رفتن به مطلب
انجمن پی سی دی
newsad

جدول فروش فیلم*ها در بازار آمریکای شمالی

پست های پیشنهاد شده

??یلم سینمایی «ظهور سیاره میمون*ها» با 27.5 میلیون دلار ??روش برای دومین ه??ته پیاپی در صدر جدول ??روش ??یلم*ها در بازار آمریکای شمالی قرار گر??ت.

به گزارش خبرآنلاین، این ??یلم ا??سانه علمی که تولید استودیو ??اکس است، این ه??ته چهار ??یلم جدید را به عنوان رقیب مقابل خود داشت، اما با تنها 50 درصد کاهش ??روش در مقایسه با ه??ته اول اکران بار دیگر صدرنشین شد.

 

«ظهور سیاره میمون*ها» به کارگردانی روپرت وایات در دو ه??ته اول اکران در ایالات متحده و کانادا 104.9 میلیون دلار ??روخته است. این ??یلم در سطح بین*المللی نیز در 6238 سینما در 40 کشور 40.5 میلیون دلار به دست آورد و مجموع ??روش خود را در این سطح به 75 میلیون دلار رساند.

 

جیمز ??رانکو، ??ریدا پینتو، جان لیتگو، برایان کاکس و اندی سرکیس در پروژه 93 میلیون دلاری «ظهور سیاره میمون*ها» بازی می*کنند. داستان در سان ??رانسیسکو دوران معاصر روی می*دهد و درباره میمون*های جهش یا??ته*ای است که می*کوشند کنترل دنیا را به دست بگیرند.

 

در میان ??یلم*های تازه اکران*شده، درام «کمک» به کارگردانی تیت تیلور ??راتر از انتظار ظاهر شد و با 25.5 میلیون دلار ??روش در رده دوم جدول قرار گر??ت.

 

نقدهای مثبت منتقدان به کمک این ??یلم آمد که بر اساس کتاب پر??روش کاترین استاکت ساخته شده است. «کمک» درباره سه زن ثروتمند س??یدپوست ساکن در میسی*سیپی و خدمتکاران سیاه*پوست آن*هاست.

??یلم با بودجه*ای درحدود 25 میلیون دلار ساخته شده و اما استون، وایولا دیویس، اوکتاویا اسنسر و برایس دالاس هوارد در آن بازی می*کنند.

 

در همین حال پنجمین ??یلم مجموعه سینمایی ترسناک «مقصد نهایی» با 18.4 میلیون دلار سومین ??یلم پر??روش ه??ته در آمریکای شمالی شد.

 

«مقصد نهایی 5» به کارگردانی استیون کوئیل درمورد بازماندگان حادثه خراب شدن یک پل است که می*کوشند مرگ را دور بزنند. نیکلاس داگوستو، اما بل و آرلن اسکارپتا در این ??یلم بازی کرده*اند.

 

??یلم زنده/انیمیشن و سه*بعدی «اسمور??*ها» تولید استودیو سونی در سومین ه??ته اکران 13.5 میلیون دلار دیگر در آمریکای شمالی ??روخت و در رده چهارم قرار گر??ت.

 

«اسمور??*ها» که از آن به عنوان «سورپریز» ??صل تابستان یاد می*شود، این ه??ته در سطح بین*المللی نیز به ??روش خیره*کننده 60 میلیون دلار دست پیدا کرد و صدرنشین شد.

 

کمدی «30 دقیقه یا کمتر» با بازی جسی آیزنبرگ با 13 میلیون دلار پنجمین ??یلم پر??روش ه??ته آمریکای شمالی بود. این ??یلم به کارگردانی روبن ??لایشر درباره دو خلا??کار است که پسری را می*دزدند، یک بمب به سینه*اش می*بندند و می*خواهند از یک بانک دزدی کند. هزینه تولید «30 دقیقه یا کمتر» 28 میلیون دلار بوده است.

 

«گلی: ??یلم کنسرت سه بعدی» به کارگردانی کوین تانکارون به عنوان چهارمین ??یلم تازه اکران*شده ه??ته نتوانست در ??هرست ده ??یلم پر??روش ه??ته قرار بگیرد و با 5.7 میلیون دلار در رده یازدهم قرار گر??ت.

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید

برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید

ایجاد یک حساب کاربری

برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !

ثبت نام یک حساب کاربری جدید

ورود به حساب کاربری

دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید

ورود به حساب کاربری

×
×
  • جدید...