رفتن به مطلب
انجمن پی سی دی
hegir

قدرت هدایای تبلیغاتی برای تشخیص علامت تجاری

پست های پیشنهاد شده

هدایای تبلیغاتی برای بسیاری از سال‌ها یک انتخاب محبوب برای شناسایی برند در طی تبلیغات بازاریابی بوده است.

اکنون که ردیابی تبلیغات در اینترنت جزئیات زیادی را در مورد نتایج تبلیغات ارائه می‌دهد، مهم است که نشان دهیم که هدایای تبلیغاتی خاص و هدایای نامگذاری شده تاثیر مثبتی بر روی برند و ??روش شما دارند.

انجمن¬های متعددی چندین نظرسنجی و تحقیق را انجام داده است که شواهدی را نشان می‌دهد که ارتباط مستقیمی بین عرضه هدیه تبلیغاتی و بهبود در شناسایی برند و ا??زایش ??روش وجود دارد.

علاوه بر آگاهی از برند و ??روش بهتر، این شکل از تبلیغات بازده بهتری در سرمایه‌گذاری دارد.

در اینجا برخی از یا??ته‌های کلیدی تحقیق آورده شده است. این تحقیق شامل بررسی نزدیک به ۱۵۰۰۰ ن??ر از ا??رادی بود که در طول سال گذشته یک هدیه تبلیغاتی دریا??ت کرده بودند.

۶۶ ٪ از شرکت کنندگان ادعا کردند که می‌توانند برند هدیه تبلیغاتی را که در ۱۲ ماه گذشته دریا??ت کرده¬اند را به خاطر بیاورند.

بازدهی سرمایه روی هدایای تبلیغاتی ارزان بازگشت بهتری به سرمایه‌گذاری نسبت به تبلیغات رادیویی و ??ضای باز دارد و برابر با تلویزیون و تبلیغات چاپی است.

۷۹ ٪ ممکن است دوباره با این شرکت کار کنند.

بیشتر شرکت کنندگان (۸۷ درصد) یک مورد تبلیغاتی را بیش از یک سال نگه می‌دارند.

حدود نیمی (۵۶ ٪) گ??تند که تاثیرپذیری آنها از یک شرکت پس از دریا??ت یک هدیه تبلیغاتی بهبود یا??ته است. [h=2]محصولات تبلیغاتی محبوب[/h]

محبوب‌ترین هدایای تبلیغاتی از نظر آن‌هایی که مورد نظرسنجی قرار گر??تند، ??لش مموری تبلیغاتی، خودکار تبلیغاتی، وسایل الکترونیکی، یا یک لیوان تبلیغاتی بود.

زمان تصمیم گیری در مورد انتخاب یک هدیه تبلیغاتی دارای طول عمر بالا، لیوان تبلیغاتی یکی از مواردی است که زمانی طولانی مورد است??اده قرار می گیرد.

وقتی نوبت به طول عمر رسید، بخش زیادی از آنها (۸۷ درصد) گ??تند که آن‌ها یک مورد تبلیغاتی را بیش از یک سال و ۳۰ درصد از آنها محصولات تبلیغاتی را تا ۴ سال نگه می‌دارند.

البته، هر چه محصول تبلیغاتی بیشتر نگهداری شود، تاثیر بیشتری بر روی گیرنده و هر کس دیگری که گیرنده را در هنگام است??اده از محصول تبلیغاتی می‌بیند خواهد گذاشت.

تاثیر این محصولات بر روی گیرنده‌ها بسیار عالی است. آنها می‌توانند نوع خاصی از محصول دریا??ت‌شده را به خاطر داشته باشند و همچنین نام برند یا نام شرکت را برای مدت‌زمان طولانی بعد از دریا??ت آن به خاطر بسپارند.

در حقیقت، بیش از ۹۴ ٪ از کسانی که در این تحقیق شرکت کردند ، گ??تند که برند آیتم تبلیغاتی و یا محصول تبلیغ‌شده را ??راموش نمی‌کنند. [h=2]می توان هدایای تبلیغاتی را مناسب ر??تارهای مصر??‌کننده تغییر داد[/h]

move-people-to-action.jpg

 

یک آمار از هدایای تبلیغاتی مارک دار، نشان می‌دهد که آنها چگونه می‌توانند عادت‌های خرید را تغییر دهند. بسیاری از مشتریان می‌خواهند مقدار خرید خود را تغییر دهند تا یک هدیه تبلیغاتی رایگان دریا??ت کنند.

این به این معنی است که تبلیغاتی مانند هدیه در مقابل خرید می‌تواند یک مورد تبلیغاتی باشد. مصر?? کنندگان به احتمال زیاد آیتم‌های هدیه داده شده را تا چند سال پیش خود ح??ظ می‌کنند.

زمانی که از آن‌ها در مورد هدیه دادن محصولات تبلیغاتی سوال شد، برخی حتی گ??تند که آنها محصول تبلیغاتی خود را به عنوان هدیه به ??ردی دیگر اهدا خواهند کرد. یکی از دلایل اصلی که مصر?? کنندگان هدایای تبلیغاتی را پیش خود نگه می‌دارند این است که آن‌ها را م??ید می‌دانند.

بهترین ترکیب برای یک هدیه تبلیغاتی موثر این است که برای گیرنده یادآوری برند شما در آینده امکان پذیر باشد. [h=2]هدایای تبلیغاتی چگونه است??اده می‌شوند؟[/h]

است??اده اصلی برای محصولات تبلیغاتی ا??زایش شناسایی برند است.

با این حال، مدیران بازاریابی و بازاریابان نیز گزارش می‌دهند که آنها اغلب از کالاهای مارک دار برای محصولات تبلیغاتی است??اده می‌کنند و آن را با ??راخوانی برای خرید ترکیب می‌کنند.

به هر حال شما تصمیم می‌گیرید که از هدایای تبلیغاتی ن??یس در تبلیغات خود است??اده کنید، از محصولاتی است??اده کنید که به شما در ایجاد آگاهی از برند و ا??زایش ??روش برای شرکت¬تان کمک خواهند کرد.

 

هدایای تبلیغاتی ، واردات هدیه تبلیغاتی و تولید انواع هدایای تبلیغاتی

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید

برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید

ایجاد یک حساب کاربری

برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !

ثبت نام یک حساب کاربری جدید

ورود به حساب کاربری

دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید

ورود به حساب کاربری

×
×
  • جدید...