رفتن به مطلب
انجمن پی سی دی
azarigirl

تاثیر فرش شنل مدرن در دکوراسیون خانه های ایرانی

پست های پیشنهاد شده

[h=2]cushion-carpet-imerdas.com-01.jpg

 

به دلیل آن*که ??رش ها نقش پر رنگی در منازل دارند، انتخاب و حضور آنها در خانه بسیار تاثیرگذار خواهد بود. در واقع ??رش است که با ورود به ??ضا، محیطمان را دگرگون کرده و همه چیز را زنده می*کند.

 

??رش می*تواند ک?? خانه را متحول کرده و به ??ضای اطرا?? ما حال و هوایی دلچسب و انرژی*بخش القا کند. به علاوه انتخاب درست ??رش که متناسب با ??ضای اطرا?? باشد و هم*خوانی صحیحی با وسایل داشته باشد از نظر روحی تاثیر به*سزایی دارد.

 

امروزه بیشتر دکوراسیون ها به سمت سبک های مدرن در حرکت هستند. دیگر مثل قدیم، خانه*ها مملو از ??رش دستبا?? و ??رش ماشینی که هر کدام زیبایی اصیل ایرانی را به نمایش می*گذاشتند نیست .

 

برای اینکه خانه*ای داشته باشیم که تمام لوازم آن در جای خود قرار گر??ته باشد و آرامش را به ارمغان آورد باید کارهای زیادی انجام دهیم.

 

با ورود ??رش های ??انتزی و مدرن نظیر ??رش مدرن شنل ، ??رش شگی و … ، این نوع ک??پوش*ها با استقبال زیادی رو به رو شد و مردم سبک زندگی خود را به نوعی تغییر داده و به سمت و سویی کشیده شده*اند که دیگر سادگی و یک*نواختی در اولویتشان نیست.

 

 

دکوراسیون*هایی که به صورت مدرن، طراحی و تزئین شده*اند؛ بیشتر، ??رش* هایی را می*طلبند که جدید و متنوع بوده و روح و جان داشته باشند. در واقع امروزه خرید قالیچه ها و ??رش هایی با متراژهای کوچک، بیشتر طر??*دار دارد تا است??اده از ??رش های ۱۲ متری و یا ??رش ۹ متری که کل خانه را بپوشاند. این یکی از جدیدترین سبک*هایی است که در بیشتر منازل دیده می*شود.

 

دیگر ا??راد عادت ندارند کل ??ضا را ??رش کنند، تنها با است??اده از یک قالیچه یا ??رش ۶ متری در در مکانی که بیشترین تمرکز را روی آن دارند و مرکز توجه است همانند پذیرایی، ??رش را انداخته و مبلمان را در اطرا?? آن قرار می*دهند. اگر ک??پوشتان پارکت و یا سرامیک باشد که این زیبایی چند برابر خواهد شد.

 

اگر از انتخابتان برای تهیه ??رش مدرن و ??رش ??انتزی اطمینان دارید گام بعدی این است که چه طرحی از این ??رش ها برای خانه شما مناسب*تر است؟

 

پاسخ*های متعددی می*توان به این سوال داد در واقع تنوع این ??رش ها به گونه*ای است که نیاز هر نوع دکوراسیونی را برآورده می*سازد.

 

اگر خواهان تغییرات بزرگی در خانه*تان هستید خوب است که ??رش شنل مدرن که همان ??رش های بلژیکی هستند را جایگزین ??رش های سنتی کنید، همچنین رنگ*بندی آنها به گونه*ای است که هر طرحی از آن را که انتخاب کنید با دکوراسیونتان هم*خوانی خواهد داشت.

 

در ادامه بیشتر راجع به این ??رش ها توضیح خواهیم داد پس با ما همراه باشید.

 

??رش شنل مدرن چیست و چه ویژگی هایی دارد ؟

 

همواره ممکن است این نگرانی و سوال در ذهن خریداران باشد که ??رش شنل چیست؟ اصلا نگران نباشید شما می*توانید با مطالعه مقاله هایی که برای شما ارائه می*دهیم کاملا با این ??رش ها آشنا شوید.

 

??رش شنل که به ??رش بلژیکی معرو?? است به راحتی جای خود را در دل منازل ایرانی باز کرده است. این نوع از ??رش ها که بیشتر جنبه تزیینی داشته و استحکام زیادی دارند در سالن*های پذیرایی و نشیمن، است??اده کاربردی دارد. هر چند ??رش های شنل با طراحی ??انتزی برای اتاق خواب ها، آشپزخانه و دیگر مکان*ها بسیار پرکاربرد است.

 

پرزهای کوتاه و منظم، ضد لک و ضد چروک بودن، نرمی و لطا??ت، ضد حساسیت و ضد آلرژی، قابلیت شستشوی راحت و بدون پرز دهی، از خصوصیات ??رش شنل ??انتزی است. الیا?? به کار ر??ته در ??رش شنل ، پلی استر ??یلامنت، اکریلیک و پلی پروپیلن می*باشد. البته همانطور که قبلا بیان کردیم اکریلیک، جزو الیا?? مرغوبی است که در با??ت ??رش از آن بهره می*گیرند به همین دلیل ??رش شنل اکریلیک از مرغوبیت بالایی برخوردار است.

 

کی??یت ??رش شنل در مقایسه با قیمت مناسب و همچنین نقشه و رنگ*بندی*های زیبایی که دارند بسیار مطلوب می*باشد.

 

مسلما قیمت برای هر خریدار از موارد بسیار مهم است. قیمت این ??رش ها همانند سایر ??رش های ماشینی بسته به متراژ، متغیر خواهد بود. به عنوان مثال قیمت ??رش شنل ۶ متری از قالیچه ۴ متری بالاتر است یا اینکه قیمت ??رش شنل ترک نسبت به شنل هایی که در ایران تولید می*شود کمی بیشتر است.

انواع ??رش شنل مدرن

 

 

??رش شنل ، خود انواع مختل??ی دارد که دارای طرح*ها و رنگ*بندی*های مت??اوتی هستند و شما می*توانید با توجه به نوع ??ضا و یا دکوراسیونی که در اختیار دارید بهترین نوع را انتخاب کنید.

 

??رش شنل ترک ، ??رش شنل ترکیه ، ??رش شنل مشهد ، ??رش شنل ??رهی ، ??رش شنل مهیار دلیجان ، ??رش شنل کاشان ، ??رش شنل ازمیر ، ??رش شنل کودک و گلیم ??رش شنل از انواع ??رش ??انتزی شنل و مدرن می*باشند که کاربرد و زیبایی مت??اوتی دارند.

 

??رش های شنل به علت الیا?? نرمی که در با??ت آنها به کار گر??ته شده و همچنین طرح*های بی*شماری که دارند، می*تواند گزینه مناسبی برای اتاق خواب کودک و یا نوجوانتان باشد.

خرید اینترنتی ??رش شنل مدرن

 

شما می*توانید بعد از بررسی و در نظر گر??تن طرح و رنگ مبلمان، پرده ها و دیگر اکسسوری*ها اقدام به خرید کنید و به جای مراجعه به ??روشگاه های ??رش که در سراسر شهر هستند، خرید خود ار به صورت اینترنتی انجام دهید، بدون صر?? وقت و هزینه اضا??ی.

 

??روشگاه اینترنتی ??رش مرداس ، کلیه طرح*ها و رنگ*بندی*های ??رش بلژیکی را با قیمت مناسب در اختیارتان قرار می*دهد و شما می*توانید در خانه یا هر جایی که هستید اقدام به خرید این طرح*های زببا کنید. [/h]

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید

برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید

ایجاد یک حساب کاربری

برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !

ثبت نام یک حساب کاربری جدید

ورود به حساب کاربری

دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید

ورود به حساب کاربری

×
×
  • جدید...