رفتن به مطلب
انجمن پی سی دی
toplan

سه مزیت مهم از مزایای یادگیری زبان انگلیسی

پست های پیشنهاد شده

مزیت اول: یادگیری زبان انگلیسی، موجب هوشیارتر شدن ذهن می شود.

در هر سنی که یادگیری زبان انگلیسی را آغاز کنید، مغز، پرورش خواهد یا??ت (البته یادگیری زبان از سنین پایین تر بهتر است) چرا که با یادگیری هر زبانی از جمله زبان انگلیسی، ذهن شما ??عال و آماده مقابله با چالش ها می شود. ??عالیت ها و ابعاد جریان های الکتریکی نورون های مغز با یادگیری زبان، دچار تغییرات زیادی می شود. یادگیری زبان، در واقع یک ورزش ??وق العاده برای ذهن است.

 

مزیت دوم: ا??زایش ??رصت های شغلی

مزیت مهم دیگری که یادگیری زبان انگلیسی دارد، ا??زایش ??رصت های شغلی است. زبان انگلیسی اگر چه زبان رسمی همه ی دنیا نیست اما بسیاری از کشور ها زبان پیش ??رضشان، زبان انگلیسی است و از این زبان برای برقراری ارتباط بین المللی است??اده می کنند. همچنین دانش زبان انگلیسی، جایگاه مهمی در آگهی های استخدامی دارد که این امر، اهمیت زبان انگلیسی را نشان می دهد. یا??تن کار در کشور های خارجی نیز، یادگیری زبان انگلیسی را می طلبد.

 

مزیت سوم: یکی از بهترین زبان ها برای س??ر است

با یادگیری زبان انگلیسی، علاوه بر س??ر به کشورهایی مثل انگلیس، آمریکا و کانادا، می توانید به بیش از ۵۰ کشور انگلیسی زبانی که در سطح جهان وجود دارند، س??ر کنید و به راحتی ارتباط برقرار کنید. همچنین در یکی از کشورهای دیدنی و بزرگ به نام چین نیز، ا??رادی در بین جمعیت ۱٫۳ میلیارد ن??ری آن پیدا می شوند که به راحتی به زبان انگلیسی سخن می گویند.

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید

برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید

ایجاد یک حساب کاربری

برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !

ثبت نام یک حساب کاربری جدید

ورود به حساب کاربری

دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید

ورود به حساب کاربری

×
×
  • جدید...