رفتن به مطلب
انجمن پی سی دی
sinaweb

شکایت اهالی موسیقی از خنده بازار !

پست های پیشنهاد شده

1115-%D8%B4%DA%A9%D8%A7%DB%8C%D8%AA-%D8%A7%D9%87%D9%84-%D9%85%D9%88%D8%B3%DB%8C%D9%82%DB%8C-%D8%A7%D8%B2-%D8%AE%D9%86%D8%AF%D9%87-%D8%A8%D8%A7%D8%B2%D8%A7%D8%B1-a1118692-jpg

 

 

 

به گزارش خبرگزاری ??ارس، صدرالدين حسين*خاني مدير شركت ايران گام با ارسال يادداشتي به خبرگزاري ??ارس، نسبت به توهين به «رضا صادقي» در برنامه خنده باز واكنش نشان داد.

 

بنا بر اين گزارش، متن كامل اين يادداشت به شرح زير است:

هنرمند متعهد، نورچشم جامعه است. هنرمندي كه درد مردم را در دل دارد و با مخاطبش صادقانه مواجه مي شود، حرمت دارد و حق نداريم به او توهين كنيم. متاس??يم و غم بزرگي در دل داريم به خاطر به سخره گر??تن هنرمندان در ماهي كه ماه ضيا??ت خداوند است. در ماهي كه بايد تقوا و ايمان خود را عميق تر كنيم و چشم ودل و زبانمان از هر ناسزا، توهين و تهمتي پاك باشد.

آن چه در برنامه «خنده بازار» به اسم طنز در مورد هنرمند متعهد موسيقي كشور، رضا صادقي ات??اق ا??تاد به معناي واقعي كلمه مصداق توهين، تهمت و نشر اكاذيب بوده و به همين خاطر به صورت رسمي از اين برنامه و عوامل سازنده آن شكايت خواهيم كرد. شكايتي كه به نمايندگي از تمام هنرمندان و مردمي است كه رضا صادقي را به عنوان هنرمندي متعهد و مردمي، دوست دارند و هر آن كسي كه كوچك*ترين نزديكي و رابطه*اي با اين خواننده برجسته ايران دارد مي داند كه رضا صادقي هميشه هنرمندي اخلاق*گرا، انسان دوست، متعهد و بي*اعتنا به ماديات بوده است.

هيچ برنامه*اي، هيچ برنامه*سازي، هيچ كسي حق ندارد به اسم ايجاد ت??ريح و سرگرمي اعتبار و آبروي كسي را خدشه دار كند و متاس??يم در چنين ماهي كه ماه مبارك و عزيز اهل بيت و اولياء و تمام مسلمانان است به دروغ در برنامه*اي با آبروي هنرمندي بازي شده كه به ايمان و اخلاق و آبرو زبانزد است.

به همين خاطر اينجانب صدرالدين حسينخاني، مدير شركت ايران گام به عنوان مديريت شركتي كه تا به امروز انتشار تمام آلبوم*هاي رسمي رضا صادقي را بر عهده داشته اعلام مي دارم كه به صورت رسمي از برنامه "خنده بازار " و عوامل آن شكايت كرده و تا نهايت توان، اين شكايت به حق را پي گيري خواهيم كرد و اطمينان دارم در سرزميني كه ح??ظ آبروي انسان ها جز اصلي ترين آموزه ها و ستون*هاي اخلاقي و ??رهنگي اش است، مو??ق به اعاده حيثيت از هنرمندي متعهد به اسم رضا صادقي خواهيم شد.

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید

برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید

ایجاد یک حساب کاربری

برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !

ثبت نام یک حساب کاربری جدید

ورود به حساب کاربری

دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید

ورود به حساب کاربری

×
×
  • جدید...