رفتن به مطلب
انجمن پی سی دی
sodem

تحلیل بازار ورق گالوانیزه در سال 2017

پست های پیشنهاد شده

mahsol-varagh-siah-645x350.jpg

 

قیمت ورق گالوانیزه در سال 2017 ا??زایش نسبی داشت اما پیش بینی می شود این قیمت در سال 2018 و 2019 به خصوص در کشورهای خاورمیانه ا??زایش چشم گیری داشته باشد. دلیل این امر می تواند سیاست های موجود در این منطقه و همچنین کاهش درخواست باشد. منابع معتبر در رابطه با بازار ورق گالوانیزه در سال 2017 گ??تند که قیمت کالاهای ??ولادی در آسیا در ماه های آوریل و مه ا??زایش پیدا کرده است، گرچه این تغییرات به سیاست های کشورهای چین و ایالات متحده بستگی دارد.

تحلیل بازار ورق گالوانیزه در سال 2017 در جهان

ترکیه

کشور ترکیه یکی از وارد کننده های ورق گالوانیزه می باشد. در در ماه نوامبر سال 2017 واردات ??ولاد ترکیه به میزان 25 درصد ا??زایش یا??ت. بر اساس آمار موسسه آمار ترکیه (tuik)، واردات ??ولاد تخت و ورق گالوانیزه ترکیه در ماه نوامبر سال 2017 به میزان 25.09 درصد در سال ا??زایش یا??ته است.

کره جنوبی

کره جنوبی که یکی از صادر کننده های ورق گالوانیزه به کشور هند است در سال 2017 تا 10 دلار برای هر تن قیمت ورق گالوانیزه را ا??زایش داد. با ا??زایش این قیما به میزان 10 دلار قیمت هر تن به 615 تا 620 دلار رسید. این ا??زایش قیمت در ماه های ??وریه تا مارس سال 2017 رخ داد.

ژاپن

صادرات ??ولاد از ژاپن در ماه نوامبر سال 2017 تقریبا 2٪ کاهش یا??ت. حجم صادرات آهن و ??ولاد ژاپن در ماه نوامبر سال 2017 در حدود 2.1 درصد کاهش یا??ت و به 3.19 میلیون تن رسید.

چین

کشور چین یکی از تامین کنندگان اصلی ورق گالوانیزه در جهان است. این کشور در سال 2017 تلاش بیشتری برای به دست آوردن بازارهای جهانی در زمینه ورق های گالوانیزه کرده است. اما در نقطه عکس این تلاش ها برخی بازارهای داخلی تولیدات خود را کاهش دادند در نتیجه صادرات ورق های گالوانیزه از چین به دیگر کشورها کاهش یا??ت و در کنار این مسئله قیمت ورق گالوانیزه ا??زایش یا??ت.

قیمت ??ولاد چین در سال 2017 قالبا به دلیل کاهش ظر??یت و تقاضای کمتر از سوی صنایع پایین دست پایین، ا??زایش یا??ت. با توجه به اینکه در سال 2017 صادرات ورق گالوانیزه در چین کاهش یا??ت، پیش بینی میگردد که در آینده چین برای تولید ورق های گالوانیزه از مواد خام ضعی?? تری است??اده نماید. تا بتواند جلوی ا??زایش قیمت را بگیرد و این صنعت را در کشور خود سر پا نگه دارد.

برزیل

در سال 2017 همزمان با ا??زایش قیمت ??ولاد و ورق های گالوانیزه در جهان، قیمت این محصولات در برزیل نیز ا??زلیش چشمگیری داشته است. صنعت ورق گالوانیزه در برزیل هرگز به اندازه سال 2017 تحت تاثیر تغییرات قیمت در بازار بین المللی قرار نگر??ته بود.

ایران

بهای
در ایران در سال 2017 ا??زایش چشمگیری داشت و با توجه به مسائل سیاسی این روند ا??زایشی به صورت روز ا??زون می باشد.

اگر بخواهیم تحلیل جامعی در رابطه با بازار ورق گالوانیزه در سال 2017 داشته باشیم. میتوانیم بگوییم در سال های اخیر قیمت ورق گالوانیزه ا??زایش زیادی داشته است. این امر به سبب کاهش درخواست مشتریان می باشد. در نتیجه کشورهای وارد کننده واردات کمتری دارند. و این مسئله سبب آسیب و ضررهای مالی به تولید کنندگان می شود که این مورد را با بالابردن قیمت محصول جبران می کنند.منبع:

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید

برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید

ایجاد یک حساب کاربری

برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !

ثبت نام یک حساب کاربری جدید

ورود به حساب کاربری

دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید

ورود به حساب کاربری

×
×
  • جدید...