رفتن به مطلب
انجمن پی سی دی
sodem

چرا کاربرد کرکره برقی مقرون به صرفه هستش؟

پست های پیشنهاد شده

کرکره برقی را می توان یکی از مدرن ترین ابزارهای ح??اظتی نامید که امروزه کاربرد زیادی در کراخانه ها و پارکینگ ها و ... دارد.کرکره برقی ها عایق صدا و حرارت هستند و انرژی محیط را ح??ظ می کنند. در کرکره برقی از ق??ل و الکتروموتور داخلی است??اده شده و به همین دلیل امنیت بسیار بالایی دارد و به راحتی قابل سرقت نیستند.کرکره برقی از تیغه های آلومینیومی و گالوانیزه ساخته شده که در برابر رطوبت و تغییر رنگ مقاومت بسیار بالایی دارد.کرکره برقی طرح و رنگ های گوناگونی دارد و در سایز های مختل?? تولید می شود و در ??ضای داخلی نیز مورد است??اده قرار می گیرد.موتورهای کرکره برقی سیستم خلاص کن دستی دارد و در صورت قطع برق می توان کرکره برقی را باز و بسته کرد.کرکره برقی در سایز های مختل?? ساخته می شود و علاوه بر درب،کرکره برقی پنجره نیز در ساختمان ها است??اده می شود و موجب اقزایش امنیت ساختمان می شود.کرکره برقی برای انواع درب های تجاری ،مسکونی،صنعتی و اداری است??اده می شود.برای بالا و پایین بردن کرکره برقی از ریموت است??اده می شود و به همین دلیل بالا و پایین بردن آن بسیار راحت و سریع تر است.

در انتخاب کرکره برقی باید به مواردی مانند مکان است??اده از کرکره برقی،رنگ کرکره برقی،مساحت کرکره برقی،موتور کرکره برقی و بسیاری از موارد دیگر توجه کنید.درب کرکره برقی باید متناسب با مکان انتخاب شود و برای مکان هایی که به امنیت بییشتری نیاز ایت بهتر است از کرکره برقی با موتور توبولار است??اده شود و برای مکان هایی که تردد بالایی دارند بهتر است از کرکره برقی با موتور ساید است??اده شود.یکی از دیگر ??اکتور هایی که برای انتخاب کرکره برقی باید به آن توجه کرد مساحت کرکره برقی است و مساحت کرکره برقی و میزان تردد در انتخاب نوع تیغه و موتورکرکره برقی بسیار موثر است.برای انتخاب کرکره برقی مناسب همچنین باید به تعداد باز و بسته شدن آن نیز توجه کرد و با توجه به سیکل کاری موتور کرکره برقی کتناسب انتخاب شود.با توجه به نوع دکوراسیون و طرح و رنگ باید کرکره برقی متناسب با دکوراسیون انتخاب شود که با محیط هماهنگی لازم را داشته باشد.موتور های ساید قابل دسترس اند و برای مکان های با تردد بالا مانند مکان های صنعتی بهتر است از موتوری است??اده شود که قابل دسترس باشد.

کرکره برقی در اماکنی مانند ویلاها ،ساختمان های مسکونی ،??روشگاه ها و پارکینگ ها و ... کاربرد دارد.کرکره برقی انتخاب مناسبی است برای کسانی که علاوه بر زیبایی،ایمنی برای آن ها اهمیت دارد.کرکره برقی اغلب در درب پارکینگ ها به منظور امنیت و سهولت در بالا بردن مورد است??اده قرار می گیرد.کرکره برقی به دلیل تنوع طرح و رنگ بالا به پارکینگ ساختمان ها و ??روشگاه ها زیبایی میبخشد،به راحتی قابل شستشو است،به دلیل تنوع رنگ بالای کرکره برقی به عنوان دکوراسیون ??روشگاه نیز مورد است??اده قرار می گیرد،کرکره برقی به راحتی خراب نمی شود و برای هر شرایط آب و هوایی مناسب است.کرکره برقی امنیت بسیار بالایی دارد و نیاز به ق??ل ندارد،
در صورت قطع شدن برق به راحتی قابلیت باز و بسته شدن دستی را دارد،کرکره برقی طول عمر بالایی دارد و این ویژگی ها موجب محبوبیت کرکره برقی شده است .امروزه کاربرد کرکره برقی بسیار گسترده شده است و در خانه و ها و ویلاهای مدرن به عنوان پرده نیز از آن است??اده می شود که علاوه بر نمای زیبا و شیک در برابر گرد و غبار و صوت و حرارت عایق مناسبی است.

کرکره برقی ها با توجه به کاربرد آن ها در پارکینک،ساختمان های مسکونی،ساختمان های تجاری،کارخانه و ... انواع گوناگونی دارد و در اندازه های مختل?? وجود دارد.منبع:

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید

برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید

ایجاد یک حساب کاربری

برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !

ثبت نام یک حساب کاربری جدید

ورود به حساب کاربری

دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید

ورود به حساب کاربری

×
×
  • جدید...