رفتن به مطلب
انجمن پی سی دی
parmonet.com

بهترین آنتی ویروس های سال 2018

پست های پیشنهاد شده

 

 

بهترین آنتی ویروس های سال 2018

 

پیدایش دستگاه هایی که توانایی اتصال به اینترنت را دارا هستند، باعث ایجاد تغییراتی خوب و سودمند در زندگی ما شده است، درعین حال برای متخصصان امنیت و اینترنت دردسر ساز شده است. اینجاست که بهترین آنتی ویروس ها ظهور پیدا میکنند. نکته مهم آنجاست که با ا??زایش داده ها و اطلاعات، مجرمان اینترنتی نیز هر روزه روشی جدید برای ن??وذ و تخریب رایانه ها پیدا میکنند.

 

** - خوشبختانه در اینجا ??هرستی م??ید توسط تیم امنیت شبکه پارمونت از آنتی ویروس ها در اختیارتان میگذاریم که از مطالعه ی آن لذت می برید و امنیت سیستم های خود را تامین میکنید.

 

در خط مقدم این ??هرست آنتی ویروس بیتدی??ندر پلاس 2019 ( Bitdefender Antivirus Plus2019 ) قرار دارد، این آنتی ویروس با داشتن ویژگی های متعدد و رابط کاربری آسان و قیمتی باورنکردنی (البته نه برای ایرانیان با این وضع قیمت دلار) بهترین انتخاب شما میتواند باشد، اما اگر شما دنبال ویژگی خاصی در آنتی ویروس ها هستید و یا میخواهید بیشتر از ویندوز را در پوشش خود قرار بدهید ، مطمئن باشید در ادامه ??هرست آنتی ویروس مورد نظر خود را پیدا خواهید کرد، اگرچه بر همگان روشن است که هیچ تهدید و ویروسی از دید چشمان بیتدی??ندر پوشیده نیست.

 

امنیت شبکه اطلاعات و داده ها

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید

برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید

ایجاد یک حساب کاربری

برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !

ثبت نام یک حساب کاربری جدید

ورود به حساب کاربری

دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید

ورود به حساب کاربری

×
×
  • جدید...