رفتن به مطلب
انجمن پی سی دی
mohamad72

بهترین پاوربانک‌ها با بودجه ۱۳۰ تا ۱۸۰ هزار تومانی

پست های پیشنهاد شده

 

همیشه شارژ باشید. تجربه ثابت کرده گوشی‌های موبایل حساس‌ترین مواقع را برای تمام کردن شارژ انتخاب می‌کنند. شما می‌توانید با همراه داشتن پاوربانک به آن‌ها رودست زده و نگذارید، از کار کردن برای شما سرپیچی کنند منتها باید به چند نکته توجه کنید. یکی از ویژگی‌هایی که باید در هنگام خرید پاوربانک‌ها به آن توجه کنید، ظر??یت آن هاست. مسلما هر چقدر ظر??یت آن‌ها بیشتر باشد، اولا زمان بیشتری طول می‌کشد تا شارژ شوند و ثانیا می‌توانند مقدار شارژ بیشتری را برای دستگاه‌های الکترونیکی شما ??راهم کنند. تعداد خروجی‌ها و همچنین شدت جریان خروجی هم جزء ??اکتور‌هایی است که باید در نظر گر??ت.‌

 

 

 

بهترین پاوربانک‌ها با بودجه ۱۳۰ تا ۱۸۰ هزار تومانی

 

 

 

۱. ای دیتا؛ مدل PT100

شرکت‌ای دیتا مدل PT100 از مجموعه پاوربانک‌های خود را روانه بازار کرده که یک باتری قابل شارژ با ظر??یت ۱۰ هزار میلی آمپر قادر است گوشی موبایل و تبلت از این قبیل را شارژ کند. باتری به کار ر??ته در این دستگاه از نوع لیتیوم پلیمری است. ولتاژ ورودی و خروجی در این محصول ۵ ولت است. در PT100 دو درگاه خروجی USB وجود دارد که می‌توانید با است??اده از آن‌ها باتری تبلت و گوشی موبایل خود را شارژ کنید. شدت جریان خروجی در یکی از درگاه‌های این محصول یک آمپر و در دیگری ۲.۱ آمپر است.

 

 

 

 

1818266_434-1.jpg

 

 

 

بهترین پاوربانک‌ها با بودجه ۱۳۰ تا ۱۸۰ هزار تومانی

 

 

 

پاوربانک‌ها از یک باتری قابل شارژ لیتیومی تشکیل شده اند که معمولا از طریق درگاه میکرو یو اس بی شارژ می‌شوند. برای شارژ گوشی‌های موبایل، شدت جریان خروجی یک آمپر نیاز است، ولی برای اینکه بتوانید تبلت خود را شارژ کنید، باید شدت جریان خروجی ۲.۱ آمپر باشد. بسته به مدل و برند، پاوربانک‌ها دارای امکانات مختل??ی از جمله شارژ همزمان دو دستگاه، نشانگر LED میزان شارژ، کابل یا کاور همراه و مقاومت در برابر نوسانات برق هستند.

قیمت: ۱۳۵ هزار تومان

بیشتر بخوانید: تولید کوچکترین تراشه نمایشگر ??ول اچ دی با تکنولوژی دی ال پی

 


۲. سیلیکون پاور مدل S100

پاوربانک «S100» یکی از محصولات بسیار پرکاربرد شرکت سیلیکون پاور است که با ظر??یت اسمی ۱۰ هزار میلی آمپر روانه بازار شده و قادر است گوشی موبایل، تبلت و دستگاه‌های الکترونیکی از این قبیل را شارژ کند. باتری به کار ر??ته در این دستگاه از نوع لیتیوم پلیمری است. وزن این محصول ۲۲۰ گرم است. این پاوربانک تا ۵ ولت خروجی دارد و از ??ناوری‌های شارژ سریع پشتیبانی نمی‌کند. این دستگاه دارای دو خروجی ۲.۱ آمپر است که می‌توانند دو دستگاه را به صورت همزمان شارژ کنند. چهار نشانگر LED در این شارژر همراه میزان شارژ را نشان می‌دهد.

 

 

 

 

1818267_371-1.jpg

 

 

 

بهترین پاوربانک‌ها با بودجه ۱۳۰ تا ۱۸۰ هزار تومانی

 

 

 

این محصول با وزن سبک، ابعاد کوچک و ظاهر زیبا در رنگ‌های س??ید و مشکی برای است??اده ا??رادی توصیه می‌شود که به دنبال یک شارژر همراه جمع و جور و سبک هستند. باید توجه داشته باشید که باتری این پاوربانک با است??اده از درگاه microUSB شارژ می‌شود. برای شارژ هم کا??ی است آن را به شارژر، کامپیوتر یا لپ‌تاپ خود وصل کرده و صبر کنید تا باتری آن شارژ شود. همچنین همراه با این پاوربانک یک کابل microUSB هم وجود دارد که برای شارژ مناسب خواهد بود.

قیمت: ۱۵۰ هزار تومان

بیشتر بخوانید: مهم‌ترین بازی‌های سال ۹۷

 


۳. شیائومی؛ مدل Mi Power Bank 2

 

 

 

 

شرکت شیائومی در مدل «Mi Power Bank 2» یک باتری لیتیوم پلیمری با ظر??یت ۱۰ هزار میلی آمپر ساعت به کار گر??ته که برای شارژ باتری انواع گوشی موبایل، تبلت، دوربین دیجیتال و دیگر لوازم از این قبیل مناسب است. این پاوربانک ضخامت کمی دارد و بدنه آن بااست??اده از آلومینیوم طراحی و ساخته شده است. وزن آن ۲۲۸ گرم و شکل ظاهری اش شبیه به یک مکعب مستطیل است. ابعاد آن طوری است که شما می‌توانید این پاوربانک را به سادگی داخل جیب یا کی?? خود قرار داده و همیشه همراه داشته باشید.

 

 

 

1818268_811-1.jpg

 

بهترین پاوربانک‌ها با بودجه ۱۳۰ تا ۱۸۰ هزار تومانی

 

 

 

 

 

ولتاژ ورودی این پاوربانک ۵ ولت و ولتاژ خروجی آن ۵.۱ ولت است. همچنین شدت جریان ورودی این شارژ همراه ۲ آمپر و شدت جریان خروجی در تنها درگاه USB آن ۲.۴ آمپر است بنابراین شما با است??اده از آن می‌توانید علاوه بر باتری گوشی موبایل، باتری انواع تبلت و آیپد را هم شارژ کنید. روی سطح این پاوربانک چهار نشانگر LED به کار ر??ته است. هریک از این نشانگر‌ها ۲۵ درصد از ظر??یت کل باتری را نمایش می‌دهند تا شما با بررسی آن‌ها زمان لازم برای شارژ باتری پاوربانک را تشخیص دهید.

قیمت: ۱۸۵ هزار تومان

 

 

 

 

بهترین پاوربانک‌ها با بودجه ۱۳۰ تا ۱۸۰ هزار تومانی

 

گردآوری: مجله ت??ریحی سرگرمی اکسیر??ان

 

کانال تلگرام: https://t.me/xsir18

 

مجله ت??ریحی سرگرمی اکسیر??ان - مجله سرگرمی ت??ریحی اکسیر??ان

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید

برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید

ایجاد یک حساب کاربری

برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !

ثبت نام یک حساب کاربری جدید

ورود به حساب کاربری

دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید

ورود به حساب کاربری

×
×
  • جدید...