رفتن به مطلب
انجمن پی سی دی
sinaweb

جدیدترین خبر از نوکیا

پست های پیشنهاد شده

[ATTACH=CONFIG]1106[/ATTACH]

 

نوکیا به تازگی از سرویس تبدیل صوت به متن برای گوشی های هوشمندی که قرار است بر پایه سیستم عامل ویندوز ??ون ه??ت ساخته شوند رونمایی کرد.

 

به گزارش اخبار خارجی موبنا، سرویس تبدیل صوت به متنی که قرار است برای گوشی های نوکیا ارایه شود قابلیت تشخیص صدا را دارد و به کاربران امکان می دهد که پیام ها را به شکل ش??اهی بخوانند و ارسال کنند.

هنوز تاریخ دقیق عرضه نخستین گوشی ویندوزی نوکیا مشخص نشده است اما شنیده ها حاکی است که این گوشی ها ماه آینده رونمایی می شود.

به گ??ته کریس وبر، مدیر نوکیا در آمریکا، سرویس تبدیل صوت به متن برای کاربرانی ارایه شده که هنگام رانندگی عادت به است??اده از تل??ن همراهشان دارند. بنابراین مجبور نیستند ص??حه گوشی را لمس کنند یا هنگام تایپ مراقب باشند. با این روش کاربران می توانند پیام هایشان را گوش کنند، ارسال کنند یا پیام های اشتباهی را حذ?? کنند.

وی معتقد است با ارایه چنین سرویس هایی کاربران به خرید گوشی های هوشمند بیشتر تشویق می شوند و به این شکل نوکیا همچنان به ا??زایش سهم خود در بازار ادامه خواهد داد.

از آنجا که نوکیا به تازگی میزان سهمش در بازار گوشی های هوشمند کاهش یا??ته قصد دارد پس از عرضه گوشی های ویندوزی، بیشتر بر روی ارایه نرم ا??زارها متمرکز شود.

به گ??ته مدیر نوکیا در آمریکا، ??ناوری تبدیل صوت به متن با گوشی هایی که به نرم ا??زار ویندوز مانگو مجهز باشند سازگار خواهد بود.

 

منبع: موبنا (mobna.net)

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید

برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید

ایجاد یک حساب کاربری

برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !

ثبت نام یک حساب کاربری جدید

ورود به حساب کاربری

دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید

ورود به حساب کاربری

×
×
  • جدید...