رفتن به مطلب
انجمن پی سی دی
sodem

کرکره برقی رول گیتر

پست های پیشنهاد شده

Roll-Shutter-Slide-2.jpg

 

كركره برقی رولگيترسالها به طول انجامید، اين امر و همچنين هزينه هايبسيار زياد نيروي کار در اروپا اين محصول را براي بازار ايران بسيار گران و دوراز دسترس مي نمود. متخصصين ايراني پس از سال ها تحقيق و پژوهش، مو??ق به توليدتيغه رول گيتر شدند که پس از اتمام مراحل كي??ي، با ا??تخار عرضه آن به بازارايران آغاز شد.تيغه رول گيتربراي مغازه هايي که کرکره قديمي خود را نسبت بهتيغه کرکرهالومینیومیمقاومتر مي دانند و به لحاظ امنيت ترس از عوض کردن کرکره های قديميخود دارند بهترين جايگزين مي باشد.کرکره برقی رول گيتراز لحاظ امنيتي در بينانواعتيغه کرکره برقیبا ??اصله ي بسيار زياد در صدر قرار دارد. و همچنینتيغههای رول گیتراز امنيت بسيار بالايي برخوردار مي باشند. هسته اصلی رول گیتر بام??تول هاي ??ولادي آبکاري شده و با روکش آلومينيومي ساخته شده است. اين م??تول هابه وسيله اتصال هاي آلومنيومي مقاوم (با ??اصله 60ميليمتري) به هم متصل ميباشند. و همچنین پايه ها و محور اين درب از جنس آهن است تركيب مطلوب تأمينامنيت، در عين حال تهويه هوا از امتیازات ویژه اين كركره مي باشد.ویژگی های انواع موتور و تیغه های رول گیترموتورهای ساید در ظر??یت های ۳۰۰ ،۵۰۰ ، ۶۰۰،۶۵۰ و۷۵۰ نیوتندارای چهارعدد لمینیت سوییچامکان اتصال به چراغ سردرمناسب برای ورودی های عریض مانند انبارهاکارگاهها و سردخانه هامجهز به سیستم خلاص کن درهنگام قطع برققابلیت ??رمان پذیری توسط کلید دستی ، ریموت کنترل، کارت خوانتیغه رول گیترتیغه آلومینیومی دو جداره ??وم دارتیغه آلومینیومی دو جداره بدون ??ومتیغه آلومینیومی تک جداره ساده و پانچ شدهتیغه پلی کربناتتیغه گالوانیزه میله ای ( مشبکتیغه گالوانیزه تک جداره پانچ شدهتیغه گالوانیزه تک جداره سادهتیغه ضد سرقتکرکره برقیرول گیتریکی از پر کاربرد تریندربهای اتوماتیک درجهان می باشد که دراماکن حساس امنیتی جهت ح??ظ امنیت ورودی هامورد است??اده قرار می گیرد.طراحی دربرول گیتر بدین صورت است ،قرقره هایی در دو طر?? درب وجود دارد که در ریل ق??ل شده و امکان خروج درب از ریلحتی با ضربه شدید را می گیرد .کاربرد این قرقره ها برای جلوگیری از سرقت و ن??وذپذیری می باشد .لازم به ذکر است وجود م??تول های ??ولادی امکان برش درب را از بینمی برد و ح??اظت از ورودی های مهم را برای محیط شما به ارمغان می آورد.کاربرد کرکره اتوماتیک ضد سرقت رول گیتر :درب اتوماتیک کرکره ای ، در ورودی مراکز تجاری ، بانکها ، ورودی خزانه ها،طلا??روشی ها و کلیه اماکن حساس با سطح امنیتی بالا مورد است??اده قرار می گیرد.

 

Shutters-Window-Min.jpg

 

مشخصات ??نی درب کرکره ضد سرقت اتوماتیک رول گیتر:پرو??یل درب از م??تول های ??ولادی آبکاری شده و با روکش آلومینیومیاست??اده از م??تول های ??ولادی کشیده شده جهت مقاوم سازی کرکرهامکان است??اده 2 حالت موتور درب یا به صورت گیربکسی ساید یا بصورت توبولارلوله ای با هندل دستی در مواقع قطع برققابلیت نصب در ابعاد با عرض 8 متر و ارت??اع 7 مترمحور درب از نوع شا??ت های صنعتی رئلینگ شاتربرای نصب در محل های بیرونیدرجه حرارت کارکرد درب از 70+ تا -25 درجه سانتیگراددارای ق??ل قرقره ای بروی م??تول های ??ولادی کاربرد آن ( داخل ریل گالوانیزهجهت ایستادگی درب در مقابل باد )با توجه به ??ضای خالی میان پرو??یل های کرکره برقی ضد سرقت رول گیتر امکاننصب در ??ضاهای بادگیر با وزش بادهای با سرعت 180 کیلومتر بر ساعت را دارامی باشد.رول گيترضد برش می باشد و با قرقره هايي طراحي شده که از دو طر?? داخلريل ق??ل مي شوند و از امکان خروج درب از ريل حتي با وارد کردن ضربه شديد مانعمی شود . موتور هدايت كننده كركره برقی رول گیتر مناسب با تعداد تردد و ??ضايموجود برای درب ها انتخاب مي شود.اين نوع ازكركره برقیبه دليل مقاومت و استحكام بالا و همچنين وجود شبكه هایپنجره اي در مراكز تجاري، ??روشكاهها و يا جهت است??اده در مترو و پاركينگ هايسطحي و زير زميني ، پاركينگهاي ??روشگاهي و خصوصاً برای تامین امنیت بانكها مورداست??اده قرار می گیرد .ویژگی های کرکره برقی رول گیتربالا بودن ضريب امنيت کرکره برقی رول گیتر به دليل وجود شبكه م??تولي وهمچنین ساختار اين درب از جنس آهن سخت کشیده و آبكاري شده می باشدبالا بودن مقاومت کرکره برقی رول گیتر در برابر كشيدگي و ضربه ، به دليلاست??اده از ريل هاي دو كابين بسيار محكم و قرقره هاي ت??لونتيغه ها ساخت ايران بوده و تحت ليسانس BOTHE HILD کشور آلمان مي باشدبالا بودن مقاومت رول گیتر در برابر ن??وذ، به دليل وجود تعداد زياد اتصالاتبسيار محكم و مقاومتیغه کرکره برقی رول گیتر داراي ديد داخلي و امكان تبادل هوا به دليلاست??اده از شبكه م??توليمقاوم در برابر ضربه بسیار شدیدداراي ق??ل قرقره اي در انتهاي م??تول هاي ??ولادي و ريل گالوانيزهمناسب برای نصب در محل های بیرونیموتور کرکره برقی رول گیتر از مارک الرو آلمان بودهبا توجه به ??ضاي خالي ميان تيغه ها قابلیت نصب در ??ضاهای بادگیر با وزش بادشدیدمحور و پايه های کرکره برقی رول گيتر از جنس آهن مي باشدتهويه مناسب هوا کرکره برقی رول گیتردارای اتصالات آلومینیومی بسیار مقاوم با ??اصله 60 میلیمتریموتورسایدبه موتورهایی گ??ته می شود که در یک طر?? درب قرار می گیرند و با است??اده ازموتور زنجیر دار درب را به بالا و پایین می کشند .موتور کرکره ساید صنعتی جهتتعداد تردد بالا و کرکره تا وزن 1000 کیلوگرم توصیه می شود ، دارای سیستمپاراشوت جهت جلوگیری از سقوط کرکره در صورت نقص ??نی می باشد .کرکره رولگیتردر2 نوع معمولی و UPS دار می باشد .آن دارای زنجیر جهت بالا و پایین بردن کرکره رول گیتر در هنگام قطع برق است ولینوع UPS دارآن علاوه بر زنجیر دستی دارای برق اضطراری جهت بالا و پایین بردن رول گیتر درهنگام قطع برق می باشد.موتور گيربکسي سايد ساخت آلمان کرکره برقی رول گیترموتورهای گیربکسی ساید دارای کي??يت بالایی مي باشند و قابل قياس با موتورهايچيني نيستند. موتورهاي آلماني به صورت مجزا مي باشند و متعلقات آن از قبیل (ياتاقان، ميل ترانس پولکي و پايه …) که بايد به صورت جداگانه تهيه و خريداري شود.

 

shutters_doors_Menu.jpg

 

خلاص کن موتور هاي آلماني به صورت هندلي مي باشد که در هنگام خريد بر رويموتور قرار دارد. این موتورها برخلا?? موتورهاي چيني که به صورت پک کامل ميباشند و متعلقات آن (ياتاقان، ميل ترانس پولکي و پايه …) به صورت کامل در بستهبندي وجود دارد.لازم به ذکر است سرعت باز و بسته شدن موتور هاي آلماني نسبت به چيني بسيار بالاو بي صدا مي باشد. و همچنین موتورهاي آلماني از قيمت بالاتري نسبت به موتورهايچيني برخوردار مي باشد .موتور ساید SDCدارای استاندارد CE می باشد . این موتور کرکره رول کیتر در نوع تک??از با قدرتهای300kg , 500kg , 800kg ارائه می گردند که دو رنج 300kg و 500kg امکان ارائهبهمراه برق اضطراری را دارند ( Ups دار ). همچنین شرکت SDC اقدام به تولیدموتورهای سرعت بالای 3 ??از با قدرت لی??ت 1300kg و 1500kg نموده است .موتور ساید بارزانته جزء موتورهای با کی??یت به حساب می آید و با یکسال گارانتی و در انواع150kg ,300kg , 500kg , 600kg , 750kg , 800kg در دو مدل ساده و upsدار ارائه می گردد.لازم بذکر است موتور های ساید ups دار بارزانته دارای امکان نصب چشمیو عملکرد Auto-Reverse بعنوانکرکره رول گیتررا دارا می باشند .کاربرد کرکره رول گیتر اتوماتیک باموتور ساید بارزانته، در پروژه های صنعتی میباشد و به دلیل هزینه بالا برای پروژه های کوچک مناسب نمی با شند. موتور سایدکرکره برقی رول گیتر اتوماتیک بارزانته تحت لیسانس ایتالیا تولید می شود .کرکره برقی رول گیتر با موتور ساید UPSدار بارزانتهدارای گشتاور - نیوتن/متر است و تواناییلی??ت حداکثر یک کرکره رول گیتر به وزن 150 کیلوگرم و به ارت??اع 6 متر باحداکثرسرعت 10 دور بر دقیقه را دارا می باشد . قطر ش??ت کرکره مورد نیاز برایاینموتور - میلیمتر می باشد .دارای گشتاور 187 نیوتن/متر است و تواناییلی??ت حداکثر یک
به وزن 300 کیلوگرم و به ارت??اع 6 متر باحداکثرسرعت 6/1 دور بر دقیقه را دارا می باشد . قطر ش??ت کرکره مورد نیاز برایاینموتور 110 میلیمتر می باشد .دارای گشتاور 343 نیوتن/متر است و تواناییلی??ت حداکثر یک کرکره برقی به وزن 500 کیلوگرم و به ارت??اع 6 متر باحداکثرسرعت 6/3 دور بر دقیقه را دارا می باشد . قطر ش??ت کرکره مورد نیاز برایاینموتور 110 میلیمتر می باشد.دارای گشتاور 606 نیوتن/متر است و تواناییلی??ت حداکثر یک کرکره برقی به وزن 300 کیلوگرم و به ارت??اع 9 متر باحداکثرسرعت 6 دور بر دقیقه را دارا می باشد . قطر ش??ت کرکره مورد نیاز برایاینموتور 130 میلیمتر می باشد .منبع:

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید

برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید

ایجاد یک حساب کاربری

برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !

ثبت نام یک حساب کاربری جدید

ورود به حساب کاربری

دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید

ورود به حساب کاربری

×
×
  • جدید...