رفتن به مطلب
انجمن پی سی دی
zahra12

جراحی ایمپلنت بدون درد

پست های پیشنهاد شده

57762957.jpg

 

 

ایمپلنت ها قطعاتی کوچک پیچی شکل از جنس تیتانیوم هستند که هر روز با تکنولوژی عصر پیشر??ت می کند این قطعات به شکل استوانه وبا عدم انجام جراحی، وبدون اضطراب و درد با تخصص ویژه ای که از یک دندانپزشک توانا برمی آید، در جای دندان از بین ر??نه قرار میگیرد.

 

، دندانها استخوان سازی می کند و ریشه ای طبیعی پیدا می کند. پس از مدتی کوتاه جایگزینی و گذشتن ات??اق می ا??تد بعد از آن به سرعت قالب گیری انجام می گردد، روکش قرار می گیرد و دندانی طبیعی و زیبا برای مریض قرار می گیرد . پس از گذاشتن این ??رایند همه ی سختی که پس از بیرون اوردن دندان برای مریض ایجاد کرده برطر?? می کند . مانند مشکلاتی مثل :1-کمبود اعتماد به ن??س 2- کاهش توانایی در ارتباطات اجتماعی که براز بین ر??تن زیبایی مریض به وجود آمده موثر بود است.

 

این دندان هایی که صدمه دیده اند و رنگ طبیعی آن ها ازبین ر??ته است ازراه روکش های کامل سرامیک به نام زیرکونیا جایگزین می گردد لابراتوار حر??ه ای که موجود است روکش تماما طبیعی برای این دندان ساخته می گردد که روی دندان مریض گذاشته می شود و سلامتی تمام را برای مریض ایجاد می کند.

 

پر اهمیت ترین نکنه موارد های است که در این مقاله گ??ته شده است، دکتری توانا و مسلط به همه ی تکنیک های انتخاب، تشخیص و نصب مرتبط به ایمپلنت است.البته که در بعضی موارد به
نیز مربوط است.

 

سوال بعدی که ذهن گروه دیگر از اباب رجوع را درگیر کرده است مرتبط به معترض بودن نسبت به از ??اصله بین دندان ها، کجی آن ها و رنگ غیر طبیعی دندان ها است. این ا??راد به دوصورت مورد معالجه قرار می گیرند. اولین صورت،مصر?? کردن از لمینت های پرسلن سرامیک است که در آن یک لایه بسیار نازک لابراتواری بر رویسطح دندان ها گذاشته می شود و به وسیله لابراتوار مناسب که با دندانپزشک هماهنگ است، تولید می شوند وبر روی سطح دندان های اسیب دیده گذاشته می شود. در نتیجه دندان ها صورتی زیبا و جذاب می گیرند و چهره ??رد تماما مت??اوت می شود.

 

ولی در دندان هایی که آسیب دیدگی زیادی دارند از شیوه دیگری برای لمینت مورد است??اده قرار می گیرد. در این شیوه از روکشی کامل سرامیک به نام زیرکونیا مصر?? می شود.

 

در مدلی دیگر ازمریض ها هم که سختی ویژه در دندان هایشان ندارند و ??قط برای ترمیم شکل دندان ها رجوع می کنند، از روشی به نام کامپوزیت ونیرمورد است??اده قرار می گردد که در آن با تکنیک های ویژه ای به یک یک دندان ها شکل داده می شود. علت زیبایی ظاهری ا??راد زیاد مشهور مانند بازیگران، خوانندگان، ??وتبالیست ها و... است??اده از لمینت است.

 

آیا ایمپلنت دندان درد دارد؟

 

همه عمل جراحی های دندان مقداری درد و التهاب به همراه دارند اما در مورد ایمپلنت دندان این درد عموماً کم بوده و حاصل به دست آمده سبب می گردد التهاب اغازین را از یاد می برد . برای عمل جراحی جایگزینی دندان بیمار را پیش از ابتدا معالجه بیهوش یا بی حس می گردد سپس دردی حس نمی گردد، در ضمن به کار گیری از شیوه بدون درد کمک بیگیرید

قسمتی که در آن ایمپلنت جایگزین شده است مقداری درد والتهاب دارد ، استخوان ??ک که دندان در آن قرارگر??ته است کمی درد دارد وو همین طور خ??ره ای که در استخوان ??کشکل گر??ته تامدت یک ه??ته پس از عملکمی دردناک می شود که ای ناراحتی در ا??راد گوناگون بامتوجه شدن به ویژگی ??یزیکی و سن مریض مت??اوت است اما بیشترین پس از عمل جراحی ایمپلنت دندان اجام می گردد درد عمل جراحی ایمپلنت دندان را با کشیدن دندان یا عصب کشی مساوی می دانند.منبع:

  • Like 1

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید

برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید

ایجاد یک حساب کاربری

برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !

ثبت نام یک حساب کاربری جدید

ورود به حساب کاربری

دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید

ورود به حساب کاربری

×
×
  • جدید...