رفتن به مطلب
انجمن پی سی دی
neda96

مرکز خرید آکسیس استانبول + تصاویر

پست های پیشنهاد شده

مرکز خرید آکسیس استانبول : یکی از جدیدترین و خلوت ترین مراکز خرید استانبول، مرکز خرید آکسیس است. این مرکز خرید بزرگ در سال 2016 ساخته شده و ??روشگاه ها و امکانات بسیاری دارد. قسمتی از این مرکز خرید به واحدهای اداری و مسکونی اختصاص داده شده است. مرکز خرید آکسیس استانبول در منطقه بایرام پاشا، قسمت غربی استانبول قرار دارد. این مرکز خرید معماری بسیار زیبایی داشته و شعب بسیاری از برندهای معرو?? جهان و برندهای داخلی در خود دارد. توریست ها و گردشگران تور استانبول میتوانند در کمال آرامش و با خیال راحت از این مرکز خرید، هر چیزی میخواهند خریداری کنند.

 

1533641471.jpg[h=2]??روشگاه های مرکز خرید آکسیس استانبول[/h]

این مرکز خرید بزرگ و جدید استانبول، 170 ??روشگاه و مغازه دارد. توریست ها و گردشگران تو ارزان استانبول استقبال بسیاری از این مرکز خرید به خاطر زیاد بودن برندهای جهانی و ترک کرده اند. برندهایی که در مرکز خرید آکسیس استانبول شعبه دارند شامل ال سی وایکیکی، د??اکتو، ??ابریکا، و??یان، وای لاندن، اینجی، هاتیک، سی سی ایس، ماوی جینز، زارا، مانگو، اچ اند ام، تاپ شاپ و ... می باشند.

 

1533707320.jpg[h=2]امکانات و خدمات ر??اهی مرکز خرید آکسیس استانبول[/h]

مرکز خرید آکسیس استانبول با مساحت بسیار بزرگی که داشته، حدود دوهزار شغل ایجاد کرده است. این مرکز خرید برای راحتی توریست ها و گردشگران تور لحظه آخری استانبول یک اتاق کودک و یک مسجد راه اندازی کرده است. البته ??قط این دو مورد نیست! یک تراس و رستوران های زنجیره ای ??وق العاده ای هم در مرکز خرید قرار دارند که برای استراحت بازدیدکنندگان بوجود آمده اند. پارکینگی بزرگی نیز با ظر??یت بیشتر از هزار خودرو در این مرکز خرید موجود است. برای ت??ریح نیز ده سالن سینما، زمین بازی برای کودکان، سالن بدنسازی و ... ??راهم شده اند.

 

1533657180.jpg[h=2]دسترسی های نزدیک و ساعات بازدید مرکز خرید آکسیس استانبول[/h]

توریست ها و گردشگران تور استانبول لست تورز میتوانند هر روز ه??ته از ساعت ده صبح تا ده شب از مرکز خرید آکسیس بازدید کرده و خرید کنند. برای رسیدن به این مرکز خرید نیز میتوان از ایستگاه مترو تقسیم است??اده کرده و در ایستگاه بایرام پاشا پیاده شد.

 

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید

برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید

ایجاد یک حساب کاربری

برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !

ثبت نام یک حساب کاربری جدید

ورود به حساب کاربری

دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید

ورود به حساب کاربری

×
×
  • جدید...