنندگان وجود دارد.

 

 

1532854921.jpg

 

 

خدمات مرکز خرید زورلو استانبول

 

 

برای راحتی بازدیدکنندگان و توریست های تور لحظه اخری استانبول خدمات ر??اهی نظیر اینترنت بی سیم رایگان، پاوربانک، نمازخانه، زمین بازی کودکان، میز اطلاعات، کالسکه رایگان کودکان، صندلی چرخدار، آسانسور، تل??ن عمومی، قسمت گمشدگان، پارکینگ و ... در مرکز خرید زورلو استانبول ارائه شده اند.

 

 

1532945982.jpg

 

 

هتل را??لز در مرکز خرید زورلو استانبول

 

 

هتل را??لز پنج ستاره که در مرکز خرید زورلو استانبول قرار داشته، دارای 132 اتاق و 49 سوئیت بوده و یکی از بهترین هتل های استانبول شناخته می شود. این هتل ??وق العاده چشم انداز بسیار زیبایی به غروب آ??تاب و تنگه بس??ر دارد.

 

 

1532921244.jpg

 

 

ساعات بازدید و دسترسی های نزدیک به مرکز خرید زورلو استانبول

 

 

توریست ها و گردشگران تور استانبول لست تورز برای رسیدن به این مرکز خرید لوکس میتوانند سوار ایستگاه متروی ام دو شده و در ایستگاه گایرتپه 7 پیاده شوند. اگر از منطقه تقسیم حرکت می کنید، با است??اده مترو نیز میتوان به مرکز خرید زورلو رسید. مرکز خرید زورلو استانبول هر روز ه??ته به جز روزهای تعطیل از ده صبح تا ده شب باز می باشد.

 

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید

برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید

ایجاد یک حساب کاربری

برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !

ثبت نام یک حساب کاربری جدید

ورود به حساب کاربری

دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید

ورود به حساب کاربری

×
×
  • جدید...