رفتن به مطلب
انجمن پی سی دی
fahimebt

قبل از خرید انواع فرش ماشینی همه جوانب را در نظر بگیرید

پست های پیشنهاد شده

[h=2]carpet-17-imerdas.com_-660x400.jpg

در همه موارد، پیشگیری بهتر از درمان خواهد بود معنی و ت??سیر این جمله این می باشد که بهتر است قبل از شروع هر کاری از پیش همه جوانب را بررسی و سپس تصمیم به انجام آن کار بگیریم. اینکه خرید انواع ??رش ماشینی و دستبا?? و زیبایی اطرا??مان چقدر اهمیت دارد موضوعی است که توسط خودمان تعیین می شود. هر چقدر ظاهر دکوراسیونتان و محلی که در آن زندگی می کنید ارزش بیشتری برایتان داشته باشد دقت بیشتری در انتخاب و خریدتان خواهید داشت.

 

??رش هم، چون از دسته کالاهای لوکس به شمار می رود و جاذبه و زیبایی خاصی را برای منزلتان ??راهم می کند، پس حی?? است که با انتخاب اشتباه خریدی انجام دهیم که بعدا از آن پشیمان باشیم پس بهتر است قبل از هر چیز مواردی که برایمان مهم است را با دقت بررسی کنیم.

چه هزینه*ای برای خرید انواع ??رش ماشینی می*خواهید متقبل شوید؟

 

با بالا ر??تن کی??یت، به نسبت آن قیمت ها هم ا??زایش می باید به صورتی که گاهی یک ??رش ماشینی کلاسیک (??رش ۱۰۰۰ شانه) چند برابر یک ??رش معمولی یا ??انتزی (گلیم، گبه و …) قیمت دارد.

 

مواردی هستند که که بر کی??یت طولانی مدت ??رش ماشینی تاثیر گذاشته و دوام آن را تعیین می کند. بهتر است جنس مواد اولیه و الیا?? به کار گر??ته شده در با??ت ??رش را بررسی کنید تا متوجه خیلی از مسائل شوید. بر ??رض ??رش های ماشینی اکریلیک بهترین ??رش از لحاظ دوام و ماندگاری شناخته شده اند یا اینکه توجه به شانه و تراکم ??رش هم در این مورد بی تاثیر نیست چرا که اگر تراکم ??رش مناسب باشد در اثر شست و شو، با??ت ??رش هیچ تغییری نخواهد کرد.

 

مورد مهم دیگری که خیلی از ا??راد به آن توجه ویژه ای دارند نقشه و طرحی است که انتخاب می کنند و اینکه ??رشی که خریداری می کنید از نظر ظرا??ت و با??ت تا چه حد باشد بستگی به میزان تراکم و رنگ هایی دارد که در با??ت ??رش به کار گر??ته می شود .

 

مثلا ??رش ۱۲۰۰ شانه با تراکم ۳۶۰۰ بالاترین نوع ??رش ماشینی از نظر تراکم و زیبایی است و نمای کاملی از ??رش ریزبا??ت که شباهت زیادی به ??رش دستبا?? را دارد برایتان تداعی می کند، بعد از آن ??رش ماشینی ۱۰۰۰ شانه بهترین ها از نظر تراکم و ظرا??ت است نقشه ها و طرح های به کار گر??ته شده در ??رش های هزار شانه گویای این مطلب می باشد .از معرو?? ترین طرح هایی که هم اکنون به عنوان پر??روش ترین ها شناخته شده اند طرح گلستان ، طرح باغ ارم ، طرح ا??شان است.

 

??رش ماشینی مناسب چه ??رشی است؟

 

در خصوص اینکه ??رش ماشینی خوب چه ??رشی است؟؟ نظرات متعددی وجود دارد این موضوع از دید هر انسانی که قصد خرید انواع ??رش ماشینی را دارد مت??اوت است و ا??راد پاسخ های مختل??ی به این سوال می دهند. عده ای هستند که قیمت ??رش برایشان اولویت اصلی است اگر ??رش ها را براساس قیمت بخواهیم بررسی کنیم خب مسلما ??رش ۷۰۰ شانه با تراکم ۲۵۵۰ قیمت مناسب تری نسبت به ??رش های ۱۲۰۰ شانه و ??رش ۱۰۰۰ شانه دارد.

 

اما اگر زیبایی و لطا??ت ??رش برایتان ملاک مهمی است پس بهتر است ??رش ۱۰۰۰ شانه و یا ??رش ۱۲۰۰ شانه را است??اده کنید چرا که این ??رش ها به دلیل تراکم و ??شردگی بالایی که دارند بسیار ریزبا??ت بوده و همین ریز با??تی زیبایی ??رش را چند برابر می کند.

 

 

در واقع ??رش ۱۰۰۰ شانه کاشان شباهت زیادی از نظر نقشه و رنگبندی به ??رش های ۱۲۰۰ شانه دارند و انتخابی ایده ال و مطلوب برای دکوراسیونتان خواهد بود، در ضمن قیمت خرید انواع ??رش ماشینی ۱۰۰۰ شانه تراکم ۳۰۰۰ از قیمت ??رش ۱۲۰۰ شانه تراکم ۳۶۰۰ کمتر است پس می توانید ??رشی با کی??یت که تقریبا با ??رش های ۱۲۰۰ شانه برابری می کنند را خریداری کنید و هزینه زیادی را هم متقبل نشوید، بد نیست بدانید الیا?? به کار ر??ته در ??رشهای هزار شانه نخ ۱۰۰% اکریلیک هیت ست شده میباشد که به هیچ عنوان پرزدهی نداشته و البته ضد حساسیت هم می باشند.

 

خرید انواع ??رش ماشینی ۱۰۰۰ شانه با تراکم ۳۰۰۰ که با عنوان دستبا?? گونه هم لقب گر??ته اند به صورت ده رنگ و ترکیبی با??ته شده اند این دسته از ??رش ها به دو نمونه ساده و گل برجسته تقسیم شده اند. ??رش های گل برجسته ۱۰۰۰ شانه که زیبایی منحصر به ??ردی دارند و رنگ های آن بسیار چشم نواز است به عنوان محصولی سه بعدی که در آن از نخ هایی که با اسم هایبالک شناخته می شوند و به ??رش برجستگی می دهند با??ته و تولید شده اند.

 

??رش ۱۰۰۰ شانه با متراژهای ??رش ۱۲ متری ، ??رش ۹ متری ، ??رش ۶ متری و قالیچه با طراحی ??وق العاده ای که متخصصان در این حوزه انجام داده اند به صورت دایره، مربع، مستطیل و … هم به بازار عرضه شد است. اگر بیشترین تمرکزتان به مرکز اصلی خانه که همان پذیرایی و اتاق نشیمن است می باشد از این ??رش ها می توانید جهت دکور کردن ??ضای منزلتان است??اده کنید که روح و جلوه ی خاصی را به دکوراسیون می دهد.

 

??رش ۱۰۰۰ شانه کاشان و ??رش ۱۰۰۰ شانه مشهد کدامشان را انتخاب می کنید؟

 

گام اول برای شناخت ??رش خوب تشخیص الیا?? با کی??یت در با??ت و ساختار ??رش است. از بین برندهای تولیدکننده ??رش ماشینی ??رش کاشان و ??رش مشهد با به کارگیری طرح ها و نقشه های متنوع و زیبایی که دارند توانسته سلایق و نیاز مشتریان را تشخیص داده. پس در نهایت این با شماست که از کدام نوع طرح ??رش های این کارخانجات خوشتان می آید؟

 

کلیه برندها و طرح های ??رش ماشینی ۱۰۰۰ شانه را می توانید در ??روشگاه اینترنتی ??رش مرداس جستجو کنید این ??روشگاه کلیه محصولات خود را با ضمانت نامه ده ساله به ??روش رسانده و به صورت رایگان درب منزل تقدیمتان خواهد کرد کا??ی است با یک کلیک بهترین انتخاب را انجام دهید. [/h]

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید

برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید

ایجاد یک حساب کاربری

برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !

ثبت نام یک حساب کاربری جدید

ورود به حساب کاربری

دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید

ورود به حساب کاربری

×
×
  • جدید...