رفتن به مطلب
انجمن پی سی دی
___Hell_Boy___

قتل به خاطر يك نگاه!

پست های پیشنهاد شده

خراسان: جواني كه با ۴ تن از دوستانش به جوان ديگري در يك قهوه خانه حمله كرده و او را به خاطر «يك نگاه(!)» كشته بود ۱۲ ساعت پس از ارتكاب جنايت دستگير و به پنجه عدالت سپرده شد.

 

ساعت ۱۱ شب چند روز قبل، جوان ۲۴ ساله اي به ات??اق همسرش وارد قهوه خانه اي در تربت حيدريه شد و در كناري نشستند اما او در يك لحظه احساس كرد جوان ۲۰ ساله اي كه در سوي ديگر قهوه خانه نشسته است به همسرش نگاه مي كند!

 

او كه از اين موضوع عصباني شده بود بدون اين كه چيزي به همسرش بگويد از او خواست تا از آن جا بيرون بروند.

[ATTACH=CONFIG]963[/ATTACH]

 

 

جوان ۲۴ ساله پس از آن ماجرا را به ۴ تن از دوستانش گ??ت و از آن ها خواست تا براي تنبيه جوان ۲۰ ساله او را همراهي كنند. دوستان او نيز با برداشتن قمه به سمت قهوه خانه به راه ا??تادند. ۲ تن از دوستان اين جوان بيرون قهوه خانه ماندند تا نگهباني بدهند و ۲ ن??ر ديگر به همراه جوان ۲۴ ساله وارد قهوه خانه شدند و به سمت جواني كه به همسر او نگاه كرده بود حمله كردند.

 

در اين لحظه يكي از دوستان او در حالي كه در هر دستش يك كارد بزرگ بود ضرباتي را بر بدن جوان ۲۰ ساله ??رود آورد. آنان پس از اين درگيري از محل ??رار كردند و جوان مجروح نيز به دليل اصابت ضربه اي به قلبش و به علت خونريزي جان سپرد.

 

با اعلام نزاع منجر به قتل در قهوه خانه به نيروهاي انتظامي، بلا??اصله ماموران به محل حادثه عزيمت كردند اما عاملان اين نزاع متواري شده بودند. اين گزارش حاكي است: ماموران انتظامي با ح??ظ صحنه حادثه، مراتب را به قاضي علي آذري (رئيس شعبه اول دادسراي عمومي و انقلاب تربت حيدريه) اطلاع دادند. با حضور مقام قضايي در محل، بررسي هاي قضايي در اين باره آغاز و جسد مقتول براي انجام معاينات به پزشكي قانوني حمل شد.

 

با توجه به اهميت موضوع، قاضي آذري با صدور دستورات ويژه، از ماموران خواست تا هر چه زودتر نسبت به دستگيري متهمان اين پرونده اقدام كنند. ماموران انتظامي نيز با راهنمايي هاي مقام قضايي عمليات شناسايي و دستگيري متهمان را در دستور كار قراردادند و در كمتر از ۱۲ ساعت مو??ق شدند عوامل نزاع منجر به قتل را شناسايي و آنان را دستگير كنند.

 

يكي از متهمان اين پرونده كه در شعبه اول دادسرا تحت بازجويي قرار گر??ته بود ارتكاب قتل را پذير??ت و به وارد آوردن ضربه كشنده به مقتول اعترا?? كرد.

 

وي گ??ت: آلات قتاله را نيز داخل چاه ??اضلاب منزل يكي از بستگانش انداخته است كه بلا??اصله آلات قتاله با همكاري نيروهاي آتش نشاني كش?? و ضميمه پرونده شد. پس از بازجويي هاي مقدماتي و ت??هيم اتهام مشاركت و معاونت در قتل به ا??راد دستگير شده از سوي مقام قضايي، آنان تا تكميل تحقيقات و با صدور قرار بازداشت موقت روانه زندان شدند.

  • Like 1

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید

برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید

ایجاد یک حساب کاربری

برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !

ثبت نام یک حساب کاربری جدید

ورود به حساب کاربری

دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید

ورود به حساب کاربری

×
×
  • جدید...