رفتن به مطلب
انجمن پی سی دی
neda96

هتل هری این مرتر استانبول + تصاویر

پست های پیشنهاد شده

هتل هری این مرتر استانبول : هتل پنج ستاره هری این مرتر در منطقه مرتر قرار دارد. کارکنان این هتل لوکس به زبان های انگلیسی، آلمانی، یونانی، اوکراینی، روسی و ... مسلط هستند. توریست ها و گردشگران تور استانبول با اقامت خود در این هتل از امکانات و خدماتی نظیر ترانس??ر ??رودگاهی و درون شهری، سالن کن??رانس و جلسات، سالن آرایشی، خشکشویی و اتوشویی، نگهداری از کودکان، کرایه اتومبیل، تاکسی سرویس، صندوق امانات، صرا??ی، پارکینگ اختصاصی، خدمات مخصوص ا??راد معلول، آسانسور، حمل و نگهداری از چمدان ها، روزنامه رایگان در لابی، سالن برگزاری مراسمات، سرویس دهی و پذیرش شبانه روزی، اینترنت بی سیم رایگان و ... برخوردار خواهند بود.

 

1534324654.jpg

اتاق های هتل هری این مرتر استانبول

 

هتل هری این مرتر استانبول به طور کلی 148 اتاق و سوئیت داشته که به چند دسته زیر تقسیم می شوند :

  • اتاق های استاندارد
  • اتاق های سوپریور
  • اتا های اجرایی
  • اتاق های اجرایی دلوکس
  • اتاق های اجرایی کلاب

 

این هتل پنج ستاره اتاق هایی لوکس و بسیار مجهز داشته که همه آن ها به اینترنت بی سیم رایگان مجهز هستند. امکاناتی که میهمانان و توریست های تور ارزان استانبول در اتاق ها و سوئیت های این هتل دارند شامل سیستم تهویه هوا، مینی بار، تلویزیون ماهواره ای، تل??ن، گاوصندوق، سیستم گرمایشی و سرمایشی، سرویس دهی شبانه روزی، چای ساز و قهوه ساز، نظا??ت روزانه، حمام اختصاصی به همراه لوازم بهداشتی و آرایشی رایگان، میزمطالعه و ... می باشند.

1534272638.jpg

امکانات ر??اهی و رستوران های هتل هری این مرتر استانبول

 

امکانات ر??اهی بسیار خوبی در هتل هری این مرتر استانبول ارائه شده تا میهمانان و توریست های تور لحظه آخری استانبول خود را با آن ها سرگرم کنند مثل استخر سرپوشیده، سالن بدنسازی، سونا و جکوزی، اسپا و ماساژ، استخر روباز، استخر مخصوص کودکان، پارک آبی، ساحل اختصاصی به همراه انواع ورزش های آبی، حمام ترکی، تنیس، بیلیارد، مرکز آبگرم، تیم انیمیشن، مینی گل??، بولینگ و ... . هتل هری این مرتر استانبول یک رستوران و دو کا??ه دارد. رستوران ??لورا انواع و اقسام غذاهی بین المللی، محلی و مدیترانه ای سرو کرده و دو کا??ه دیگر نوشیدنی های محلی و بین المللی، و انواع کیک ها و کلوچه ها را ارائه میدهند.

1534297254.jpg

دسترسی های نزدیک به هتل هری این مرتر استانبول

 

از این هتل پنج ستاره تا مرکز شهر و میدان تقسیم ده دقیقه و تا ایستگاه متروی مرتر 650 کیلومتر ??اصله است. ??رودگاه بین المللی از هتل هری این مرتر استانبول ده کیلومتر ??اصله دارد.

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید

برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید

ایجاد یک حساب کاربری

برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !

ثبت نام یک حساب کاربری جدید

ورود به حساب کاربری

دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید

ورود به حساب کاربری

×
×
  • جدید...