رفتن به مطلب
انجمن پی سی دی
mahtabrostami

فرش ماشینی شگی انتخابی مناسب یا غیر کاربردی؟

پست های پیشنهاد شده

[h=2]shagi-carpet-imerdas.com0204-660x400.jpg

شما هم از دکوراسیون منزلتون خسته شدین؟ به دنبال تنوع میگردین؟ شما هم قصد تعویض و خرید ??رش جدید رو دارین؟ پس با ما همراه باشید.

 

??رش پرزبلند چیه؟

 

در دسته بندی ??رش مدرن ، ??رش جدیدی که در سال های اخیر به بازار اومده ??رش پرزبلند یا ??رش شگی هست. همونطور که از اسمش پیداست پرزهای بلند به کار ر??ته در این ک??پوش، اون رو تبدیل به یه ??رش خاص کرده. ارت??اع نخ خواب در با??ت ??رش پرزبلند به ۵ تا ۶ سانتی متر میرسه در صورتی که ارت??اع نخ خواب در ??رش های دیگه نهایت به ۱۱ میلی متر میرسه. همین ویژگی، راحتی رو در این ??رش مدرن ایجاد کرده و بهترین گزینه برای است??اده در اتاق خواب منزلتونه.

 

??رش ماشینی شگی برای اتاق کودک و آشپزخانه نیست

 

بله درست ??همیدین. علی رغم راحتی و حس خوبی که نشستن روی این ??رش پرزبلند به آدم میده، اصلا برای اتاق کودک مناسب نیست چون بین پرزهای بلندش خرده های مواد غذایی پنهان میشه و از اون جایی که نظا??ت و تمیز کردن اون کمی سخت و زمان گیره ممکنه این مواد باعث رشد میکروب، آلودگی و باکتری بشه و بیماری پوستی، جسمی و تن??سی در کودک شما ایجاد کنه. بنا به دلایلی که گ??تیم؛ از خرید این ??رش برای آشپزخانه هم خودداری کنین.

 

نکته مهم در انتخاب و نگهداری از این ??رش ، است??اده در جایگاه مناسب به همراه نظا??ت به موقع با جاروبرقی و جارو دستیه.

 

??رش ماشینی شگی انتخابی مناسب یا غیر کاربردی

 

??رش ماشینی شگی با طرح و رنگ های متنوع و جذابی که داره همه رو شی??ته خودش میکنه اما این شی??تگی نباید باعث بشه تا شما خرید ??رش پرزبلند رو برای اتاقی مثل پذیرایی انجام بدین چرا که این ??رش ??انتزی ، خیلی مناسب برای قرار گر??تن زیر پایه های مبل و میز نیست چون پرزهای بلندش به راحتی با ??شار پایه ها آسیب میبینه و شکل مرتبش رو از دست میده. اما میتونین از نمونه های ??رش گرد شگی و ??رش پادری شگی برای بخش هایی از دکوراسیون پذیرایی خودتون است??اده کنین و از ابعاد بزرگتر بهتره برای اتاق خواب است??اده بشه.

 

??رش ماشینی شگی سه بعدی

 

??رش شگی با ۶ رنگ تیره و روشن اما خاص و گیرا در دو نوع ??رش شگی سه بعدی و ??رش شگی ساده به بازار وارد میشه. قیمت این دو مدل، با توجه با ابعادی که انتخاب میکنین مت??اوت بوده که انتخاب نهایی، به سلیقه و نیاز شما برای ??ضای مورد نظرتون بستگی داره. اما ??راموش نکنین که ??رش شگی ??قط به شکل مستطیل نیست بلکه دایره، بیضی، گل، برگ، نیم دایره و … هم با??ته میشه. [/h]

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید

برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید

ایجاد یک حساب کاربری

برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !

ثبت نام یک حساب کاربری جدید

ورود به حساب کاربری

دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید

ورود به حساب کاربری

×
×
  • جدید...