رفتن به مطلب
انجمن پی سی دی
sodem

با تیغه های کرکره برقی بیشتر آشنا شوید

پست های پیشنهاد شده

Shutters-Window-Min.jpg

 

سه مدل تیغه برای است??اده در کرکره های برقی وجود دارد.

1. تیغه های دو جداره کرکره برقی

2. تیغه های رول ??رمینگ کرکره اتوماتیک

3. تیغه ش??ا?? پلی کربنات

تیغه های دوجداره آلومینیومی: تیغه های دو جداره از جنس آلومینیوم که با توجه به مقاومت زیاد و نداشتن روغن کاری و مرتب و تمیز بودن آن، نسبت به دیگر انواع تیغه بیشتر مورد توجه قرار می گیرند.

از آنجا که کارخانه آلومینیوم در استان مرکزی قرار دارد و در آنجا این مدل از تیغه و کرکره تولید می شود، اغلب خریداران و مشتریان این مدل را به نام
اراک شناخته و با آن اشنا شده اند.

در ساخت این تیغه ها سه مدل بیلت و شمش به کار برده می شود که مدل اول به نام ??ابریک و یا استاندارد شناخته می شود.

مدل دوم آن dc و یا سر شاخه نامیده می شود که در ساخت آن، ضایعات اضا??ه تیغه های آلومینیومی را ذوب کرده و مجدد از آن تیغه می سازند که در مقایسه با مدل استاندارد از لحاظ ایجاد سر و صدا، مقاومت و استقامت رنگ در سطح پایینی قرار دارد.

مدل سوم از آنجا که از ذوب کردن لوازم آلومینیومی و انواع آن ساخته می شود از کی??یت پایینی برخوردار بوده و رنگ آن ماندگاری بالایی نداشته، همچنین سر و صدای زیای تولید می کند که است??اده از آنها برای مکان هایی چون ??روشگاه ها و یا پارکینگ ها توصیه نمی شود.

با توجه به موارد ذکر شده در بالا، برای خرید کرکره بهتر است از مدل اول که در بالا درباره خصوصیات و نحوه ساخت آن توضیحاتی را آوردیم بهره برده شود.

در کشور ما مدل اول تیغه ??قط در دو شرکت ساخته می شود که ت??اوت این دو تولید کننده درجه سختی است که با توجه به آن تیغه را تولید می کنند.

برای تیغه های کرکره سه اندازه 60، 80 و 100 داریم که از اندازه اول برای پنجره و یا در پارکینگ های با اندازه کوچک، از اندازه دوم در مکان هایی با اندازه 15 متر مانند ??روشگاه ها و برخی پارکینگ ها و از اندازه سوم در مکان های عریض مانند کارخانه و یا ??روشگاه ها است??اده می شود. که این اندازه های مت??اوت، اختلا?? قیمت آنچنانی با یکدیگر ندارند ??قط در انتخاب مناسب برای مکان مورد نظر خود دقت کنید.

تیغه های رول ??رمینگ کرکره اتوماتیک: جنس این تیغه از آلومینیوم به صورت ??وم دار و گالوانیزه می باشد که نسبت به تیغه های دو جداره از امکان بی سر و صدا بودن و عایق بودن برخوردار است. اما با توجه به اینکه این تیغه ها به صورت رولی می باشند و در سایز های بسیار بزرگ، ??شار زیاده به تیغه ها به هنگام رول شدن وارد می آید استقامت جنس گالوانیزه بسیار کم است و مناسب برای مکان هایی است که میزان رطوبت در آنها بسیار پایین است.

محل معرو?? در تولید این تیغه ها تبریز می باشد و این مدل نیز به نام شهر تبریز شناخته شده است.

تیغه ش??ا?? پلی کربنات: چندین شرکت در کشور ما وجود دارد که در ساخت و تولید این تیغه ها ??عالیت دارند. این مدل تیغه های کرکره برقی ضد خراش و ضد ضربه بوده و مشتعل نمی شوند و برای مکان های زیادی به کار می روند.منبع:

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید

برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید

ایجاد یک حساب کاربری

برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !

ثبت نام یک حساب کاربری جدید

ورود به حساب کاربری

دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید

ورود به حساب کاربری

×
×
  • جدید...