رفتن به مطلب
انجمن پی سی دی
novren

شرکت های رنت کار در کیش به چند دسته تقسیم می شوند؟

پست های پیشنهاد شده

سلام, در این مقاله میخوایم در مورد رنت کاران مجاز و غیر مجاز در کیش برای شما توضیح بدیم که وقتی به جزیره کیش س??ر کردید بدونید چگونه می تونید با خیالی آسوده ماشین اجاره کنید و س??ر خود را زیبا تر کنید، پس با ما همراه باشید.

به طور کلی شرکت های رنت کار در کیش به سه دسته تقسیم می شوند:

دسته اول شرکت هایی هستند که هم مجوز رسمی از منطقه آزاد کیش دارند و عضو مجمع رنت کاران کیش هستند. شرکت های قانونی که اینچنین هستند با شما قرارداد رسمی منعقد می کنند و کاملا قانونی و معتبر هستند. با خیال آسوده می توان از این شرکت ها، ماشین رزرو کرد در حالی که می دانید پولی که برای رزرو پرداخت کرده اید از بین نخواهد ر??ت و اگر به مشکلی خوردید از طریق مجمع رنت کاران کیش قابل پیگیری هست. نکته قابل توجه اینکه تمام ماشین های این شرکت ها هولوگرام مجمع رنت کاران را داراست و دارای د??ترچه رنت می باشند.

 

دسته دوم رنت کارانی هستند که دارای شرکت هستند اما ??عالیتشان قانونی نیست به این صورت که دارای مجوز نیستند و یا مجوز آنها باطل شده است و یا عضو مجمع رنت کاران نیستند. معمولا اجاره ماشین از اینگونه شرکت ها عواقب بدی برای ??رد اجاره کننده دارد چون مجمع رنت کاران مسئولیتی در قبال پولی که شما به این شرکت های غیر مجاز پرداخت کرده اید ندارد. حتی این شرکت ها مبلغی که مشتری بابت ضمانت جریمه پرداخت کرده را بر نمی گردانند.

 

دسته سوم ا??رادی هستند که اصلا نه شرکت دارند و نه مجوز و به صورت شخصی اقدام به اجاره خودرو می کنند به این صورت که در خیابان ها و یا نزدیک پاساژ ها می ایستند و با قیمتی بسیار پایین تر از شرکت های مجاز اجاره ماشین در کیش مشتری جذب می کنند. اکثر ا??رادی هم که به این صورت اقدام به اجاره ی خودرو می کنند بعد از به پایان رسیدن مدت اجاره برای بازگرداندن ماشین با مشکلات بسیار زیادی مواجه می شوند.

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید

برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید

ایجاد یک حساب کاربری

برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !

ثبت نام یک حساب کاربری جدید

ورود به حساب کاربری

دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید

ورود به حساب کاربری

×
×
  • جدید...