رفتن به مطلب
انجمن پی سی دی
sodem

گیت کنترل تردد شیشه ای (Flap Gate )مدل MD-302

پست های پیشنهاد شده

گیت کنترل تردد شیشه ای (Flap Gate )مدل MD-302 از جنس بدنه استیل و دو پره شیشه ای از جمله پرکاربردترین و پر طر??دارترین گیت های کنترل ترددو مدیریت دسترسی می باشد . این محصول با ظاهری زیبا کاربرد آسان در میان گیت های کنترل تردد دارای متقاضیان بالاتری می باشد. از جمله موارد کاربرد این گیت ها در سازمانها ، باشگاهها و مراکز ورزشی ، کارخانه ها و شرکت ها،مترو ، اماکن پرتردد و ... مورد است??اده قرار می گیرد .از جمله امکانات وویژگی های این محصول امکان اتصال به انواع دستگاه حضور غیاب ،و کنترل تردد (دستگاههای اثر انگشتی ،تشخیص چهره و کارتی)،امکان خواباندن اهرم ها در مواقع اضطراری و زمانهای تردد بالا ،دارای حجم کم و مناسب برای محیط ها ی با وسعت پایین ،امکان تردد 40 ن??ر در دقیقه ،دارای الگوریتم و برنامه ی داخلی بدون نیاز به برنامه نویسی ،مقاوم در برابر شرایط هوایی مختل?? ،قابل نصب در محیط های داخلی و بیرونی ، امکان شخصی سازی ابعاد تا اندازه ی مجاز استاندارد، حرکت آرام ونرم و بدون سر وصدا،عملکرد یکطر??ه و دو طر??ه ،جنس بدنه تمام استیل stainless ،،قابلیت اتصال و ارتقائ به سیستم های اعلان حریق, ، مقاوم در برابر رطوبت،امکان اتصال به سیستم به کلید ??شاری ، پرداخت الکترونیک و ژتون ، قابلیت یکپارچه سازی با اتوماسیون حضور غیاب و مدیریت تردد ماداکتو ،دمای کارکرد از -15 تا 60درجه،قابلیت selfexamineدر زمان مشکلات ??نی، دارای استاندارد های اروپا ،قابلیت کنترل به صورت ریموت از اتاق ??رمان، طراحی بدنه بصورت ارگونومیک و با استحکام بالا و... می باشد.

 

گیت مترویی شیشه ای (Flap Gate)مدل MD-G304

 

گیت مترویی شیشه ای (Flap Gate)مدل MD-G304 از جنس بدنه استیل و دو پره شیشه ای از جمله پرکاربردترین و پر طر??دارترین گیت های کنترل ترددو مدیریت دسترسی می باشد . این محصول با ظاهری زیبا کاربرد آسان در میان
دارای متقاضیان بالاتری می باشد. از جمله موارد کاربرد این گیت ها در سازمانها ، باشگاهها و مراکز ورزشی ، کارخانه ها و شرکت ها،مترو ، اماکن پرتردد و ... مورد است??اده قرار می گیرد .از جمله امکانات وویژگی های این محصول امکان اتصال به انواع دستگاه حضور غیاب ،و کنترل تردد (دستگاههای اثر انگشتی ،تشخیص چهره و کارتی)،امکان خواباندن اهرم ها در مواقع اضطراری و زمانهای تردد بالا ،دارای حجم کم و مناسب برای محیط ها ی با وسعت پایین ،امکان تردد 40 ن??ر در دقیقه ،دارای الگوریتم و برنامه ی داخلی بدون نیاز به برنامه نویسی ،مقاوم در برابر شرایط هوایی مختل?? ،قابل نصب در محیط های داخلی و بیرونی ، امکان شخصی سازی ابعاد تا اندازه ی مجاز استاندارد، حرکت آرام ونرم و بدون سر وصدا،عملکرد یکطر??ه و دو طر??ه ،جنس بدنه تمام استیل stainless ،،قابلیت اتصال و ارتقائ به سیستم های اعلان حریق, ، مقاوم در برابر رطوبت،امکان اتصال به سیستم به کلید ??شاری ، پرداخت الکترونیک و ژتون ، قابلیت یکپارچه سازی با اتوماسیون حضور غیاب و مدیریت تردد ماداکتو ،دمای کارکرد از -15 تا 60درجه،قابلیت selfexamineدر زمان مشکلات ??نی، دارای استاندارد های اروپا ،قابلیت کنترل به صورت ریموت از اتاق ??رمان، طراحی بدنه بصورت ارگونومیک و با استحکام بالا و... می باشد.منبع:

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید

برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید

ایجاد یک حساب کاربری

برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !

ثبت نام یک حساب کاربری جدید

ورود به حساب کاربری

دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید

ورود به حساب کاربری

×
×
  • جدید...