رفتن به مطلب
انجمن پی سی دی
axon

نرم افزار مشاهده پسوردهای ستاره دار

پست های پیشنهاد شده

نرم ا??زار مشاهده پسوردهای ستاره دار *** ذخيره شده در 40 برنامه مختل?? با پرتابل Spotauditor 3.9.2

spot.jpg

 

حتمآ همه ی شما در جاهای مختل?? دو کلمه ی Username و Password نام کاربری و رمز عبور را دیده اید و همانطور که می دانید در قسمت Password تعدادی کاراکتر که معمولآ در قالب عدد هستند قرار می گیرند و تشکیل یک رمز عبور را می دهند. در اکثر جاهایی که شما کاراکترها را در قسمت Password وارد می کنید رمز عبور به شکل تعدادی ستاره **** در می آید که البته هد?? از اینکار آشکار نشدن پسورد شما برای ا??رادی است که در کنارتان هستند. اما گاهی اوقات نیاز است به دلایل مختل?? این پسوردهای ستاره دار قابل رویت شوند. از همین رو امروز در راسخون نرم ا??زار جالبی را برایتان آماده کرده ایم که قادر است تا پسوردهای ستاره دار را به شما نشان دهد.

شما با کمک نرم ا??زار Spotauditor به راحتی و تنها با یک کلیک می توانید پسوردهایی را که به شکل ستاره * هستند را ببینید. این نرم ا??زار قادر است تا پسورد ستاره دار *** ذخيره شده در 40 برنامه مختل?? را به شما نشان دهد. طریقه ی کار با نرم ا??زار بسیار ساده بوده ??قط کا??یست بر روی آیکون آن کلیک کنید تا اجرا شود و پس از آن با انتخاب گزینه ی Start Audit، نرم ا??زار تمامی پسوردهای ستاره دار ذخیره شده در برنامه ها مختل?? کامپیوتر را به شما نشان می دهد که این برنامه ها شامل 40 نرم ا??زار:

Internet Explorer, Firefox, Opera, MSN Messenger, Windows Live Messenger 8, Windows Messenger, ICQ, Google Talk, Google Desktop, Trillian, Miranda IM, Camfrog Video Chat, Easy Web Cam, Remote Desktop Protocol (RDP), R&Q, Total Commander ( Windows Commander ), IpSwitch IM server, IMail server, WS_FTP, FileZilla, SmartFTP, Far ftp client, CuteFTP, FlashFXP ftp, SecureFX ftp client, WebDrive, FTP Voyager, AutoFTP, 32bit FTP, FTP Now, FTP Navigator, CoreFTP, CoffeeCup Direct FTP, FFFtp, FTP Control, DeluxeFtp and Internet Download Manager Passwords, VNC, WinProxy, Dial up, RAS, VPN, Outlook passwords and reveals passwords saved in Internet Explorer Auto Complete Fields.

می باشد. البته این نرم ا??زار را می توان به نوعی نرم ا??زار هک هم دانست زیرا شما با است??اده از آن به راحتی می توانید در کامپیوتر های اشخاص مختل?? پسوردهایی را که آنان در نرم ا??زارهای نصب شده بر روی کامپیوتر خود وارد کرده اند و به شکل ستاره* ذخیره شده است را مشاهده کنید. همچنین می توانید از این نرم ا??زار برای تبدیل پسوردهای ستاره دار هم است??اده کنید به طور مثال نرم ا??زار Yahoo! Messenger را در نظر بگیرید این نرم ا??زار جز 40 نرم ا??زار موجود در لیست نمی باشد ولی می توان پسورد ستاره دار ذخیره شده در آن را نیز مشاهده نمود در واقع وقتی شما پسوردی در این نرم ا??زار وارد می کنید تا قبل خاموش شدن و یا ریست کامپیوتر ??رصت دارید تا نرم ا??زار Spotauditor را اجرا کرده و پسورد ستاره دار ذخیره شده در یاهو مسنجر را ببینید. از دیگر قابلیتهای این نرم ا??زار می توان به امکان ذخیره سازی پسوردهای بدست آمده در 6 ??ایل متنی شامل: txt, csv, xls, mdb, html or xml اشاره نمود. نسخه ای را که در اختیارتان قرار دادیم پرتابل بوده و نیازی به نصب ندارد و تنها با کلیک بر روی آیکون برنامه اجرا می شود که شما می توانید با کپی کردن ??ایل های نرم ا??زار در ??لش مموری خود در صورت نیاز از آن در محل های مختل??ی همانند کا??ی نت ها و سایر مکان ها که امکان نصب نرم ا??زار وجود ندارد است??اده کنید.

برخی از مزایای این نرم ا??زار:

- هک و مشاهده پسوردهای ستاره دار *** تنها با یک کلیک.

- امکان مشاهده پسوردهای ستاره دار *** ذخیره شده در 40 برنامه مختل??.

- امکان تبدیل پسورد های ستاره دار *** در برخی از برنامه ها قبل از ریست و خاموش شدن کامپیوتر.

- امکان حذ?? کوکی های موجود در مروگرهای نصب شده بر روی سیستم.

- امکان حمل با ??لش مموری به دلیل Portable بودن و است??اده در مکانهای مختل??.

- امکان حذ?? ??ایل های موجود در History و Temporary اینترنت اکسپلور.

- امکان ذخیره سازی پسوردهای بدست آمده در 6 ??ایل مختل?? متنی.

- قابليت بروز رساني نرم ا??زار از اينترنت.

- امکان چاپ پسوردهای بدست آمده توسط پرینتر.

- اجرا با یک کلیک و بدون نیاز به نصب.

- امکان است??اده کاملآ رایگان از نرم ا??زار.

- داشتن محيط زيبا و کاربرپسند.

- سازگار با ويندوز هاي مختل??.

- داشتن حجم مناسب.

- کاربرد آسان.

- و ...

توجه!

این نرم ا??زار توسط آنتی ویروسهای نود32 ، کاسپرسکای ، نورتون و ... اسکن شده که هیچ کدام از آنها نرم ا??زار را ویروس و یا سایر عوامل مخرب تشخیص نداده اند در نتیجه نرم ا??زار کاملآ سالم می باشد.

 

download

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید

برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید

ایجاد یک حساب کاربری

برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !

ثبت نام یک حساب کاربری جدید

ورود به حساب کاربری

دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید

ورود به حساب کاربری

×
×
  • جدید...