رفتن به مطلب
انجمن پی سی دی
azarigirl

بهترین رنگ فرش ، کدام رنگ است؟

پست های پیشنهاد شده

[h=2]color-carpet-imerdas.com-14-660x400.jpg

 

یکی از بهترین وسایلی که میتونیم برای پوشاندن ک??پوش خونه هامون از اون است??اده کنیم، ??رش هست که در طرح های متنوع و رنگ های زیبایی تولید میشه. در واقع همه ما به نوعی با نقش ??رش و اهمیت اون در منازلمون آشنایی داریم. می دونیم که چه طرحی با دکوراسیونمون همخونی و هماهنگی داره. البته علاوه بر طرح ??رشی که انتخاب می کنیم مساله دیگه ای که نقش پر رنگی داره، رنگ ??رش هست که تاثیر گذاری زیادی در زیبایی، جلوه خونه و همچنین بر روحیه و احساسات ما داره پس بهترین رنگ ??رش رو انتخاب کنین.

 

چگونه بهترین رنگ را انتخاب کنیم ؟

 

 

رنگ، مساله ای هست که باید خیلی دقیق به اون نگاه کنیم مخصوصا رنگ ??رش اتاق پذیرایی. اگه رنگ ک??پوش یا رنگ ??رشمون جوری باشه که باعث ایجاد حس اضطراب و نگرانی در ما بشه دیگه آرامشی تو اون خونه نخواهیم داشت.

 

خب جدا از همه این مسائل، رنگ هم جزو سلائق ا??راد محسوب میشه مثلا ممکنه من از رنگی خوشم بیاد و شما از اون رنگ خوشتون نیاد پس بهتره به سلیقه خودمون احترام بذاریم و هر رنگی رو که احساس راحتی زیادی باهاش داریم انتخاب کنیم.

 

اگه رنگ ??رش ، مناسب و زیبا باشه اون وقته که ن??س راحتی میکشیم. البته برای انتخاب بهترین رنگ ??رش هم باید نکاتی رو در نظر بگیریم. مثلا اینکه باید ببینیم در ??ضایی که میخوایم ??رش پهن کنیم ر??ت و آمد زیاد هست یا کم. اگه ر??ت و آمد در اون ??ضا زیاد باشه بهتره از رنگ هایی است??اده کنیم که تیره تر باشن.

 

مثلا خود من برای اتاق پذیرایی و اتاق نشیمن از ??رش رنگ کرم است??اده کردم که رنگ های ترکیبی دیگه هم داخلش به کار ر??ته بود. رنگ این ??رش خیلی به زیبایی سالن پذیراییمون کمک کرد و ??ضا رو بزرگتر و روشن تر به نمایش گذاشت. یا برای راهرو و ورودی تصمیم گر??تم ??رش رنگ تیره انتخاب کنم چون در راهرو ر??ت و آمد زیاد هست، بهتره رنگ ??رش هم تیره باشه.

 

رنگ ??رش رو با کدوم وسیله هماهنگ کنیم؟

 

اگه ??رشی که انتخاب می کنیم هماهنگی با دیگر وسایل منزلمون داشته باشه ??ضای ایده ال تری رو میتونیم داشته باشیم. مبلمان، نزدیکترین و بهترین وسیله ای هستن که هم جوار با ??رش بوده و میتونیم خیلی راحت رنگشون رو با هم ست کنیم.

 

خب در قدم اول بهتره به رنگ به کار ر??ته در مبلمان و کوسن ها دقت کنیم مثلا اگه مبلمون رنگ های تند و گرمی داره، بهترین رنگ ??رش مناسب برای این ??ضا کمی ملایم تر از رنگ پارچه مبل هاست، یا اینکه اگه طرح مبلمان شلوغی داریم حتما باید ??رش ، ساده باشه تا زیبایی ??ضا رو نشون بده. [/h]

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید

برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید

ایجاد یک حساب کاربری

برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !

ثبت نام یک حساب کاربری جدید

ورود به حساب کاربری

دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید

ورود به حساب کاربری

×
×
  • جدید...