رفتن به مطلب
انجمن پی سی دی
me.1994

نکات مهم درباره تور لحظه آخری

پست های پیشنهاد شده

[h=2]نکاتی مهم درباره تور لحظه آخری[/h]

بدون شک تا به امروز عنوان تور لحظه آخری را بارها شنیده اید.اما ممکن است به صورت دقیق با جزئیات آن آشنا نباشید و شرایط آن را ندانید.در این مطلب قصد داریم شما را با تور لحظه آخری و جزئیات آن آشنا کنیم.

Untitled-1.jpg

تور لحظه آخری

 

تور لحظه آخری به تورهایی گ??ته می شود که دارای حداقل ??اصله زمانی تا شروع تور باشند.این ??اصله زمانی معمولا بین 1 تا 3 روز است.این نوع تورها به دو بخش خارجی و داخلی تقسیم می شوند.نوع خارجی مخصوص کشور هایی است که از گردشگران ایرانی روادید ( ویزا ) نمی‌خواهند؛کشورهای ترکیه،گرجستان،صربستان،ارمنستان و آذربایجان جزو این کشورها هستند و به راحتی می توانید به آن ها س??ر کنید.بنابراین این کشور ها می توانند گزینه های بسیار مناسبی برای یک س??ر عالی و ارزان باشند.

 

اما این نوع تورها جزئیات و نکات مهمی هم دارند که باید آن ها را بدانید. [h=2][/h] امروزه ??روشنگان تورهای لحظه آخری بسیار زیاد هستند و باید دقت کنید که معتبر ترین ??روشنده با پیدا کنید و تو خود را با خیالی آسوده خریداری کنید.پیش از اینکه تور را خریداری کنید از قابل اطمینان بودن ??روشنده اطمینان حاصل کنید و بی گدار به آب نزنید.این کار را می توانید با یک جستجوی ساده در اینترنت درباره آن ??روشنده و خواندن نظرات سایر مسا??ران می توانید درباره آن به اطمینان برسید. [h=2]پرواز های لحظه آخری[/h]

یکی از مهمترین بخش های س??ر پرواز?? آن است.برای هر گردشگری مهم است که پروازی آرام و بی دردسر داشته باشد.برخی از ??روشندگان تور ممکن است برای ارزان تر تمام شدن هزینه پرواز،از پرواز های هر هواپیمایی است??اده کنند،پس حتما دقت کنید که ایرلاین مناسب با توجه به مقصد و طول س??ر شما به شما ??روخته شود.تدر واقع یکی از معایب این تورها همین موضوع است.در ین نوع تورها حق انتخاب ایرلاین وجود ندارد.

 

شما می توانید در این مورد هم با کمی جستجو متوجه شوید که کدام ایرلاین ها از نظر مسا??ران بهتر و با کی??یت تر هستند. [h=3]به قرارداد خود دقت کنید[/h]

مسئله دیگری که در تورهای لحظه آخری وجود دارد.در هنگام بستن قرارداد به م??اد آن خدماتی که باید به شما ارائه شود دقت کنید.به عنوان مثال دقت کنید که تور شما شامل وعده غذایی در هتل می‌شود یا نه،یا اینکه تور شامل گشت شهری و ترانس??ر ??رودگاهی می شود یا خیر.اینها مسائل مهمی هستند که در هنگام ثبت قرارداد باید توجه داشته باشید.

 

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید

برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید

ایجاد یک حساب کاربری

برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !

ثبت نام یک حساب کاربری جدید

ورود به حساب کاربری

دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید

ورود به حساب کاربری

×
×
  • جدید...