رفتن به مطلب
انجمن پی سی دی
bnbgate

انواع گیت های فروشگاهی - گیت ای ام (am)

پست های پیشنهاد شده

 

طی سلسله مقاله های که در مورد گیت ??روشگاهی و دزدگیر ??روشگاهی RF به یکی دیگر از گیت های پرمصر?? در ایران یعنی گیت ??روشگاهی یا دزدگیر ضد سرقت AM می رسیم که به قدر حوصله این مقاله به آن می پردازیم

AM( Acousto – Magnetic )

اسم علمی و کامل آن می باشد .که این نوع گیت های ??روشگاهی یا دزدگیر لباس مشخصا بر روی ??رکانس 58 کیلوهرتز کار می کند که معمولا دارای یک باکس ( یا منبع تغذیه ای اصلی می باشد ) که قابلیت متصل شدن به یک یا دو آنتن را دارا می باشد که هر کدام از آنتن هم دارای برد کوچک داخل شان می باشد که امکان کارکردن با یک یا دو آنتن را نسبت به عرض ورودی دارد هم با لیبل و هم با انواع تگ های گیت ??روشگاهی.

لیبل ها و تگها و گیت ??روشگاهی AM کلا نسبت به ??لزات ، وسایل الکترونیکی و لوازم بهداشتی دارای خطای کمتری می باشد برای همین دلیل گیت ??روشگاهی محبوب موبایل ??روشی ها و لوازم موبایل ??روشی می باشد .

ولی با توجه به محاسنی که دارد دارای پیچدگی های خاص خود نیز می باشد قیمت نسبتا بالا پیچیدگی سیستم کار کرد آن مخصوصا در هنگام تنظیم کردن یا تعمییرات که بعضی اوقات مجبور به تعویض قطعات می شوی که ممکن است دارای هزینه بالایی داشته باشد کلا می توان گ??ت گیت ??روشگاهی AM دارای هزینه نگهداری بالای می باشد .

لیبل گیت ??روشگاهی AM به صورت مستطیلی شکل می باشد و شامل چند ورق ??لزی می باشد که یک محا??ظ پلاستیکی دارد که معمولا به ابعاد 1در 5 می باشد که به صورت صا?? باید چسبیده شود خمیده بودن آن باعث خطا میشود برای خنثی کردن لیبل AM باید از خنثی AM است??اده کرد که قیمت آن معمولا کمی بالاتر از خنثی کننده ار ا?? می باشد .

گیت ??روشگاهی AM دارای تنوع بالای تگ می باشد نسبت به دیگر گیتهای ??روشگاهی مانند پنسیل ، سنسورماتیک ، مثلثی ، صد??ی و شل . . .

در مورد جدا کننده می توان گ??ت جدا کننده RF و AM هیچ ت??اوتی باهم ندارد چون ق??ل های تگها باهم ??رقی ندارد (به جز تگ سنسورماتیک)

تگهای AM هیچ تاثیری بر روی گیت ??روشگاهی ار ا?? ندارد و تگ ار ا?? هیچ تاثیری بر روی دزدگیر پوشاک AM ندارد.(یعنی از هم مجزا می باشند )

می توان گ??ت تنوع تگ های AM موجود در بازار از تگ ار ا?? بیشتر می باشد .

تگ پنسیل گیت ??روشگاهی AM که دارای دو مدل مختل?? می باشد که بند دار( لنیارد سر خود ) یا بی بند می باشد که بند دار ها برای کالا های مانند کی?? ، ک??ش و یا اجناسی ??روشنده تمایلی به سوراخ کردن آن ندارد و یا در صورت سوراخ کردن به آن آسیب می رسد و نوع دیگر سوزن دار است که به لباس زده می شود با سوزن . . ( البته این مدل ار ا?? نیز دارد)

تگ سنسورماتیک دزدگیر پوشاک AM که در دو نوع دم کوتاه و دم بلند می باشد که هر دو آنها در بازار موجود می باشند که جدا کننده مخصوص خود را دارند که بصورت برقی یا دستی می باشد که قیمت هر دو آنها از تگ باز کن معمولی بیشتر می باشد .

تگ مثلثی گیت ضد سرقت AM به صورت مثلث شکل می باشد که سوزنی جدا دارد که به آن خورده می شود از تگها دیگر بسیار سبک می باشد که معمولا در لباس کودک یا لباس ظری?? است??اده می شود .

تگ مستطیلی دزدگیر لباس که مستطیلی شکل می باشد و سوزن دارد از تگها دیگر بسیار سبک می باشد که معمولا در لباس کودک یا لباس ظری?? است??اده می شود . . ( البته این مدل ار ا?? نیز دارد)

تگ عینک گیت ??روشگاهی AM که از نام آن مشخص است که مخصوص عینک می باشد که معمولا بر روی دسته عینک سوار می شود و جدا کننده مخصوص خود در دارد . ( البته این مدل ار ا?? نیز دارد)

تگ های شل (صد??ی) و گل??ی و. . .

این مقاله به توضیح مختصری از گیت ??روشگاهی AM و معر??ی تعدادی از تگ های معر?? AM پرداخته است . امیدوارم قابل است??اده برای شما دوستان باشد .

 

 

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید

برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید

ایجاد یک حساب کاربری

برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !

ثبت نام یک حساب کاربری جدید

ورود به حساب کاربری

دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید

ورود به حساب کاربری

×
×
  • جدید...