رفتن به مطلب
انجمن پی سی دی
sodem

عوامل تاثیر گذار بر موفقیت شما در نمایشگاه

پست های پیشنهاد شده

در دوره هایی که قرار است در حیطه خاصی نمایشگاه برگزار شود برای شرکت ها و کسب و کارهایی که می خواهند در این نمایشگاه ها حضور یابند هیچ چیز مهمتر از این نیست که یک غر??ه مناسب برای جذب مخاطب داشته باشند زیرا این موضوع تاثیر بسزایی در تبلیغات و برند سازی آن کسب و کار خواهد داشت.

یکی از مهمترین و برگزیده ترین کارهایی که می توان در این زمینه انجام داد این است که ابتدا یک لیست از وسایل لازم برای راه اندازی غر??ه نمایشگاه را تهیه نموده و بعد از آن به اجاره دهنده های تجهیزات نمایشگاهی روی بیاورید.

در کنار این تجهیزات نمایشگاهی برای غر??ه سازی موارد دیگری هم هستند که هرکدام به نحوی تاثیر خود را در نمایشگاه و بهنتر دیده شدن شما را دارند مانند بروشورهایی که در غر??ه شما می تواند معر?? خوبی برای شما بوده و کسب و کار شما را در ذهن مخاطب جا سازی کند که در این بروشورها می توان اصلی ترین کالاها و یا خدماتی که قرار است داشته باشد را ذکر نموده و به مخاطب معر??ی کنید.

امامورد مهم دیگر این است که شما غر??ه ای را برای خود برگزینید که در مکان مناسب و در دید بازدید کننده قرار داشته باشد تا بتوانید بهتر دیده شوید و یک گام دیگر تا رسیدن به مو??قیت در نمایشگاه را برداشته باشید علاوه بر این حتما اندازه و ابعاد غر??ه را هم در نظر داشته باشید.

هر کسب و کار و حر??ه ای که قرار باشد در نمایشگاه شرکت کند به طور قطع مشتریان و یا کاربرانی خواهد داشت که مدتها با آنها کار کرده و یا در ارتباط بوده که می توان در زمان برگزاری نمایشگاه با یک کارت دعوت از آنها برای حضور دعوت به عمل آورده پس مورد کارت دعوت را هم باید یکی از تجهیزات نمایشگاه دانست که در مو??قیت تاثیر خاص خود را دارد.

با در نظر داشتن این موضوع که ممکن است ا??راد بسیار مهم و یا کارشناسان و بازدیدکنندگان خاصی در غر??ه شما حضور یابند پس لازم است که جایی برای نشستن و صحبت کردن و پذیرایی کردن ??راهم کنید که بهترین کار اجاره کردن صندلی خواهد بود که یکی از تجهیزات نمایشگاهی لازم و ضروری بوده که اجاره کردن این تجهیزات نمایشگاهی مقرون به صر??ه تر و کم هزینه تر از خرید آن خواهد بود.

با توجه به این که ??ضای کلی غر??ه و طراحی و دکور آن بسیار مهم بوده و تا حدودی معر?? حر??ه و سلیقه شما است پس لازم است بعد از ??راهم کردن
، از ا??راد و طراحان حر??ه ای برای چیدمان و آماده سازی ??ضای غر??ه خود است??اده کنید زیرا با ??راهم سازی یک غر??ه جذاب می تواند محرک بازدید کننده و مخاطب برای حرکت به سمت شما باشد و شما می توانید از این موضوع برای معر??ی خود و خدمات خود به بازدید کننده بهره مند شوید.

پس بهترین کار این است که تمام وسایل و تجهیزات مورد نیاز خود را از مرکزی که تمام خواسته های سما را در میان تجهیزات خود موجود دارد اجاره کنید و بعد از آن با یک غر??ه ساز قرار داد اجرایی ببندید زیرا اگر از ابتدا کار را به یک طراح و غر??ه ساز محول کنید ممکن است نتوانند بسیاری از وسایل مد نظر شما را ??راهم کنند و یا اصلا موجود نداشته باشند.منبع:

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید

برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید

ایجاد یک حساب کاربری

برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !

ثبت نام یک حساب کاربری جدید

ورود به حساب کاربری

دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید

ورود به حساب کاربری

×
×
  • جدید...