رفتن به مطلب
انجمن پی سی دی
k-aria

سبکی جدید در بدنه خودرو با مدل i30 هیوندای

پست های پیشنهاد شده

all-new_hyundai_i30_fastback_1.jpg

 

هیوندای سومین سبک بدنه از خودروهای i30 را به محصولات خود اضا??ه خواهد نمود تا با ورودش در بازار رقیبی برای آئودی A3 Saloon و مزدا 3 ??ست­بک گردد.

 

 

با رونمایی این مدل درکنار مدل i30 N در آلمان، ??ست­بک دارای سق??ی کوتاه­ تر و صیقلی ­تر نسبت به خویشاوندان خود که ترکیبی از یک هاچ­بک پنج درب با بخش عقبی یک خودروی کوپه می­ باشد. هرچند از نظر ارت??اع 5 میلی متر کوتاه­ تر از مدل هاچ­بک است اما هیوندای مدعی است که این امر هم موجب بهبود آیرودینامیک و هم تغییر مرکز ثقل خودرو می­ گردد. از نظر طولی، i30 ??ست­بک 115 میلیمتر از نوع هاچ­بک بلندتر می ­باشد.

??ست­بک دارای تنظیمات سیستم تعلیق با نرخ ??نر (مقدار وزنی که نیاز است تا ??نر یک اینچ ??شرده گردد) می ­باشد که 15 درصد به منظور بهبود چابکی و هندلینگ در جاده س??ت و سخت ­تر شده است. بدین ترتیب، ??ست­بک اسپورت ­ترین مدل از سری i30 خواهد بود.

دو مدل موتور بنزینی توربوشارژ برای این خودرو در نظر گر??ته شده است که شامل موتور 1 لیتری سه سیلندر T-GDI با 118 اسب­بخار و 1.4 لیتری چهار سیلندر T-GDI با 138 اسب­ بخار می ­شود. نوع دوم بصورت انحصاری با جعبه دنده دستی شش سرعته می­ باشد.

نوع دیزلی موتور ??ست­بک موتور توربوشارژ 1.6 لیتری چهار سیلندر با دو حالت 108 و 134 اسب ­بخار خواهد بود. هر دو نوع می ­توانند از جعبه دنده دستی یا dual-clutch است??اده نمایند.

 

منبع: اجاره خودرو لوکس کهن گشت آریا

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید

برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید

ایجاد یک حساب کاربری

برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !

ثبت نام یک حساب کاربری جدید

ورود به حساب کاربری

دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید

ورود به حساب کاربری

×
×
  • جدید...